Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ikke beste kvaliteten på disse bildene, men: Grafisk ser det bedre ut enn Forza 5, men spørs om de klarer å få spillet til å kjøre i 60fps. Hadde heller tatt litt dårligere grafikk for bedre framerate. Selve kjørefølelsen kan jeg ikke si noe om, men vi får nok noen inntrykk fra Gamescom nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vi vet ikke enda, men ryktene skal ha det til at det er Uncharted 4. Regner med reveal under årets VGA. Veldig spent på hva Sony Santa Monica jobber med, for ikke å snakke om RPG-spillet til Guerilla Games og hva Media Molecule jobber med. Har også vært snakk om at The Last of Us skal få en PS4-utgave til neste jul, men det er bare rykter enda, og de vil nok ikke si noe om det enda uansett pga salget til PS3. Vel da kan det bli bra. Uansett så har jeg ikke høye forventninger til spillene før høst 2014 eller vår 2015. Da har multiplatformspillene også begynte å satse mer på next-gen mtp. at flere har den tilgjengelig enn i år. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg synes egentlig alle tre Uncharted var veldig like, og likte det første klart best, da det føltes forholdsvis nyskapende da det kom ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jau, hvilket spill kommet Naughty Dog med? Det er de som laget The Last of Us og Uncharted serien. Om du ikke har spilt førstnevnte, så bør du varme opp med en PS3 og spille det. Det beste spillet på konsoll til nå etter min mening, som også har best grafikk av alle konsollspill til nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er de som laget The Last of Us og Uncharted serien. Om du ikke har spilt førstnevnte, så bør du varme opp med en PS3 og spille det. Det beste spillet på konsoll til nå etter min mening, som også har best grafikk av alle konsollspill til nå. Aldri spilt det nei. Spørs om jeg får tid også med tanke på at GTA: V er her asap! Uansett, postet dette i går, men mange mistet nok det ettersom det ble spammet med tull. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Mange her som tenker seg til Lillestrøm den 8-10 November? PS4 kommer til å være der! http://www.spillexpo.no/ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Grafisk ser det bedre ut enn Forza 5, men spørs om de klarer å få spillet til å kjøre i 60fps. Hadde heller tatt litt dårligere grafikk for bedre framerate. Selve kjørefølelsen kan jeg ikke si noe om, men vi får nok noen inntrykk fra Gamescom nå. Det viktigste med driveclub er at det kansje blir bilspillet på PS4, PD har jo gitt opp å konkurere med forza og gjør sin egen ting. Driveclub kan kansje gi oss ett bilspill som utfordrer forza kansje ikke med disse titlene men nåt driverclub 2 og forza 6 kommer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hmmm.. kunne kanskje vært fett. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Uansett, postet dette i går, men mange mistet nok det ettersom det ble spammet med tull. Mener det er helt riktig at de støtter twitch, veldig dårlig nyheter for usteam men ingen bryr seg om dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dakar, ikke lov til å være kritiske på forumet skjønner jeg. Her på enhjørning og regnbue-forumet skal vi alle holde hender og stå med åpne rumpehull, så alle og enhver kan rævkjøre oss når de måtte ønske, uten å stille spørsmål. Lov å være kritiske jo. Men det finnes grenser for både kritikk og konstant drittslenging for å prøve å rakke ned mest mulig på en eller annen konsoll. Om en skal være drittsekk i hvert eneste innlegg og ikke komme med noe konstruktivt, men bare syting og klaging over ett produkt så kan en like godt holde seg unna. Er lov å diskutere, men når enkelte bare er ute etter å rakke ned og poster kun for å skape dårlig stemning så er det lov å kritisere. If you can't take the heat og alt det der. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Endret 21. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fra før av var PS4 Launch Edition utsolgt på Amazon, nå er også Standard Edition (inkludert de bundlede) utsolgt. Dæven. http://www.amazon.com/PlayStation-4-PS4-Standard-Edition/dp/B00CMQTVQO/ Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Rime: PS4 Exsclusive Open world/adventure puzzle game http://www.youtube.com/watch?v=V-JunUax8xg Endret 21. august 2013 av Centy88 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gleder meg veldig til Rime. Noen som vet om det er et fullverdig spill, eller et PSN-spill? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er nok et indie-spill som kommer til PSN Jeg blir sjeldent imponert av indies, men dette så da ikke gale ut. Lignet på ICO da, men det er ikke et minus for å si det slikt 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hva gjør du egentlig her? Alt du skriver her er bare negative ting mot PS4... Nei, faktisk ikke. Har nevnt positive sider ved PS4 før... Men det er vanskelig å se det når man bare må fokusere på det negative jeg skriver om PS4. Skal ærlig innrømme at der er det mye å ta tak i for min del hva angår det negative, og igår fikk vi nok en fadese sånn jeg ser det. Det viktigste er jo det jeg mener er en av de mest bedritne lineupsa jeg noen gang har sett til en konsoll. Der atpåtil Infamous Second Son blir regnet som det mest spennende? Jeg gir meg ende over, og det viser bare at PS-spill generelt sett ikke appellerer til meg. Å kjøpe en PS4-konsoll vil i lengden ikke være verdt det for meg. Hadde håpet om et knallspill fra øverste hylle igår, men det skjedde ikke. Hadde det skjedd hadde jeg vært litt mer positiv til PS4. For å ta det i korte trekk, hva Sony driver på med om dagen: 1. Stikk til Microsoft. Klarer man ikke å presentere konsollen sin uten å trykke ned den andre? Det blir litt som de som er opptatt av et fotballag, ved at man blir mer engasjert av å se og hate det rivalen gjør. 2. Dårlig lineup. 3. "Snik-lansert" paywall for å spille online. Man skulle tro hele kjernen av PS3 brukere, som var sterkt imot det da bare Microsoft hadde det, nå ville droppe konsollen av prinsipp. Skjer ikke, og jeg ser på de som svake folk samt hykleriske. 4. PSN. Need I say more? Greit, du "får" endel spill, men disse er igjen bare tilgjengelig sålenge man betaler for tjenesten. Konsensusen er imidlertid at denne tjenesten er ikke er verdig å betales for. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Endret 21. august 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 inFamous ser helt fantastisk ut. Synd det ikke er en lanseringstittel. Synes ikke noen av de andre exlusivene frister noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå