Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker tid for å vise et pong spill som du styrer med kontrolleren, hvilket årtusen er vi i?

2013, der du kan bruke kontrolleren til å styre brettet med, og en tid hvor grafikk og full utnyttelse av maskinvare ikke nødvendigvis gir best opplevelse : )

Lenke til kommentar

2013, der du kan bruke kontrolleren til å styre brettet med, og en tid hvor grafikk og full utnyttelse av maskinvare ikke nødvendigvis gir best opplevelse : )

Du forstår poenge mitt, kunne vært et indie spill, ikke noe som sony skal gi ut.

Jeg tror maks et par promille av PS4 eigerene kommer til å spille dette mer en 5 min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hva HELVETE er det Sony angriper nettnøytraliteten for? DET er en NEGATIV nyhet så det holder etter og jeg håper EU forbyr dem disse partnerskapene med reservert båndbredde for spill.

Lenke til kommentar

Mulig jeg missforstod men sa han ikke akkurat at de nå hadde vist de femten eksklusive spillene ved launch?

Du misforstod ja. Det ble poengtert flere ganger at disse spillene vil være konsolleksklusive når de blir lansert.

De hadde ikke ordlagt seg på den måten dersom spillene hadde vært permanente eksklusiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...