Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Minner meg personlig om Ico/Shadow of the Colossus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 1080p-versjon av Rime-traileren: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UHgrSnEpwfY Og dette er mye av grunnen til at jeg også kjøper en PS4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg kjenner folk som blir kvalme av bare å se på en FPS. Folk har forskjellig toleranse for slikt. Jeg blir kvalm av å se på noen spille et FPS spill, om jeg spiller selv går det bra. Eneste spillet jeg har blitt kvalm av å spille selv er Half Life 2. Ingen anelse hvorfor... Lenke til kommentar
Billon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg for min del skal kjøpe ps4 kun for FPS spill. Jeg kjøper jo en del spill på ps3, men klarer aldri å legge fra meg FPS. Så de andre som Dark souls, walking dead, The line og fallout ligger bare der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 The Line må du bare få fingen ut og pløye igjennom, den tittelen der tok meg på senga altså. Fantastisk bra driv, og spillet bare fenger hele jævla veien til rulleteksten pryder skjermen. The Walking Dead episodene er utrolig bra de også, så du har jo noen herlige timer bare her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. Om du vil ha meg, så er IDen: dore123m Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Rime er en 3d puzzle platformer? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. PsnID: Bjellesau Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. And-12345. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. Bare å adde meg det om du vil. PSN ID: Toman85 Snart 6200 trophies, så vil si jeg faller inn i veteran-kategorien Nå er vi i september, er ikke lenge til før mange av oss får seg en ny konsoll! Mitt dillemma blir som sagt, hvilket spill skal jeg starte på siden jeg skaffer 10 spill til launch. Endret 4. september 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Noen PS3-veteraner her som jeg kan adde i PSN? Rimelig tomt der etter konsollbytte. Gorzun her, bare å adde. Blitt veldig lite multiplayer opplevelser på konsoll, prøver å endre det til neste gen! Endret 4. september 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Legg gjerne til meg også: Selvinus, trenger å fylle opp vennelista litt Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 jihn84 på PSN her. Spiller Rayman nå når jeg har tid, kommer litt an på om tvillingene gir meg sjangs Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 kan dere lage en psn id tråd og ikke ta det her? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 kan dere lage en psn id tråd og ikke ta det her? 5 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ooinaru her, add i vei :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 jihn84 på PSN her. Spiller Rayman nå når jeg har tid, kommer litt an på om tvillingene gir meg sjangs Ser ikke problemet, kan man ikke spille fire om gangen i Rayman? Kan jo legge til meg også: Manx-Tequila Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hehe, dette har blitt spurt om tidligere også. Kanskje mer praktisk om alle klistret id'ene for eksempel her, så er det lettere å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå