leifeinar Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Det ligger et gta 5 spill på tilbud i ps-store "Grand Theft Auto V Premium Online Edition" er det en expansion eller hele spillet pluss expanson ? https://store.playstation.com/no-no/product/EP1004-CUSA00411_00-PREMIUMPACKOG001?smcid=pdc%3Ano-no%3Aweb-pdc-games-grand-theft-auto-v-ps4%3Aleadproductinfo-kjøp-på-ps-store %3Agrand-theft-auto-v%3AEP1004-CUSA00411_00-GTAVDIGITALDOWNL Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Det er hele spillet pluss en deluxe eiendom i online delen av spillet pluss penger i online delen. Muligens litt ekstra stæsj også. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Sirius Cobra skrev (3 minutter siden): Det er hele spillet pluss en deluxe eiendom i online delen av spillet pluss penger i online delen. Muligens litt ekstra stæsj også. rett og slett mye kos for 96,- Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Gode priser på pluss https://www.prisjakt.no/product.php?p=1845368 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Er det stor forskjell på standard og goty-versjonene av Spiderman? Hvilken versjon anbefaler dere til en helt casual gamer? (Spiller ikke så ofte) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Solaar skrev (10 timer siden): Er det stor forskjell på standard og goty-versjonene av Spiderman? Hvilken versjon anbefaler dere til en helt casual gamer? (Spiller ikke så ofte) Du får med litt ekstra missions som ble gitt ut som DLC i etterkant av spillet kom ut. Disse var etter min mening ikke på samme nivå som resten av spillet, så du får nesten vurdere selv om de ekstra kronene er verdt å gi det et forsøk. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Power har tilbud på DualShock 4 for tiden til 428kr og Torsdag er det faktisk 20% ekstra rabatt med DNB MasterCard også, så 342kr for en DS4 er jo ikke så ille. Hvis Power matcher Dustin.no sin pris på 399kr også så sparer man vel 20kr ekstra 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Fin pris og noe enhver FIFA og Soulsborne type spiller burde hive seg på ? ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 https://itavisen.no/2019/12/03/playstation-far-en-guinness-rekord-for-denne-bragden-450-millioner-solgte/ Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Har Playstation Safety begynt å slette hele samtaler nå bare fordi 1 mld var over grensen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Playstation Safety? Aldri hørt om en gang ? Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Mala skrev (45 minutter siden): Playstation Safety? Aldri hørt om en gang ? Før het det vel SEN moderation eller noe. De som sletter meldinger som blir rapportert inn. Tidligere slettet de bare meldingene som er over grensen, men nå sletter de hele samtaler, hvis det ikke bare var et enkelttilfelle. Spiller med randoms, i alle (mentale) aldre, og det er jo nødt til å gå galt. Mange som ikke klarer å styre seg. Kjenner en kar som fikk hele brukeren stengt fordi han aldri lærer. Ørten advarsler og flere suspensjoner, men neida, man fortsetter i samme stil ? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Første PS5-spill som blir presentert:https://itavisen.no/2019/12/13/godfall-er-det-forste-offisielle-ps5-spillet/ Hva tenker/syns dere? For min del så virker det ut som at de prøver å vise fram hva PS5 klarer grafikkmessig og veldig lite innhold i spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Er jo ofte sånn med 1.gen spill. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Det har jo aldri skjedd før. Noen som husker noen ender i badekar på PS3 ? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Ser ut som trygg skrytegrafikk. Mange klare linjer og rene flater. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 For bare $30 så kan dere gjøre at DualShock 4 sitter enda litt mer ukomfortabelt i hendene, for de som liker slikt Men seriøst, kan de ikke bare lansere en offisiell Elite kontroller med alt innebygget istedenfor slike bulkete attachments. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Lol. Dette såg ille ute. Jeg får helt nøye av slike ekstra dill dall saker på kontrollere. Aldri om jeg vil kunne omstille hjernen min eller muskelminnet til slike edderkoppbein på undersia av kontrollen eller annet dritt. Jeg har prøvd én gang å tilpasse meg , og aldri igjen. Føles ultra mongo ut. Endret 18. desember 2019 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Jeg har ikke prøvd paddles enda og har heller ikke kastet meg på Elite kontrollerne enda heller pga kvalitets problemene på V1 og nå prisen på V2, men jeg vet at paddles er noe jeg har savnet sårt da å slippe stikkene for å bruke dpaden eller ABXY over hodet ikke er optimalt, og spesielt da i shooters. Så fort V2 er på tilbud så blir det umiddelbart kjøp Men ja, denne attachmenten ser bare møkk ut. Blir sikkert kjøpt etterhvert uansett bare for å teste, kan jo hende skinnet bedrar Endret 18. desember 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 6 hours ago, XtaZ said: Jeg har ikke prøvd paddles enda og har heller ikke kastet meg på Elite kontrollerne enda heller pga kvalitets problemene på V1 og nå prisen på V2, men jeg vet at paddles er noe jeg har savnet sårt da å slippe stikkene for å bruke dpaden eller ABXY over hodet ikke er optimalt, og spesielt da i shooters. Så fort V2 er på tilbud så blir det umiddelbart kjøp Men ja, denne attachmenten ser bare møkk ut. Blir sikkert kjøpt etterhvert uansett bare for å teste, kan jo hende skinnet bedrar Kan den brukes på Playstation? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå