Dragen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Når får Vita prisdrop i Norge? Ingen gadd å svare i Vita-tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Er nok fordelt på komplett og mpx. Nekter å tro at mpx har forhåndssolgt 4000 Lite hadde vært mer fett enn at MPX og Komplett fikk 5000 PS4 hver ved lansering og endte opp å være utsolgt! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Utrolig lekkert! Med tanke på at det er et open world-spill, hvordan er det man kommer seg fra A til B i spillet? Kjøretøy, eller til fots? Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Utrolig lekkert! Med tanke på at det er et open world-spill, hvordan er det man kommer seg fra A til B i spillet? Kjøretøy, eller til fots? Man løper, klatrer, hopper og svever. Man kan gjøre seg om til røyk, og det er reisemuligheter for det, men det har ikke blitt detaljert noe særlig enda. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Med andre ord ingen kjøretøy? Liten nedtur isåfall, men man har heldigvis Watch_Dogs til det. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Med andre ord ingen kjøretøy? Liten nedtur isåfall, men man har heldigvis Watch_Dogs til det. Du er en superhelt (eller skurk, om du velger så). Du trenger ikke biler. 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha? Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 killzone og battlefield 4 er sikrenspill. kanskje cod pga spille med kompisser men det venter jeg trolig med Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Med andre ord ingen kjøretøy? Liten nedtur isåfall, men man har heldigvis Watch_Dogs til det. Tipper Superman ville blitt forbanna om han hadde nødt til å kjøre bil til hva nå det er som raser Metropolis til grunne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha? Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed. Planen min er og starte med et spill, og bli ferdig med det før jeg kjøper nytt. Så på release blir det enten Knack eller Watch Dogs, usikker på hvilket... Endret 30. august 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 "Playstation On" Ikke at jeg bryr meg personlig, men. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha? Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed. Skal prøve å unngå og kjøpe for mange spill av gangen, så starter med Watch Dogs. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Utrolig lekkert! Med tanke på at det er et open world-spill, hvordan er det man kommer seg fra A til B i spillet? Kjøretøy, eller til fots? Du trenger ikke kjøretøy... Du kan hoppe fra tak til tak eller skli på ledninger som lynet (iallefall i infamous 1 og 2) samt sveve. Tror helten i Second Son er enda mer hissig! Kjøretøy hadde fjernet litt av heltens personlighet og troverdighet imo. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Når får Vita prisdrop i Norge? Ingen gadd å svare i Vita-tråden. kanskje fordi ingen vet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 hørt rykter om neste uke uten å røpe kilder Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 War thunder og Fifa 14 blir garanterte kjøp, og så ser jeg an resten etterhvert som gameplay-videoer dukker opp. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 War Thunder er Free to Play. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå