CaZpeR Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Til info. Komplett har lagt ut et par the last of us part 2 collectors edition igjen. Sånn hvis man ikke har fått tak i enda. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Hmmm.. det var kanskje ikke sant allikevel. https://mobile.twitter.com/MitchyD/status/1275458023515971590 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hva er det her, ?när jeg spiller The Last off use part 2 det blir figuren blir blä ä det rundt figuren blir grätt etter en stund blir det vanlig bilde igjen men ikke alltid, var uheldig hadde en kraftig orkan vifte bak ps4 pro tester nä med gamle ps4 ä spillet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 On 6/24/2020 at 6:20 PM, Nameen said: Hmmm.. det var kanskje ikke sant allikevel. https://mobile.twitter.com/MitchyD/status/1275458023515971590 Ok, grunn nok til å ikke putte én krone i det produktet. Har selv vært borti slik ledelse og det hører ingen sted hjemme. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Noen her som angrer på at de gikk digitalt hos Sony denne generasjonen? Har sagt det fra starten av at på både PlayStation og Nintendo handler jeg kun spill fysisk så lenge det er mulig nettopp fordi jeg ikke stoler ett sekund på noen av de selskapene når det kommer til slike ting, og det kan jo se ut til å ha vært smart. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Nah, ikke et sekund faktisk. Om problemet er reelt og eskalerer så vil det bli ordnet. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Grunnen til at problemet er der vil nok fikses, men hvis det Bellular rapporterer stemmer så hjelper jo det lite for de som allerede har mistet spillene sine når alle bevis på at de har kjøpt og eid spillet er borte Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 (endret) 8 hours ago, LarZen said: Nah, ikke et sekund faktisk. Om problemet er reelt og eskalerer så vil det bli ordnet. Støttes. Savner ikke å bruke verdifull plass til oppbevaring av ting jeg ikke bruker. Spesielt når det er bits and bytes. Skulle det ikke bli rettet opp i så er det bare å selge konsollen og boikotte. Verre er det ikke for meg. Endret 11. juli 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Cuphead ble tilgjengelig på PS4 i går:https://store.playstation.com/no-no/product/EP8254-CUSA20469_00-CUPHEAD000000000 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 IT-Henrik skrev (16 minutter siden): Cuphead ble tilgjengelig på PS4 i går:https://store.playstation.com/no-no/product/EP8254-CUSA20469_00-CUPHEAD000000000 Jøss. Er vel det første spillet som er lansert til en bil før PlayStation ? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 3 hours ago, CaZpeR said: Jøss. Er vel det første spillet som er lansert til en bil før PlayStation ? De fikk nok betalt en god slump for jobben. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 vidor skrev (2 minutter siden): De fikk nok betalt en god slump for jobben. Ja. Er vel slik det er med kapitalismen. Men var vel Microsoft som bladde opp for å holde det konsoll-eksklusivt lenge. Tesla falt vel litt utenfor den definisjonen så derfor de fikk lansert det der. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Et spill jeg virkelig så frem til var Marvel Avengers, men at man i 2020 kjøper til seg innhold i multiplattform spill blir for dumt. Før noen snakker om at Sony har enerett på Spiderman er det kun i film og ikke spill, her har de betalt utviklerne for det ekslusive innholdet. Jeg som forbruker synes ikke sånt er greit i deg hele tatt. Tenkte å spille det på PC, må betale det samme for et uferdig spill fordi Sony nok en gang kjøper til seg ekslusivitet i et spill som ikke er eksklusivt på deres konsoll. Her snakker vi ikke bare noen side oppdrag men hel karakter, story og skill tre. Ganske svær bit av spillet. Heldigvis ser det ut som veldig mange gamere og spill journalister reagere voldsomt. Man kan også dra frem at Betaen er tilgjengelig i 12 dager på Playstation og kun 2 dager på PC og Xbox. Dette er forhåndsbestilt beta tilgang. Hater virkelig sånt. Hvorfor skal ikke jeg få like mye tid i betaen når jeg betaler like mye? Endret 7. august 2020 av Raul07 1 Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Har bare et spørsmål som jeg håper noen kan svare på her. Ang Little Big Planet 3. Elsket første spillet og har rundet det flere ganger. Men denne versjonen fenger ikke like mye, har bare spilt et par brett, men de brettene er så mørke i utseendet (altså rent grafikkmessig, ikke i historie), syntes det er vanskelig å se alt om dere skjønner. Er spillet like mørk i utseende hele veien eller blir det noen lyse brett etterhvert (i "solskinn" eller om dagen ute eller noe)? Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Hva er dette for noe surr? Får ikke logget inn med denne brukeren, som er brukeren med Playstation Plus, så jeg får ikke spilt på andre brukere heller. Jeg verken spiller eller sender mld med denne, og jeg har heller ikke fått e-post fra Sony. Får logget på med andre brukere, men det hjelper ikke stort uten Playstation Plus. Dette har fungert i lang, lang tid. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg har bare en PS bruker og får ikke logget meg inn. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Sitat Sitat Noen som vet hvorfor jeg bare får noen få attachments på nye finn mlg i call of duty? Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Gunfreak skrev (24 minutter siden): Jeg har bare en PS bruker og får ikke logget meg inn. Hm, rart. Jeg fikk startet et spill og lagt ut ting for salg i spillet (online marked), men fikk ikke spilt online mot andre på brukeren uten Playstation Plus. Endret 26. august 2020 av BVB09 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 9 minutes ago, BVB09 said: Hm, rart. Jeg fikk startet et spill og lagt ut ting for salg i spillet (online marked), men fikk ikke spilt online mot andre på brukeren uten Playstation Plus. Jeg kommer ikke online i det hele tatt, får ikke logget inn, får ikke sett på Netflix eller noe. 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Ok, takk. Virker som at det er et problem for flere. Undersøkte litt på Facebook. Var bare så rart at alt fungerte helt fint på to andre brukere på samme konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå