Gorzun Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Steike....ser for meg oss forum brukere løpe rundt disse pallene med PS4 maskiner. Noen griner litt, noen hyler og andre har begynt å klatre oppover pallene... Lol (og jeg lo faktisk på ordentlig ikke som 90% av alle gangene man skriver lol). Så får meg no ordentlig nerdgasmic hysteri! 1 Lenke til kommentar
TurboMonk Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Da var PS4 forhåndsbestilt fra Canada med Knack, Watchdogs og Killzone, som alt blir sendt ut den 15 november, good times! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 + 1 måned i tollen. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Så ikke at denne var posta, konsollen ser langt mindre ut wn hva jeg forventa. Endret 7. september 2013 av jihn 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ser ut som en veldig dårlig vinkel. Er den virkelig så lang og høy? Bare jeg som synes den ser feil ut? : O Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Imponert over hvor liten PS4 er. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ser veldig lik ut som den første versjonen av ps2 Lenke til kommentar
TurboMonk Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 + 1 måned i tollen. Huff, orker ikke tanken engang!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Steike den er liten altså! Etter hva jeg har lest så har den 1 usb inngang på baksiden så da kan en slippe å ha den jævla kabelen i fronten. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Ser ut som en veldig dårlig vinkel. Er den virkelig så lang og høy? Bare jeg som synes den ser feil ut? : Opå grunn av den skrå fronten så ser det ut som om vi ser den fra en annen vinkel, derfor ser den lenger ut også Endret 7. september 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nydelig stykke hardware! Gleder meg mer og mer For hver dag som går, heldigvis får vi en god gulrot i GTA V, det skal nok holde lenge Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ser endelig ut som neste Dual Shock blir brukbar. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Da var PS4 forhåndsbestilt fra Canada med Knack, Watchdogs og Killzone, som alt blir sendt ut den 15 november, good times! Kommer du ikke til å ende opp på mer eller mindre lik pris som i Norge med moms og fortollings gebyr uansett? Eller var det en spesiell grunn til at du kjøpte den fra Canada? Greatness awaits. Dette er bilde fra samme fabrikk. I følge trådstarteren på Neogaf, skulle fabrikken sende ut over 1 million PS4 til launch, de skulle også ikke være den eneste fabrikken som produserte PS4. Endret 7. september 2013 av 1-600-DOCTORB Lenke til kommentar
TurboMonk Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kommer du ikke til å ende opp på mer eller mindre lik pris som i Norge med moms og fortollings gebyr uansett? Eller var det en spesiell grunn til at du kjøpte den fra Canada? Prisen blir lik med moms og fortolling, eller et par hundre kroner mer, grunnen til jeg valgte og kjøpe den fra Canada, er at jeg ikke føler meg trygg på å skaffe en PS4 den 29 November med tanke på at det så og si ikke er mulig og pre-ordre lengere, kan være jeg er små paranoid, men vil si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Not even close. Jo den gjør det faktisk Endret 7. september 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Prisen blir lik med moms og fortolling, eller et par hundre kroner mer, grunnen til jeg valgte og kjøpe den fra Canada, er at jeg ikke føler meg trygg på å skaffe en PS4 den 29 November med tanke på at det så og si ikke er mulig og pre-ordre lengere, kan være jeg er små paranoid, men vil si meg fornøyd med det. Da ville jeg heller ha ventet et par uker for å få 5 år norsk reklamasjon. Det er "vanlig" med barnesykdommer ved slike lanseringer, og ila. 5 år er det mye som kan skje. PS3 hadde jo eksempelvis en del blu-ray lesere som tok kvelden etterhvert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Men Sony er et stort internasjonalt selskap, så de tilbyr garanti world wide. Har får iallefall 2 års garanti, skjer det noe etter det så er det vel på egen lomme. VI må ei glemme at teknologien og utviklingen har kommet langt siden 2007. Sjansen for feil i dag er mindre enn for 6 år siden. Endret 8. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Basert på hva? Det er like mye feil på nye produkter idag, som det var for 6-7 år siden. Teknologien idag er nyere, mye av teknololgien er kanskje bedre utprøvd, men samtidig mye teknologi som først vil settes på prøve etter november. Samtidig koster den nesten halvparten av det PS3 gjorde ved launch, på tross av at den har like fete specs. Hvor har de spart dette hen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Blu-ray spilleren. Den som kostet vanvittig mye da dem først lanserte. Spillerne der kostet oppimot 1000$ da dem først kom. Selvsagt Sony hadde nok en bedre deal men var nok den som kostet skjorta. PS3 solgte vel for over 6000 kroner og dem gikk likevel i tap så . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå