Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De brukte altså en og en halv time på:

 

1. Indie-spill, der kanskje ett så litt morsomt ut.

2. Stikk til Microsoft...

3. Lanseringsdato

 

Hvor ble det av alle de eksklusive spillene?

Var jo 15 spill PS4 hadde tilgode å vise, hvor ble det av alle disse?

Jeg tipper at Rime, Shadow of the Beast og andre spill som blir gitt ut av Sony hører til blant disse spillene.

 

Edit: Samt de uannonserte prosjektene til Sony Santa Monica, Naughty Dog og Media Molecule.

 

 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaring med etterspørslen og mulighet for å sikre seg en utgave hvis man er i New York frem til en uke etter at konsollen har kommet ut i USA?

 

Er i NY frem til den 22. Nov og hadde vært digg å få tatt med seg en hjemm, men tror dere det vil være umulig å skaffe seg en innen en uke?

 

:)

Lenke til kommentar

Artig å se folk klage på indie spill. Denne generasjonen er nok den store "indie fighten" og til nå ser det ut til at Sony leder.

Det er til å klø seg i hodet av. Jeg skjønner at folk har lyst til å se "AAA" spill med skyhøye produksjonsverdier for å rettferdiggjøre kjøpet av konsollen, men de kommer til å gå glipp av mye dersom de velger å overse indie-spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minecraft kommer til PS4, PS3 og Vita. Som om Notch ikke var rik nok fra før. :p

Man Alle disse Indie spillene på Vita blir awsome.

 

Minecraft på Vita blir heaven.

 

Har både 3ds og 3ds XL og Vita

 

Vita slår 3ds til de grader med maskinvare og brukervennlighet. pluss design.

 

Synd at Nintendo eier håndholdt miljøet.

 

Vi kunne ha fått så mye bra spill ,

Lenke til kommentar

Synes dette her var dårlig av Sony. Tenk på alle som har gledet seg så mye til gamescom, og så viser det seg at de ikke viser noen blockbusters som er eksklusive. Jeg hadde vært irritert om jeg hadde støttet Sony i lang tid, men noen er vel kanskje fornøyde med Sony etter dette også... For min del var det ikke mye å rope hurra for.

 

Kos dere dere som er fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...