jihn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Liker tanken på dette, spent på om de har en avtale med oculus rift. Om så, kan det jo være et skudd for baugen på MS. Gi meg EvE i VR Endret 3. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Prisen er rundt 12.000kr og den har ikke headtracking. Ikke som er kommet frem så langt ihvertfall. http://www.avforums.com/forums/news/1808914-sony-takes-another-crack-launching-head-mounted-oled-display-device.html#post19543312 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Liker tanken på dette, spent på om de har en avtale med oculus rift. Om så, kan det jo være et skudd for baugen på MS. Gi meg EvE i VR Åh ja takk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Prisen er rundt 12.000kr og den har ikke headtracking. Ikke som er kommet frem så langt ihvertfall. http://www.avforums.com/forums/news/1808914-sony-takes-another-crack-launching-head-mounted-oled-display-device.html#post19543312 Uaktuelt om det er prisen, spesielt med tanke på OR. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Heftig pris ja...utgaven som er i salg nå koster litt over 8000kr så er ikke umulig at den prisen stemmer om den der er trådløs..dem andre har ikke vært det. Synes 8000kr er alt for mye så 12 lapper er jo så uaktuelt som det går an...håper dem får ned prisen vesentlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Synest det er slitsomt med vanlige 3d briller, så nei takk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er ikke det samme det her, dette er et unikt bilde for hvert øye. Ikke slik som 3D du ser på kino eller hjemme på tv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jepp, kjenner flere som digger Oculus Rift men HATER 3D med vanlige briller. Det kan faktisk ikke sammenlignes i det hele tatt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir en ikke kvalm av å bruke dem da? Vanlige 3d briller klarer jeg ikke se en hel film med som regel. En gang i blandt kanskje. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg prøvde Oculus Rift for et par uker siden. Da kjørte dem sånn simulator av at man kjørte berg og dalbane. Skal ærlig si jeg ble kvalm og svimmel av å bruke de i 3 minutter. Så jeg kommer neppe til å spille med slikt dritt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir en ikke kvalm av å bruke dem da? Vanlige 3d briller klarer jeg ikke se en hel film med som regel. En gang i blandt kanskje. Det er noen som kan bli det, på samme måte at noen folk kan bli det av å spille FPS med lav FOV f.eks. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir en ikke kvalm av å bruke dem da? Vanlige 3d briller klarer jeg ikke se en hel film med som regel. En gang i blandt kanskje. Headtracking alene løser veldig mye av problemet. Dybdejusteringen løser omtrent resten. Det eneste du står igjen med da er hodepine, nøyaktig som når man får de første settene sine med briller og lignende. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg kjenner folk som blir kvalme av bare å se på en FPS. Folk har forskjellig toleranse for slikt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg kjenner folk som blir kvalme av bare å se på en FPS. Folk har forskjellig toleranse for slikt. Jeg blir kvalm av noen få FPS. Half Life 2 er en av dem.. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg blir kvalm av å kjøre bil. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 1080p-versjon av Rime-traileren:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UHgrSnEpwfY 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 1080p-versjon av Rime-traileren: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UHgrSnEpwfY #Hyped Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.cinemablend.com/games/Timesplitters-Rewind-Development-PS4-58787.html Det der er smakfulle nyheter, håper bare Crytek gir "Gå" Signalet. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Rime ser ålreit ut, det er akkurat den typen spill som potensielt kan overbevise meg om å skaffe en PS4. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Rime ser fantastisk ut, og skal uten tvil kjøpes. Minner meg veldig om Wind Waker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå