Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Er Assasins Creed Black Flag PS4 eksklusivt? Hvis ikke, hvorfor bruker de mye tid på dette? De viser en slags kontroll funksjon. fikk ikke meg meg helt. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen skal bruke tvèn, spill videre på vita, høres kjent ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Er Assasins Creed Black Flag PS4 eksklusivt? Hvis ikke, hvorfor bruker de mye tid på dette? Du mener på samme måte som Microsoft har brukt tid på Fifa 14? 5 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Spille og se netflix. Blir vel endel netflix i starten da, syns de bare har vist middelmådige spill idag Edit: dette er min personlige mening, kan godt være du gleder deg til mange PS4 lanseringstitler Endret 20. august 2013 av Booz Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen skal bruke tvèn, spill videre på vita, høres kjent ut. Bare at dette er en bedre versjon... Gammel hardware VS new Hardware Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Koffor i allverden skal eg spille på ein PS vita når eg kan spille på Tven, viss ikkje dama forstår at Tven er til gaming, så kan hun pakke sakene og gå. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Godt at EA viste frem next gen FIFA 14 i dag. Bare det spillet er nok til å kjøpe PS4 for min del. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Koffor i allverden skal eg spille på ein PS vita når eg kan spille på Tven, viss ikkje dama forstår at Tven er til gaming, så kan hun pakke sakene og gå. Are you fucking kidding me??? 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Koffor i allverden skal eg spille på ein PS vita når eg kan spille på Tven, viss ikkje dama forstår at Tven er til gaming, så kan hun pakke sakene og gå. Fordi du kan sitte på en øde øy i Thailand og launche spill fra Ps4'en din hjemme i Norge bare du har internett ^^ 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du mener på samme måte som Microsoft har brukt tid på Fifa 14? Men har du korttidsminne? Det var jo relevant når alle som forhåndsbestiller konsollen fikk spillet. Mer relevant enn alternative måter å spille på. (PS: Jeg skal kaste Fifa14 i søppla, eller noe sånt) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du mener på samme måte som Microsoft har brukt tid på Fifa 14? Vel, de kan jo det når de har snakket om stortitlene... sitter bare å venter. Men jo, er kanskje litt utålmodig. Venter i spenning nå på hva Sony vil vise, sparer vel det beste til slutten! 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Godt at EA viste frem next gen FIFA 14 i dag. Bare det spillet er nok til å kjøpe PS4 for min del. Det er mange multiplattformspill som ikke er Dead Rising, Ryse og Forza da. Watch Dogs er bra..... Men det er også på PC og Xbox. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Minecraft? Wow. Den kom overraskende! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Konferansen her kommer til å bli parodiert. Ene presentern vrenger munnen sin hver gang han sier noe som skal lissom imponere og resten kan ikke snakke tydelig og lesper ....... geezes for en rar konferanse. Endret 20. august 2013 av Avean 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jepp der fikk vi nettop 1 million unger på Ps4 hahaha Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 War Thunder, fy fanken, det er rått! 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Snap! Ikke så overraskende, men bra annonsering for Sony sin del. Minecraft er en tungvekter når det gjelder salgstall og popularitet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Minecraft? Wow. Den kom overraskende! NOtch er Playstation fanboy. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Minecraft? Wow. Den kom overraskende! Hundretusenvis av britiske barn som kan skrike deg i øret, confirmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå