Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God egenskap _LarZen_. Ikke bare være smartass når anledningen byr seg, men faktisk gidde å forklare folk i hva de skal gjøre. Jeg visste ikke om det med yotube så her lærte jeg noe nytt :thumbup:

Visste det faktisk ikke selv. Ikke den mest aktive brukeren av Youtube.

Lenke til kommentar

Visste det faktisk ikke selv. Ikke den mest aktive brukeren av Youtube.

Var forresten ikke min hensikt å være en bedreviter. Delte det bare just in case du ikke viste det :) Men ser jo ut som det er en enklere måte å gjøre det på som andre skriver her...da har jeg lært noe idag også :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til mer info fra den tittelen der ja :)

Dette er jo litt interessant,

Killzone: Shadow Fall - Warzone mode runs at 60 fps

http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=de&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2FKillzone-4-Shadow-Fall-PS4-257337%2FNews%2FKillzone-Shadow-Fall-fuer-PS4-angespielt-Neuer-Warzone-Modus-in-butterweichen-60-Frames-Gamescom-Eindruecke-1084704%2F

Lurer på hvordan dette slår ut på det grafiske. Uansett morro å teste Killzone gameplay i 60fps.

Lenke til kommentar

Hadde håpet det hadde rullet ut litt mer bilder og info om brukergrensesnittet til PS4 under Gamescom. Vi har jo fått sett litt ifra pressekonferansen hvor Shuhei Yoshida lekte seg litt.

Det jeg stusser litt på er hvor simpelt det så ut, selve informasjonen som var når han valgte et spill var bra. Men før det så virket det veldig tomt og lite informasjon.

Er selvfølgelig godt mulig det er flere biter ved selve brukergrensesnittet som ikke ble vist, selv om det er litt rart under en slik demo av nettopp dette. Det jeg håper Sony ikke gjør som dem har med PS3 er at selve butikken eller plassen en henter ned demoer osv er en slags app du må laste inn. Det burde være sømløst med hele brukergrensesnittet.

Men ikke bare info om hvilke spill du har inne, men også hva venner holder på med og info om kommende spill osv osv.

Se bare idag på X360, det første som møter meg er masse info om XBO og ferske trailere ifra XBO spill ifra Gamescom. Det er tilogmed et program hvor dem intervjuer utviklere osv.

En slår på PS3 og det er ingenting, ikke noe på cross media bar som vanlig. Og ikke noe i selve Playstation Store som forøvrig tar en evighet å laste inn. Ikke noen trailere, ikke noen intervjuer, Gamescom og PS4 er ikke nevnt noen plass.

Slikt er for dårlig synes jeg, jeg forventer meg mer en dette. Håper ikke dette er veien Sony går videre med PS4. Da jeg forventer meg mer av en konsoll fremover en noen gang før, en å bare starte opp et spill.

Endret av _LarZen_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Må si jeg foretrekker den rene og funksjonelle stilen på ps3 og Vita. Dashboardet på X360 synes jeg kun har blitt værre for hver iterasjon, nå med skirkende og blinkende bannerer over alt som kun har som formål å reklamere. Nei takk.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...