Mala Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Planen min er og starte med et spill, og bli ferdig med det før jeg kjøper nytt. Så på release blir det enten Knack eller Watch Dogs, usikker på hvilket... Aye! Kampen mot backloggen startes fra dag 1 av. Selv er jeg nok så kjedelig av meg, at det mest sansynlig blir Killzone. Endret 30. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 War Thunder er Free to Play. Vil det være det på ps4 også? http://cdon.no/spill/war_thunder-23692739 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 What!? 600kr? Jeg er ganske sikker på at det er F2P på PS4 altså.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 "War Thunder to divebomb PS4 launch as free-to-play MMO". Står det her ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha? Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed. Watch Dogs, AC4 så muligens Knack. Blir nok infamous second son, the order og the witness etterhver som dem kommer ut. Så får se hva annet spennende som dukker opp Edit, pluss GTA V. Får forhåpentligvis en bekreftelse på at det kommer ut på nextgen i løpet av høsten. Ser ikke for meg at det ikke skal dukke opp ihvertfall. Endret 30. august 2013 av jihn Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 War Thunder er F2P, Cdon har tatt feil. De gjør sånt hele tiden, slapp av.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha? Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed. Siden X1 ikke rakk lansering her dette året i Norge, endte opp med PS4 får alle multiplattspillene dette året. Endte jeg opp med å forhåndsbestille 10 spill. Lister dem her: Killzone Shadow Fall, Knack, DriveClub, Watch Dogs, Need For Speed Rivals, Assassin's Creed IV Black Flag, Lego Marvel Super Heroes, FIFA 14, Battlefield 4 og Call of Duty Ghosts Jeg har nok spill fra og med 29.november for å si det slikt Endret 30. august 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Free to play betyr ikke Free to own. Battlefield 4 er også Free to Play. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Free to play betyr ikke Free to own. Battlefield 4 er også Free to Play. Free 2 Play og free 2 own burde gå hånd i hånd. Warthunder er uansett gratis å både eie og spille. InFamous blir nok bra, ja Endret 30. august 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Siden X1 ikke rakk lansering her dette året i Norge, endte opp med PS4 får alle multiplattspillene dette året. Endte jeg opp med å forhåndsbestille 10 spill. Lister dem her: Killzone Shadow Fall, Knack, DriveClub, Watch Dogs, Need For Speed Rivals, Assassin's Creed IV Black Flag, Lego Marvel Super Heroes, FIFA 14, Battlefield 4 og Call of Duty Ghosts Jeg har nok spill fra og med 29.november for å si det slikt Liker innlegget ditt, om ikke annet fordi: 1. Du har for mye tid 2. For mye penger 3 og for mye tid. Kan minne litt om meg da PS2 ble lansert. Skulle ønske jeg var evig 20-åring ca.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Akk ja, hadde man bare hatt så mye tid.. Men, det handler om prioriteringer. Livet er mer en spill Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Akk ja, hadde man bare hatt så mye tid.. Men, det handler om prioriteringer. Livet er mer en spill Ikke hos meg, spill over alt annet Det handler om prioritering, så jeg prioriterer spill ovenfor alt annet. Jeg kjøper alltid 3-11 spill på lansering til hvilke som helst konsoll dem siste generasjonene jeg har opplevd. Er alltid gøy å åpne nye spill til flunkende nye konsoller. Endret 30. august 2013 av iL Sephiroth 3 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vil det være det på ps4 også? http://cdon.no/spill/war_thunder-23692739 cdon er kjent for å legge ut masse produkter som ikke eksisterer 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) For lite tid for min del til å vie. alt til spill. Må tjene pengene til livets opphold også Endret 30. august 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Er litt glad jeg egentlig at jeg har gått bort ifra den fasen hvor jeg spilte 10timer om dagen og kjøpte så mye spill at det var umulig å få spilt alt ferdig selv om en kunne sitte hele dagen omtrent. Ikke er det sunt og jeg ble fysisk og psykisk dårlig av det, det tror jeg går for alle som holder på slik. Nå som jeg spiller og kjøper spill sjeldnere så er det litt ekstra gøy når jeg setter meg ned for å spille et spill. Tror jeg setter mer pris på spill nå en noen gang tidligere faktisk. Endret 30. