TurboMonk Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony lover nyheter som vi alle har ventet på i morgen: http://www.thesixthaxis.com/2013/09/08/sony-promising-the-news-weve-been-waiting-for-tomorrow/ SIkkert konsollen sin release date i japan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 SIkkert konsollen sin release date i japan Mye kan tyde på mer enn det. Jeg tipper det blir annonsert et nytt spill i tillegg til dette. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Betaler med glede for PS+. Alle spillene jeg får gratis gir meg mer penger igjen for medlemskapet. Det er det som er poenget mitt. Sony har vært veldig smarte på å skape en positiv atmosfære rundt PS+, slik at overgangen til å måtte betale for det går greit for de fleste. Man vet jo aldri hvor lenge de vil holde på med å gi ut gratis spill, spesielt nå som de aller fleste vil ha PS+. Vi får se. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony lover nyheter som vi alle har ventet på i morgen: http://www.thesixthaxis.com/2013/09/08/sony-promising-the-news-weve-been-waiting-for-tomorrow/ Posta det samme for et par sider siden, blir nok japan. release. Men som jeg skrev på forrige side tipper jeg vi vil få noen nye spill, som gjerne er myntet mer på det asiatiske markedet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jo flere JRPG, jo bedre. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Håper også på noen JRPGer, ser labert ut hittil. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er jeg den eneste her som ikke tåler JRPG? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Japanske rpg spill ruler Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Rart at de hausser det opp så jævlig hvis det bare dreier seg om lanseringsdato og noen spill. Håper på noe større og mer banebrytende som for eksempel "lag ditt eget spill" eller virtual reality.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Pakken til PS4 ser god og gammeldags ut. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ahh klarer ikke vente 2 mnd til! Håper komplett ikke plutselig sier jeg forhåndsbestilte for sent! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også. Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Synes begge eskene ser bra ut jeg, men er igrunn noe jeg ikke bryr meg stort om da jeg kaster det så fort jeg får pakket ut konsollene. Pent søppel er fremdeles søppel. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg tror den kommer til å bli en bra suksess. Alle som har PS3 holder seg til Sony...... vem går fra PS3 til Xbox :O WTF!! Problemet er vel kanskje at mange går over til PC. Nintendo er mere barnespill, så tror ikke de kommer til å ta alle de eldre gamerne.... Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe PS4 og håpe den blir digg.... jeg går ikke over til noe av det andre jallagreiene...... Sony og PS 1 + 2 + 3 +4 +5 ........ 4EVER!!!! <3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også. Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg. Men så ser ikke Sony behovet i å endre det som folk allerede liker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også. Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg. Det er fordi PS4 selger i form av produktet i seg selv. Sony trenger ikke, som MS trenger, å selge pappesker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også. Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg. Om du kun er ute etter esken så sparer du sikkert litt penger og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sony er i gang: http://www.ustream.tv/channel/sceja-press-conference-english Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Ikke så mye spennende enda foruten en tynnere og lettere vita modell... Ser ut som om det blir som gamescom, ps4 annonseringene til sist. You bastards. Endret 9. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå