Captain Morgan Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Forhåndsbestilte PS4 sammen med Fifa 14 og Battlefield 4 i går fra mpx.no. Tror dere det er noen mulighet for å få dette på lanseringsdatoen? :-) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tror nesten det er best og høre med mpx, dem burde vite litt mer. Håper det går bra. Bestilte selv fra komplett i Juni en gang, så regner med jeg er sikret. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Blu-ray spilleren. Den som kostet vanvittig mye da dem først lanserte. Spillerne der kostet oppimot 1000$ da dem først kom. Selvsagt Sony hadde nok en bedre deal men var nok den som kostet skjorta. PS3 solgte vel for over 6000 kroner og dem gikk likevel i tap så . Det er sant når du sier det, den var dyr. Likevel hadde jeg heller ventet noen uker, eller ringt rundt for å finne ut hvem som har noen ekstra, for å få 5 år reklamasjon. @Emils Det er for det første stor forskjell på garanti og reklamasjon. Jeg fant ikke ut hvordan garanti PS3 eller PS4 har, men internasjonal garanti er sjeldent mer enn 1 år, isåfall bruker de å spesifisere det. Hadde det vært snakk om en mobil som man bytter ut innen 1-2 år hadde jeg ikke brydd meg, men en konsoll som skal vare til neste generasjon++ ville jeg betalt ekstra og ventet på å få med norsk reklamasjonsrett. Forhåndsbestilte PS4 sammen med Fifa 14 og Battlefield 4 i går fra mpx.no. Tror dere det er noen mulighet for å få dette på lanseringsdatoen? :-) Komplett og MPX vet hvor mange de får, og hvor mange som er forhåndssolgt. De pleier å flytte datoen (automatisk) når første leveransen (5000) er solgt. Ser fortsatt ut som om du er innafor Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Gleder meg så sykt! Synd det er 11 dager før siste eksamen, dog. Får prøve å la det vær..Men kjenner jeg meg selv rett, blir jeg vel sittende å nyte utseendet på selve boksen..Blir kult å følge med på launch-night, og! Regner med at det blir masse styr og stell med nattåpne butikker rundt om i verden! Ikke minst i Norge. Hvis en World of Warcrat expansion klarer det, så regner jeg med at en splitter ny konsoll vil gjøre det samme Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er det bare jeg som spankulerer inn i butikken og kjøper med meg en maskin? Å kjøpe en maskin fra utlandet er forøvrig bare idioti når norsk forbrukerkjøpslovgivning er i verdensklasse. Det kan jo hende det går greit, men pokker så trist hvis maskinen klikker og du må reklamere på kjøpet hos en utenlandsk forhandler (eller enda verre: internettbutikk). Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Vil nok være en del som stikker innom vanlige/nattåpne butikker, men for mange passer det ofte bedre å plukke opp på postkontor, da det gjerne passer litt bedre inn i en travel hverdag. Endret 8. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så tease og se alle de bildene her av nye ps4'er. Bare å glede seg.Selvom det blir ekstra lenge å vente for meg, pga den blir lansert midt i eksamenstida. Men men, har ikke forhåndsbestilt heller, så får den ikke før på nyåret tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Basert på hva? Det er like mye feil på nye produkter idag, som det var for 6-7 år siden. Teknologien idag er nyere, mye av teknololgien er kanskje bedre utprøvd, men samtidig mye teknologi som først vil settes på prøve etter november. Samtidig koster den nesten halvparten av det PS3 gjorde ved launch, på tross av at den har like fete specs. Hvor har de spart dette hen? Hvor de har spart det? Gå lenger tilbake, hva var markedsprisen for en telefon? Hva var markedsprisen for en LED TV for mange år siden? I dag får du LED TVer til 2000 kroner, for noen år tilbake måtte man betale langt over den prisen. Slik har også utviklingen av maskinvare skjedd. Delene som sitter i en PS4 er bedre, men på grunn av konkurranse og markedspris (samt rabatter osv) så vil man fint klare å spare mye på bedre deler enn hva man ville gjort når man hadde mindre og velge imellom Grunnen til at jeg påstår man er bedre skjermet for barnesykdommer er fordi Sony f.eks. har bedre utstyr til å finne feil og eliminere dem tidlig i prosessen. I tillegg har utviklingen forbedret seg kraftig og man kan fort klare å se om en maskin går slik den skal eller ikke. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Prisen for en telefon i toppklassen er fortsatt rundt 5000,- Prisen for TVer i toppklasse holder seg også relativt stabilt. Greit at de billigste modellene blir billigere og får bedre teknologi, det er naturlig utvikling. Men for nyeste teknologi må man alltid ut med mye penger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Nå er ikke det som sitter i en spillkonsoll revolusjonerende med tanke på at det brukes i en PC. Endret 8. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nei det er en evolusjon i aller høyeste grad, men det er fortsatt ny, "uprøvde" komponenter. 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Komplett og MPX vet hvor mange de får, og hvor mange som er forhåndssolgt. De pleier å flytte datoen (automatisk) når første leveransen (5000) er solgt. Ser fortsatt ut som om du er innafor Jeg sendte mail til komplett på fredag, men da kunne de ikke si hvor mange de fikk inn. Holder de det hemmelig for kundene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg sendte mail til komplett på fredag, men da kunne de ikke si hvor mange de fikk inn. Holder de det hemmelig for kundene? Jeg tipper dem rett og slett ikke vet, det er nok distributøren i Norge som bestemmer det når det nærmer seg. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Hmmm, ser de nå har skrevet at de ikke kan garantere leveranse nei. Men satser på at jeg får den til release siden det ikke var skrevet noe slikt da jeg bestillte. Hadde det vært tilfellet, hadde jeg heller bare bestillt fra en annen forhandler som kunne garantere leveranse. La forresten inn bestilling 15/6. Endret 8. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg sendte mail til komplett på fredag, men da kunne de ikke si hvor mange de fikk inn. Holder de det hemmelig for kundene? Til meg sa de rundt 5500 konsoller Det dumme er at de ikke gir beskjed om man får eller ei. Man må bare følge med på siden om konsollen blir sendt eller ikke. Litt dårlig av komplett imo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 finnes det tall for hvor mange PS4 som er forhåndsbestilt? Både for Norge og for verden forøvrig. Jeg sendte mail til komplett på fredag, men da kunne de ikke si hvor mange de fikk inn. Holder de det hemmelig for kundene? Om de vet har de nok ikke lov å si det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Når Sony hadde sin pressekonferanse under Gamescom sa de at 1 mlll PS4 er forhåndsbestilt Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Var innom butikken å hørte om jeg fikk konsollen ved lansering, og det fikk jeg! Jippi! Hva skal jeg spille først. Bf4 eller watch dogs? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ser ut som om Sony har noe å komme med i morgen: Finally, its coming to #TGS2013. Like before, SCEJA will have a press conference before the game show. I could only say: The news youve been waiting for, and the information beyond your expectation will both be revealed officially. So tomorrow, please do watch the live-stream and keep follow @PlayStation !Promise to bring surprise to you! http://www.thesixthaxis.com/2013/09/08/sony-promising-the-news-weve-been-waiting-for-tomorrow/ Kansje det er sony som har klokka gpu denne gang Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 eller tidligere release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå