Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler med glede for PS+. Alle spillene jeg får gratis gir meg mer penger igjen for medlemskapet.

Det er det som er poenget mitt. Sony har vært veldig smarte på å skape en positiv atmosfære rundt PS+, slik at overgangen til å måtte betale for det går greit for de fleste. Man vet jo aldri hvor lenge de vil holde på med å gi ut gratis spill, spesielt nå som de aller fleste vil ha PS+. Vi får se.

Lenke til kommentar

Jeg tror den kommer til å bli en bra suksess.

Alle som har PS3 holder seg til Sony...... vem går fra PS3 til Xbox :O WTF!!

Problemet er vel kanskje at mange går over til PC.

Nintendo er mere barnespill, så tror ikke de kommer til å ta alle de eldre gamerne....

Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe PS4 og håpe den blir digg.... jeg går ikke over til noe av det andre jallagreiene......

Sony og PS 1 + 2 + 3 +4 +5 ........ 4EVER!!!! <3 dribble.gifkonservativ_woot.gifkonservativ_woot.gif

NotSureIfSerious.jpg

Lenke til kommentar

Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også.

Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg.

Men så ser ikke Sony behovet i å endre det som folk allerede liker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også.

Det er fordi PS4 selger i form av produktet i seg selv. Sony trenger ikke, som MS trenger, å selge pappesker.

Lenke til kommentar

Om du kun er ute etter esken så sparer du sikkert litt penger og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...