Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

PS4 skal visst ligge på 4000,- når den slippes, men hvor lang tid tror dere det tar før den begynner å gå ned i pris?

Husker da jeg skulle kjøpte playstation 3 60.gb da den kom ut, :green: da jeg hadde pre ordret den hos spaceworld da. Men da jeg skulle hente den playstation 3 da synes jeg den var dyrt da 6000.kr da, men nå synes jeg playstation 4 sinn pris da er billig da forhold til playstation 3 da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk du til dette da ?

Som sagt bestille så mange som du vil, men i mitt tilfelle så hjelper det også på å ikke huske sist man bestilte psn+ abb :)

 

Er vel 9 gratis månder inne i det regnestykket der også tror jeg. Når jeg så utløpsdatoen så kom jeg vel egentlig på at jeg hadde gjort det samme i november/desember i fjor også.

Fikk vel med 3 månder ekstra da også, var vel derfor jeg gjorde det :)

Lenke til kommentar

Kanskje et noob-spørsmål som jeg burde Googlet, men jeg prøver meg: Hvordan blir det med content og spill man allerede har kjøpt på PSN til PS3? Vil det være koblet til kontoen, og kan lastes gratis ned så lenge det er kompatibelt med PS4? Hvor mye av det er sannsynlig å bli kompatibelt med PS4?

Lenke til kommentar

Tror ikke det klippet her er blitt delt her enda. Er dårlig kvalitet på klippet men det ser jo ganske så bra ut da.

 

Og en ting jeg har tenkt litt på når jeg har sett klipp av DriveClub er at det er bilde av deg selv og folkene du konkurrerer mot. Det er kanskje ikke så dumt å gå for det kameraet når en kjøper PS4?

 

Er jo litt mer gøy når en ser et ekte ansikt isteden for en fantasi avatar?

 

http://youtu.be/OZUVXAuCIqA

Var jo et klipp med veldig dårlig kvalitet, så vanskelig å si noe om hvordan det så ut. Uansett blir det fint med et nytt bilspill på sony sin plattform som ikke er gran turismo. Litt lei den suppa der nå.

 

Når det gjelder de popusene som kommer opp, så syntes jeg at det ble litt for mye i perioder (med info på skjermen). Nå vet ikke jeg om dette skal være en arcade eller sim da, menne ja, vil uanset ikke ha overload med stats og info når jeg kjører

Lenke til kommentar

Er det sagt noe om viften/kjølingen for PS4 kontra PS3? Enten så var det bare min PS3 det var noe alvorlig feil med eller så var viften satt til å starte på en aaaaltfor lav temperatur. Ting som FIFA gikk greit, men dersom jeg hadde på LA Noire, GTA, AC, osv. tok det kun 5-10 minutter før viften startet skikkelig i et rom med 17C.

PS: Det er ikke dårlig ventilasjon bak den heller, ca. en halv meter fritt lende. Jeg håper virkelig det er noen andre instillinger eller en mindre støyende vifte.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Om Titanfall skal gå som eksklusiv (siden det er konsolleksklusiv, ihvertfall en tidseksklusiv) så bør WarThunder gå for PS4, siden det er PC/OSX og PS4.

 

Titanfall fikk for beste XBO spill og for beste neste generasjon spill, War Thunder fikk for beste simulator. Er vel en viss forskjell det? Eller missforstår jeg hva du mener?

Lenke til kommentar

Jeg liker å tro at jeg har fått med meg det meste angående PS4. Men i dag fikk jeg et spørsmål fra en kollega. Nå i overgangsfasen mellom PS3 og 4 så vil det være en del utgivelser som blir portet mellom maskinene. Har det blitt sagt noe om onlinemuligheter mellom begge maskinene? For eksempel ved FIFA14?

Lenke til kommentar

Jeg liker å tro at jeg har fått med meg det meste angående PS4. Men i dag fikk jeg et spørsmål fra en kollega. Nå i overgangsfasen mellom PS3 og 4 så vil det være en del utgivelser som blir portet mellom maskinene. Har det blitt sagt noe om onlinemuligheter mellom begge maskinene? For eksempel ved FIFA14?

 

Neppe, fordi om du kjøper FIFA 14 til PS3, så vil det være mulig å oppgradere til PS4 for en rimelig penge i en tidsbegrenset periode.

Lenke til kommentar

Titanfall kommer til Windows også.

Ja, men beste PC spill var det Battlefield 4 som vant. Noe som er nok enkelt å forstå da det nok ser helt sykt bra ut på en skikkelig PC. At spillet kommer til PC i tillegg til Xbox gjør vel ikke akkurat utmerkelsene noe dårligere.

 

Selv om en skal vel ikke bry seg noe spesielt om disse egentlig, det er jo bare utmerkelser for det som blir vist på Gamescom som er i spillbar kode. Om et par dager så kan et nytt spill vises som kan være mye bedre en hva som har fått utmerkelser fks...

 

Men det er selvfølgelig artig for utviklerne da, og så kan det jo sikkert i noen tilfeller hjelpe på litt konsoll salg.

 

Og etter det PS4

 

Vi håper og tror at det skal komme til PS4. Ingenting er vel bekreftet enda. Og om MS har kjøpt en tids eksklusiv avtale på 1år så er det lenge å vente altså. Om MS er lure så kjøper en enda lenger periode eller en total konsoll eksklusivitet...siden det får så voldsomt skryt av alle som har prøvd det. Det ville være en stor fordel for XBO...og MS har dype nok lommer skulle en tro.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

Vi håper og tror at det skal komme til PS4. Ingenting er vel bekreftet enda. Og om MS har kjøpt en tids eksklusiv avtale på 1år så er det lenge å vente altså. Om MS er lure så kjøper en enda lenger periode eller en total konsoll eksklusivitet...siden det får så voldsomt skryt av alle som har prøvd det. Det ville være en stor fordel for XBO...og MS har dype nok lommer skulle en tro.

Ja det har du helt rett i.

 

Men trust me, dette spillet kommer til PS4 , men det vil komme for sent uansett.

Der gjør Microsoft en bra ting.

Men det får meg til og undre, hvor mye av disse pengene som egentlig skulle gå til eksklusive spill,

har gått til og holde store titler i sjakk bare for noen måneder, som og ha egen DLC med en hatt, eller hvor folk trur at spillet kun kommer til Xbox One når det kommer til PS4 og. :hmm:

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...