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er litt glad jeg egentlig at jeg har gått bort ifra den fasen hvor jeg spilte 10timer om dagen og kjøpte så mye spill at det var umulig å få spilt alt ferdig selv om en kunne sitte hele dagen omtrent. Ikke er det sunt og en ble fysisk og psykisk dårlig av det, det tror jeg går for alle som holder på slik. Nå som jeg spiller og kjøper spill sjeldnere så er det litt ekstra gøy når jeg setter meg ned for å spille et spill. Tror jeg setter mer pris på spill nå en noen gang tidligere faktisk. Hehe føler med deg, nå spiller jeg sjelden utenom på iphone, hadde så mange spill at sist år kvittet jeg meg med halvparten, ble over 100 spill, angrer litt nå men trodde jeg gjorde det riktige valget det slik at de eneste spillene jeg hadde liggendes var spill som jeg liker, vist jeg først spiller et spill nå er det 3ds eller wii hos en kompis:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 PlayStation 4 bundle includes Killzone, Camera, second DualShock Har bestilt Killzone og en ekstra håndkontroller utenom, så hvis denne pakken kommer hit med en prislapp på ca. 4000,- så spørs det om ikke jeg går for den i stedet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Ikke hos meg, spill over alt annet Det handler om prioritering, så jeg prioriterer spill ovenfor alt annet. Jeg kjøper alltid 3-11 spill på lansering til hvilke som helst konsoll dem siste generasjonene jeg har opplevd. Er alltid gøy å åpne nye spill til flunkende nye konsoller. Ikke sant, det handler om prioriteringer, og heldigvis prioriterer folk ulikt. Det er bra Uten sånne som meg hadde det ikke blitt noe av realistisk væske, røyk, gass, bølgesimulering, lyssimulering, fysikksimulering osv. i spill. Nei, har en forlovede her også, i tillegg til masterstudie og 3 deltidsjobber, begrenset hvor mye spilling det blir.. MEN! PS4 skal jeg ha, og GTA V, og et par tre spill på llansering. Må bli bra! Som du sier, Toman, ingenting er som å åpne nye spill til flunkende nye konsoller #denfølelsen. Endret 30. august 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Populært innlegg Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Eller den følelsen ved å pakke opp en helt ny konsoll, åpne esken, se alle de forskjellige delene pakket inn i helt glatt, gjennomsiktig plast. Kjenne lukta idet du åpner hver enkelt del og monterer alt.. Mmmm.. ikke lenge igjen sånn egentlig. Tror min beste gamerperiode var da jeg var 18-22 år. Hadde jobb, bodde for meg selv og alt av penger gikk på alkohol og tvspill. Resten av pengene sløste jeg bort. Fantastiske tider. Tider da jeg klokka over 220 timer på Final Fantasy X bare for å få maxa alle figurene. Tider da jeg og et par kompiser LAN'a Doom på Playstation 1 en hel helg nesten uten søvn sånn at da jeg kom hjem på søndag så kunne jeg se disse labyrintene og monsterne over netthinnen når jeg blunket. Tider da The Gathering var ganske så nytt og jeg og flere kompiser var der hele påsken nesten uten å sove og spilte PC-spill og så splatterfilm og lagde musikk. Første gang jeg spilte Pro Evolution Soccer 6 og så mye mye mer.. I disse dager er jeg heldig hvis jeg får pressa inn et par timers spilling et par kvelder i uka, men det er nok av andre ting jeg koser meg med: forlovede, barn, hund, jobb og masse annet. Endret 30. august 2013 av Ham 550 11 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Og der gikk planen om kun et spill på release i dass, da var både Knack + Watch Dogs bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå