Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Eller at de klarer å levere mange flere PS4 enn de først antok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Releasedato for Japan selvsagt. Ikke noe mer spennende enn det. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Nja, merkelig ordvalg for kun å annonsere utgivelsesdato i japan. Men er jo klart det er mulig at det er alt. Tenkte egentlig at det kunne være kina i tillegg, men tror ikke konsoll forbudet har blitt fjerna der enda... Muligheten er vel også der for et par nye spill også, da veldig mye av den nåværende lineupen peker veldig mot vesten. Endret 8. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er det sant at på ps4 man må betale for å spille på nett som på xbox? Isåfall hvor mye? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 395 kr i året. fordelen er at du får gode spill gratis hver mnd også jeg har fått mange spill via ps plus og tjent inn de 395 lett Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så nå MÅ vi ha ps plus for å kunne spille online? Ser den med at du får spill men synes allikevel at det var bedre før hvor du kunne velge sjøl om ønsker disse gratis spill osv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 ja du må det og ser ikke helt problemet med det. det er en tjeneste som koster å drive 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er glad for at man må betale det. Her snakker vi en ganske moderat økning i inntekter for Sony, noe som vil gagne oss i større grad enn i dag. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det ble vist til en kilde som viste hvor mye ekstra cash man får inn bare på et år ved å ta betalt for online spilling. Som sagt så er dette ganske mye penger som Sony har gått glipp av forrige generasjon pga. dette. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så nå MÅ vi ha ps plus for å kunne spille online? Ser den med at du får spill men synes allikevel at det var bedre før hvor du kunne velge sjøl om ønsker disse gratis spill osv få deg plus får ps3 nå siden du får med 90 dager ekstra uten konsnad. Plus at du får mange gode spill, som SR3, AC III, Spec Ops, Mafia II og mange andre gratis Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Husk du kan kjøpe for flere år om gangen. 90d bonus per år. Satser på at vi får en langt bedre tjeneste nå som Sony tar betalt. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan jeg bruke den på ps4 også da? Kanksje dum sprøsmål. For jeg kommer ikke til å spille ps3 da jeg får ps4. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 PSN+ følger PSN-kontoen din, og du kan bruke en konto med PSN+ på 3 konsoller (PS3, PS4 og Vita) samtidig. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan jeg bruke den på ps4 også da? Kanksje dum sprøsmål. For jeg kommer ikke til å spille ps3 da jeg får ps4. Ja, du kan bruke den På PS3,PS4 og Vita uten å betale ekstra Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Herlig! Da blir det PSN+. Det med 90 dager er det et tilbud som går ut snart? Jeg ville helst vente til ps4 kommer ut da jeg trenger ikke den på ps3.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 PSN+ er herlig. Flust av gratisspill hver eneste måned. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Når konsollen kommer og alle finner ut at de må ha PS+ for å spille online så vil nok en hel drøss skaffe seg det, så det tilbudet som er nå står nok lenge, om det ikke bare blir enda bedre rundt launch Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony lover nyheter som vi alle har ventet på i morgen: http://www.thesixthaxis.com/2013/09/08/sony-promising-the-news-weve-been-waiting-for-tomorrow/ 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony har jo vært smarte med å venne folk til å betale for PS+. Nå får man jo ganske mye for medlemskapet, og folk er stort sett storfornøyd, så når man senere må ha PS+ for å spille online, så bryr ikke folk seg. Sony er ikke dumme, nei. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Betaler med glede for PS+. Alle spillene jeg får gratis gir meg mer penger igjen for medlemskapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå