johnviggo Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Giantbomb sender fra 23:30. Endret 20. februar 2013 av skronk Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Artig artikkel fra Kotaku før kveldens konferanse bryter løs http://kotaku.com/5985243/thanks-for-all-the-memes-ps3?utm_source=kotaku.com&utm_medium=recirculation&utm_campaign=recirculation Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan funker cloud gaming? Må man kjøpe alle spillene man eier på nytt? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Det er et godt spørsmål som vi forhåpentligvis får svar på i kveld. Ryktene sier altså at bakoverkompatibilitet vil være tilgjengelig via cloud-gaming, slik at det ikke blir hardwareulemper med selve PS4-konsollen. Hvordan Sony har tenkt å løse dette er et godt spørsmål, men perosnlig har jeg tro på at det er muligheter for å registrere spilldisken. Det kan godt hende at denne inneholder en eller annen unik kode som er mulig å registrere, og når den altså er registrert en gang, blir den bundet til din konto og kan altså ikke gjennbrukes. Dette kan da gjøres med alle generasjoner PS-disker. Kun spekulasjoner fra min side. EDIT: Interessant, blir spennende å se: http://translate.google.com/translate?sl=it&tl=en&js=n&prev=_t&hl=it&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.4news.it%2F13867-playstation-world-prime-info-sul-nuovo-servizio-disponibile-al-lancio-con-la-nuova-console-ps4.php Endret 20. februar 2013 av Selvin Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Dette kommer til å bli spennende. Får virkelig håpe det ikke blir en skuffelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Huff ja, forventningene er jo mildt sagt store. Krysser alle fingrene for Sony i kveld altså Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Now introducing...The PS VITA XL! Hadde ikke gjort meg noenting om Sony hadde annonsert Vita XL. Sony må jo få lov til det når Nintendo gjorde det samme Hadde kjøpt den enkelt som jeg kjøpte min 3DS XL Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Da tor jeg jammen at jeg hadde kjøpt meg en Vita selv! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg skal ha PS4 første dag, kanskje jeg importerer fra usa igjen som jeg gjorde med PS3. Piss hvis Europa må vente til etter jul. Sony kvalitet all day. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja, det blir spennende å se hva Sony har kokt sammen til oss. Blir ikke det minste overrasket om det viser seg at det ikke er PlayStation 4. Sony er jo ikke kjent for å levere når det virkelig gjelder, så vi får håpe at de denne gangen presenterer noe som faktisk er akseptabelt, og ikke nok en 599$-fadese. Tør Sony å ta skrittet mot cloud gaming fullt ut? Hva vil den trofaste fansen si da? Hadde jo vært smart mtp profitt. Vi får se. Kjenner jeg gleder meg, for uansett hva som skjer, det vil bli diskusjoner, garantert! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det som ville gjort konferansen 100% awesome for min del er: - The Last Guardian gameplay (kanskje dato?) - Grand Turismo 6 - Killzone 4 - Guerrilla sin nye IP Resten er bare bonus. Prisen driter jeg i, skal ha den uansett. Men om Sony har lært fra PS3en sin lansering, vil de være svært hyggelig med prisen. Det siste ryktet var på rundt 400$, som tilsvarer 2600 kr. Så det hadde vært awesome om den kostet rundt 3000 kr i Norge. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Crysis 3 låses også opp i natt i Origin så blir å spille mens jeg streamer konferansen. Får vi se hvor jeg kommer til å følge mest med på Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 PS3 var dyr ved lansering men reddet seg ved at den hadde BD-spiller og en stund var de billigste BD-spillerne omtrent like dyr som PS3. Den fordelen har ikke PS4 og da kan de ikke prise seg nært 7 K ved lansering hvis den skal bli en like stor suksess som PS3. Mener en lanseringspris på rundt 4 K + spill vil være en ok pris. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg håper på: - de viser konsollen med tekniske specs - lanseringsdato Europa - Battlefield 4 - God of War - Gran Turismo - Fifa Resten er ren bonus.. Driter i bakoverkompatibilitet, mobilintegrasjon og annet pjatt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nærmer seg nå, håper på dato og specs. Håper vi får se noen nye eksklusive titler også, selv håper eg for ingenting om vita, men den vil nok ta opp halve konferansen :/ Håper på bakoverkompatibilitet da eg har gitt min PS3 til min nevø. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvor burde man se på? Gametrailers? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Eg kommer til å se på IGN og Gametrailers, får se hvem so har best innhold fra klokka 11 so følger eg sikkert den eg liker best. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Følg med her http://no.twitch.tv/playstation Er også chat som er artig å følge med på Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Cdon har prisa PS4 til 5995,- men det kan vel endre seg etter midnatt.. http://cdon.no/spill/playstation_4/ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nice takk. Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå