Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Man Alle disse Indie spillene på Vita blir awsome.

Minecraft på Vita blir heaven.

Har både 3ds og 3ds XL og Vita

Vita slår 3ds til de grader med maskinvare og brukervennlighet. pluss design.

Synd at Nintendo eier håndholdt miljøet.

Vi kunne ha fått så mye bra spill ,

Vita frister bare mer og mer. Mange av de annonserte indie-spillene passer perfekt for håndholdt spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes dette her var dårlig av Sony. Tenk på alle som har gledet seg så mye til gamescom, og så viser det seg at de ikke viser noen blockbusters som er eksklusive. Jeg hadde vært irritert om jeg hadde støttet Sony i lang tid, men noen er vel kanskje fornøyde med Sony etter dette også... For min del var det ikke mye å rope hurra for.

Kos dere dere som er fornøyde.

Du koser deg nå eller? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var akkurat som forventet, altså ganske kjedelig.

Men det er nok mest vår egen feil, at vi har blitt så bortskjemte at vi forventer at selskapene drar minst en overraskende og uannonsert AAA-kanon ut av hatten på hver konferanse. :hm:

Ja, der kan jeg være enig, men nå må det bli slutt på at man kan bruke det som unnskyldning etter dårlige E3-konferanser. Gamescom er IKKE arenaen for det store, og nå må alle ha fått det inn med teskje. Meg selv inkludert.

Tenk at jeg lot meg lure av hypen til enkelte på dette forumet, aldri mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er nok mest vår egen feil, at vi har blitt så bortskjemte at vi forventer at selskapene drar minst en overraskende og uannonsert AAA-kanon ut av hatten på hver konferanse. :hm:

Den minnet meg ganske mye om E3-konferansen til Sony. En del interessante nyheter, men også mye fluff. Jeg tror de kunne ha tjent på å korte ned presentasjonen en smule.

Lenke til kommentar

Mener sony har hypet opp spill avsløringer til gamescom, forstår godt de som er skuffet.

"I’m sure you heard from [sCE Worldwide Studios boss] Shu [Yoshida] that he has—just his studios—he has 30 games in development. 20 of them are going to ship within the first year of the console’s life, and of those, 12 are new IP.

"So there’s a lot going on, it’s just that we need to keep stuff back. We’ve got Gamescom for us Europeans—we need to have something to show at Gamescom, don’t we?"- Sony Computer Entertainment Europe CEO Jim Ryan

Lenke til kommentar

Hadde det gått i min favør. som jeg aldri forventet, hadde en kjent person kommet fram og sagt, and now for a man that needs no welcome.

Også kommer denne badass skjeggete fyren fram og kommer med det GIGA rollespillet Alla BG2 first person/3 person/ pluss optional iso/ blandet med FF crazyness magi hvor det handler om realisme.

Spis hver dag. kom deg i skjul for på natten er det monstre og spøkelser, 3 giga byer med masse side quest, pause knapp hvor man kan gå i strategi og legge angrep etter angrep mage style.

Visst man skulle være så dum og ikke gå inn i hus før natten kommer blir man vekt opp av spøkelser scary as shit og må bare gjemme seg for fiender. for man ser ingenting og skrur man på lykt ser alle deg.

Alt er i super grafikk, landskap og skoger som Risen og øde plasser som Skyrim er kjempe realisisk, nesten som Witcher 3 traileren.

Ah dammit savner Rollespill.

Hva hadde vert deres awsome moment visst drømmen skulle gå sann og det kom et nytt AAA Ip til Ps4 ?

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener sony har hypet opp spill avsløringer til gamescom, forstår godt de som er skuffet.

Jovist, det har du nok rett i, er jo litt skuffet selv. Ble mer fristende å vente med nytt konsollkjøp nå, men så er det igjen det med følelsen av å ha en ny shiny dings med oppgradert eyecandy i tv-benken. Er vanskelig å være gamere/teknologentusiaster nå. :p

Spillene vet jeg kommer, i alle fall fra Naughty Dog som har servert meg god underholdning helt siden Crash Bandicoot.

Jeg er jo storfornøyd med indie-annonseringene, for all del, det journey-lignende spillet er et garantert kjøp, men når er spørsmålet. ;)

@Realzi: Et skikkelig badass rollespill hadde gjort seg ja. Vi får jo Witcher 3 etter hvert da. :)

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste som mangler nå ifra Sony er en bekreftelse på om PS4 vil ha en server-park tilgjengelig for cloud computing og om dem vil ha dedikerte servere tilgjengelig for utviklere.

Hvis ikke og online spill vil bli i større grad være player hosting så vil det være veldig negativt for Sony.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...