Dore123m Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Men vent til den 21 for fra og med da så skal du få med 90 dager ekstra når du velger 1år med PS+. EDIT: Gjelder ifra 21.08.13 til 20.09.13 Ja, jeg døde litt inni meg når jeg så det der, kjøpte jo et års abonnement for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fuck den klokka da. Ble greit demotivert å se at det er 100 dager til release. Uansett, twitch til PS4 http://www.polygon.com/2013/8/20/4640362/twitch-livestreaming-coming-to-playstation-4 Personlig liker jeg den her klokka mye bedre http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20130917T12&p0=2332&msg=Grand+Theft+Auto+5+Release+Date Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Var dette alt? Hva gjør du egentlig her? Alt du skriver her er bare negative ting mot PS4... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fikk mail fra Gamezone nå hvor det står: Bekreftet levering: 27.11.2013 (Ikke levert) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fikk mail fra Gamezone nå hvor det står: Bekreftet levering: 27.11.2013 (Ikke levert) Så nå er det offisielt PS4 over Xbox One? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja, jeg gidder ikke å kjøpe XOne etter alt drittet som har skjedd rundt den konsollen. Alle (burde understreke dette) som var i tvil som jeg kjenner har også valgt PS4. Så det blir uansett enn Win-win situasjon for min del. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Like greit. For min del tenker jeg ikke bare alt tullet som har skjedd rundt denne lanseringen, men også kommende lanseringer i fremtiden. Microsoft påstår at Xbox er laget av spillere for spillere, men Sony beviser noe helt annet. Vi blir uansett ikke skuffet når Naughty Dogs avslører sine prosjekter. 3 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det eneste som mangler nå ifra Sony er en bekreftelse på om PS4 vil ha en server-park tilgjengelig for cloud computing og om dem vil ha dedikerte servere tilgjengelig for utviklere. Hvis ikke og online spill vil bli i større grad være player hosting så vil det være veldig negativt for Sony. Veldig enig her, det er et stort minus om PS vil være avhengig av playerhosting. Men regner jo med at de vil annonsere noe ang dette ganske snart, hvordan ellers skal en presse inn 64 spillere i BF4? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Like greit. For min del tenker jeg ikke bare alt tullet som har skjedd rundt denne lanseringen, men også kommende lanseringer i fremtiden. Microsoft påstår at Xbox er laget av spillere for spillere, men Sony beviser noe helt annet. Vi blir uansett ikke skuffet når Naughty Dogs avslører sine prosjekter. Sant nok. Når Sony lanserer i 31 land og Microsoft lanserer i 13 og itillegg sier grunnen er "Stemmestyringen ikke er klar". Da kan man lure. Kinect er kul feature, ingen tvil om det, men at noe så enkelt som softwaret skal gjøre et en konsoll blir så sein (vi snakker 4-5 mnd forsinkelse) så renner til slutt begeret over. Jeg har spilt Xbox siden 2008, og hadde PS1 og PS2 før den igjen. Har også hatt en PS3 mens jeg har hatt en X360. Uansett, nå er det egentlig bare å gå tilbake til konsollen jeg hadde i barndommen og Microsoft gjorde det lett for oss i Norge å samle oss. Det vil bli utrolig mange flere på spillene jeg spiller (FIFA) osv her i Norge. Ikke minst blant vennegjengen. Det er synd at Microsoft skulle klare å rote bort en konsoll som de har bygd opp slik over mange år. Virker som en lansersingsstrategi har vært fraværende og det har kostet dem mye. Nå var vel du i samme sko som meg (Sikker på at XOne skulle bli det neste), men dog, helt håpløst. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det eneste som mangler nå ifra Sony er en bekreftelse på om PS4 vil ha en server-park tilgjengelig for cloud computing og om dem vil ha dedikerte servere tilgjengelig for utviklere. Hvis ikke og online spill vil bli i større grad være player hosting så vil det være veldig negativt for Sony. Du vet at dette har vært diskutert med Sony flere ganger tidligere? Mark Cerny har sagt at Playstation 4 kan takle alt av "cloud computing" som er mulig med dagens bredbånd. Han sa også at å forbedre grafikk gjennom dette var praktisk talt umulig på nåværende tidspunkt. Maskinvaren er dessuten mer enn nok kraftig til å kjøre disse tingene lokalt, og er uansett kraftigere enn Xbox One. Dette er en ren markedsføring fra Microsoft sin side. Det hadde vært deilig om de kunne holdt en avsløring uten å si ordet "cloud" flere tusen ganger i løpet av en time. Her er intervjuet med Mark: http://www.youtube.com/watch?v=rCVplpC1YXY Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fikk mail fra Gamezone nå hvor det står: Bekreftet levering: 27.11.2013 (Ikke levert) Samme her. #HYPE! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du vet at dette har vært diskutert med Sony flere ganger tidligere? Mark Cerny har sagt at Playstation 4 kan takle alt av "cloud computing" som er mulig med dagens bredbånd. Han sa også at å forbedre grafikk gjennom dette var praktisk talt umulig på nåværende tidspunkt. Maskinvaren er dessuten mer enn nok kraftig til å kjøre disse tingene lokalt, og er uansett kraftigere enn Xbox One. Dette er en ren markedsføring fra Microsoft sin side. Det hadde vært deilig om de kunne holdt en avsløring uten å si ordet "cloud" flere tusen ganger i løpet av en time. Her er intervjuet med Mark: http://www.youtube.com/watch?v=rCVplpC1YXY Det er en vesentlig forskjell på å kunne takle noe og ha noe tilgjengelig. Nå er det ikke nødvendigvis snakk om bedre grafikk men andre bruksområder nettskyen/serverparken til MS kan forbedre et spill på. Funksjoner som ikke krever umiddelbar data eller som "jobber" mens maskinen er i dvale. Mark Cerny er utvilsomt en smart og kunnskapsrik person, men han er langt ifra den universale fasiten på teknologi. Og det er jo ikke bare cloud computing disse serverene brukses til, men til å jobbe som dedikerte servere for utviklere i online spill. Dette er noe Sony har snakket lite om og jeg ville tro at om Sony hadde allerede eller hadde planer om å få på plass dette så hadde vi hørt om det under E3 eller på Gamecom, eller i det minste en plass imellom disse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Siden Sony har kjørt dedikerte servere på eksklusivene (er det alle egentlig? Jeg aner ikke.) på PS3 regner jeg med at de ikke slutter med det med det første. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Samme her. #HYPE! Håper bare jeg blir med i første sending. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Killzone Shadowfall Multiplayer Screenshots: Character Renders: Ser flott ut, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jau, hvilket spill kommet Naughty Dog med? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jau, hvilket spill kommet Naughty Dog med? Vi vet ikke enda, men ryktene skal ha det til at det er Uncharted 4. Regner med reveal under årets VGA. Veldig spent på hva Sony Santa Monica jobber med, for ikke å snakke om RPG-spillet til Guerilla Games og hva Media Molecule jobber med. Har også vært snakk om at The Last of Us skal få en PS4-utgave til neste jul, men det er bare rykter enda, og de vil nok ikke si noe om det enda uansett pga salget til PS3. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sku ønske folk på Uncharted tålte litt mindre skudd... Ble med Uncharted 1 for min del, ikke rørt serien siden. Men blir mye bra fra Sony fremover. Jeg er fanboi nå. Fuck microsoft! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Uncharted 2 er mye bedre enn det første, treern ble en skuffelse dessverre, men er også et bra spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg synes 1-ern var et ganske så middelmådig spill, mens 2-ern ser jeg på som et av de beste spillene denne generasjonen. Absolutt verdt en titt selv om man ikke likte det første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå