LarZen Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Ja. Men vent til den 21 for fra og med da så skal du få med 90 dager ekstra når du velger 1år med PS+. EDIT: Gjelder ifra 21.08.13 til 20.09.13 Endret 20. august 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Men vent til den 21 for fra og med da så skal du få med 90 dager ekstra når du velger 1år med PS+. Jøss, det ante jeg ikke. Men, om du starter abonnementet ditt nå slipper du å gå glipp av heftige gratisspill på PS3 og Vita 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Jøss, det ante jeg ikke. Men, om du starter abonnementet ditt nå slipper du å gå glipp av heftige gratisspill på PS3 og Vita Dam straight son. Ps Instant pluss games finnes ikke innen Microsoft, Steam eller Origins. Etc. dette er noe ingen andre gjør og DU tjener masse penger! Endret 20. august 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Dam straight son. Ps Instant pluss games finnes ikke innen Microsoft, Steam eller Origins. Etc. dette er noe ingen andre gjør og DU tjener masse penger! Ingen av disse selskapene leiger ut spill på samme måte som sony Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ingen av disse selskapene leiger ut spill på samme måte som sony Var det noe poeng i den kommentaren? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ah en Amiga man! Det liker jeg! Støtter den, både angående Amiga og Shadow of the Beast. Et av favorittspillene mine fra den tida.. OT: Jeg hadde ikke særlig høye forventninger til Sonykonferansen så jeg kan ikke si at jeg ble særlig skuffa. Jeg visste at releasedatoen kom, men håpet vel litt på at oktober var måneden.. Jaja, nok av tid til GTAV inntil ny konsoll er i hus. Spent på om det kommer noe mer kult ut fra Køln de neste dagene.. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Var det noe poeng i den kommentaren? Mja poeng og poeng...mente bare at alt for mange tror du får spilla når du har playstation plus, selv om du bare leiger de. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Mja poeng og poeng...mente bare at alt for mange tror du får spilla når du har playstation plus, selv om du bare leiger de. Vel jeg stopper og betale. og ventet 3 måneder. guess what, jeg, fikk spillet som jeg hadde tatt fra starten, Dette er milevis forran Xbox og det er rett og slett give away contests og det burde du skjønne. De gjør seg klar for og kjempe mot xbox som har tatt penger siden 2006 for og ha online. Skyld på dem ikke PS3. Du leier ikke noe visst du får det gratis... Du må betale uansett når Ps4 kommer ut. Endret 20. august 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Vel jeg stopper og betale. og ventet 3 måneder. guess what jeg, fikk spillet som jeg hadde tatt fra starten, Dette er milevis forran Xbox og det er rett og slett og give away contests og det burde du skjønne. De gjøre seg klar for og kjempe mot xbox som har tatt penger siden 2006 for og ha online. Skyld på dem ikke PS3. Du leier ikke noe visst du får det gratis... Du må betale uansett når Ps4 kommer ut. Da har du nok vært heldig, du skal miste tilgangen til spillet når du sier opp ps+, når du engang reaktiverer abbonementet får du spille tilbake. Det som er bra for oss er jo konkurransen, microsoft har jo begynt å gi 2 spill i måneden nå. Disse har du for "alltid". Og jo du leier siden du ikke får det gratis, betaler jo for ps+. Men vi skal ikke krangle om det, jeg har ingen problem med å betale for ps+ og xbox live så lenge jeg føler jeg får noe igjen for det, enten bra online opplevelse eller gratis spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Er vi virkelig så smale blitt i i denne tråden nå? Endret 20. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ingen som syns det er negativt at sony har avtaler med utvalgte ISPer? Jo, jeg, på side 157 i denne tråden. Har fått fem pluss... Det bryter FULLSTENDIG med prinsippet om nettnøytralitet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da har jeg ankommet hotel rommet, er det noen sted jeg kan se konferansen nå? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da har du ikke lest dine egne inlegg. ? Dette er et Ps4 forum og du er Xbox fanboy Mine innlegg? jeg har aldri gått til personangrep eller noe. xbox fanboy? har både PS3 og xbox 360, har nå bare forhåndsbestilt xbox one pga jeg synes den har best spill foreløpig. Var spent på hva sony hadde å vise frem idag, men ble skuffet. 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Da har jeg ankommet hotel rommet, er det noen sted jeg kan se konferansen nå? http://www.youtube.com/watch?v=NCkC6NGkS0Y 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Mine innlegg? jeg har aldri gått til personangrep eller noe. xbox fanboy? har både PS3 og xbox 360, har nå bare forhåndsbestilt xbox one pga jeg synes den har best spill foreløpig. Var spent på hva sony hadde å vise frem idag, men ble skuffet. du kan prøve og gjemme det men du er en ultra fanboy ^^ 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Men vent til den 21 for fra og med da så skal du få med 90 dager ekstra når du velger 1år med PS+. EDIT: Gjelder ifra 21.08.13 til 20.09.13 Takk! Da fikser jeg det etter jobb:). Greit med spill men maskinen blir solgt når ps4 kommer så spillene blir uansett ikke brukt så mye hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=NCkC6NGkS0Y Hjertelig Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 men maskinen blir solgt når ps4 kommer så spillene blir uansett ikke brukt så mye hehe Hva?! Bare tanken på noe sånt får meg til å grøsse. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hva?! Bare tanken på noe sånt får meg til å grøsse. Hva skal jeg med den når ps4 kommer. Alle spillene mine er allerede tradet inn. Har kun cod igjen pga zombies Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Litt bedre video av brukergrensesnittet til PS4. Gamescon trailer av Knack Endret 21. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå