Mr_Spock Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg har pleid å gjemme kontrolleren under sofaen. Problemet er at på veien ned dit så kommer jeg ofte borti en knapp eller er det bevegelsessensor, uansett så flippes det gjerne et kapittel eller to forover, eller spoler filmen forover. Har blitt mye banning. Men nå blir det fine greier Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Hallo! Noen her som har VR til PS4? Vurderer å kjøpe det. Er det verdt det? Jeg har prøvd oculus vr briller. Hvordan er de i forhold til vr for PS4? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Det er en del du kan gjøre på PSVR om du kommer for opplevelsen, men teknisk sett er OR best. Endret 1. oktober 2019 av vidor Lenke til kommentar
HQ7A6X1R5 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Er dette riktig sted for spørsmål ang reklamasjon/reparasjon av en ps4 pro? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Ble aldri fan av Assassin's Creed. Fikk førstespillet med et skjermkort en gang, og mislikte det av mye de samme grunnene som Arkham-serien - synes figuren gjør for mye av seg selv for hvert knappetrykk, det blir for lite faktisk gameplay og for mye grafikkbrifing. Men det årlige AC-spillet er jo høytid for mange, og nå som serien er på tilbud på PS Store tenkte jeg kanskje jeg skulle gi serien en sjanse til. Hvis jeg bare skal kjøpe ett, hvilket går jeg for? Endret 30. september 2019 av Isbilen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Synes ikke selv denne serien var noe for meg, men Nr. 2, Black Flag, Origins og Odyssey går får å være de beste i serien. I praksis står vel valget mellom Origins som er mer "realistisk" og likt de eldre spillene og Odyssey som har mer superhelt-vibes. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Går for Black Flag siden det skal være av de beste, og koster mindre enn en utepils. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Elsker selv serien, men er nok kanskje enig i at Black Flag er et solid spill for et forsøk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Det har holdt for min del å spille 3 spill i AC serien, det første, nummer to og til sist Black Flag. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Jøss, Shawn Layden forlot plutselig Sony med umiddelbar virkning uten noe som helst forvarsel eller å si en årsak. Kan jo begynne på å lure om det har skjedd noe helsemessig enten med han eller familien, eller om han rett og slett bare sa opp eller fikk sparken av noe som har skjedd internt. Endret 1. oktober 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 PS Now prisene justeres https://blog.eu.playstation.com/2019/10/01/playstation-now-update-brings-new-subscription-pricing-adds-gta-v-god-of-war-uncharted-4-and-more/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 «Laster ned oppdatering»: relativt raskt. «Kopierer oppdateringsfil»: 17% etter 25 minutter. Hvorfor i all verden tar det SÅ langt tid? Har ikke tid til å spille så mye, så hver gang det er en update ender jeg med å ikke få spilt i det hele tatt... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Min konsoll gjør slikt automatisk mens den står i standby. Eneste den ikke gjør på eget initiativ er å installere selve systemoppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har også satt den til å gjøre det, men det skjer ikke. Hvorfor aner jeg ikke. Setter den alltid på strømsparingsmodus, så oppdatering bør skje automatisk. Har sjekka alle innstillinger flere ganger, uten at det hjelper. Ser flere har samme problemet. Veldig irriterende når det tar så lang tid. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jøss, Shawn Layden forlot plutselig Sony med umiddelbar virkning uten noe som helst forvarsel eller å si en årsak. Kan jo begynne på å lure om det har skjedd noe helsemessig enten med han eller familien, eller om han rett og slett bare sa opp eller fikk sparken av noe som har skjedd internt. https://twitter.com/PlayStation/status/1178808151962816514?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1178808151962816514&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2F2%2Ftwitter.min.html%231178808151962816514 Har det kommet noe mer rundt dette? Virker interessant. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Automatisk oppdatering er en PS+ tjeneste fremdeles. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Har det kommet noe mer rundt dette? Virker interessant. Nei ikke noe konkret nytt så vidt jeg vet og verken Shawn eller Sony har kommet med noen forklaring så hele greia er veldig mystisk. Ryktene er at det er store problemer og en maktkamp innad Sony/PlayStation som vart lenge og at Layden var veldig uenig med cloud og streaming-retningen PS må ta for å konkurrere med Xbox og Stadia, men ikke noe er bekreftet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Automatisk oppdatering er en PS+ tjeneste fremdeles. Jeg har PS+ og setter konsollen på standby. Selv med innstillingene på blir ikke oppdateringer installert før jeg skrur på konsollen igjen... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hvis alle innstillingene er justert riktig burde det fungere så lenge det ikke er noe med WiFi. Ser du noen indikasjoner på at noe er nedlastet under standby under nedlastninger/downloads ? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hvis alle innstillingene er justert riktig burde det fungere så lenge det ikke er noe med WiFi. Ser du noen indikasjoner på at noe er nedlastet under standby under nedlastninger/downloads ? Jeg skal dobbeltsjekke innstillingene igjen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå