Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Blir å vente til Black Friday-salget, spillet trenger flere patcher før det er verdt å bruke penger på.

Ser at spillet ikke nødvendigvis er et "dag en kjøp" for alle.

Jeg syns spillet har visse likehetstrekk med Dying light som er et av mine favorittspill innenfor sjangeren. Dying Light fikk også blandet mottakelse, men er veldig populært blant mange. https://opencritic.com/game/123/dying-light

Har spilt et par timer nå og er så langt veldig fornøyd. Men, var aldri på hypetoget og hadde ingen forventninger. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at spillet ikke nødvendigvis er et "dag en kjøp" for alle.

Jeg syns spillet har visse likehetstrekk med Dying light som er et av mine favorittspill innenfor sjangeren. Dying Light fikk også blandet mottakelse, men er veldig populært blant mange. https://opencritic.com/game/123/dying-light

Har spilt et par timer nå og er så langt veldig fornøyd. Men, var aldri på hypetoget og hadde ingen forventninger. 

Minner mer om The last of us, enn dying light? Dying light var jo førsteperson mixet med parkour og veldig fast pace spill.

Lenke til kommentar

Utfra de anmeldelsene jeg har lest er det et godt gjennomført zombie apocalypse-spill som ikke tar noen sjanser. Det gjør ikke noe veldig feil, men overrasker heller ikke med noe vi ikke har sett mange ganger før. Med andre ord et typisk spill jeg vil teste når det er halv pris.

Lenke til kommentar

PS5 blir mest sannsynlig bakoverkompatibel med det av info som er kommet ut til nå, så minst 60 FPS.

Specs på PS5 slik det er presentert ser jo ganske vilt ut for en konsoll, men regn med at teknologien brukes på samme måte som i dag, med smart rendringskvalitet for å oppnå høy hastighet og høy oppløsning, selv om det selvfølgelig er høvelig bra hardware også. Alt som settes i en konsoll er veid opp og i mente for ytelse/kostnad. De legger seg muligens prismessig så dem går med tap i begynnelsen, men tar det inn med lisenser og annen inntektsstøm over tid. 

Sony kommer nok til å forsette slik de har gjort før, så de tar kanskje større risiko nå som arkitekturen er mer mainstream i forhold til PS3 og den gode erfaringen de har med PS4

Lenke til kommentar

Ingen 3,5mm koblinger varer evig, men de holder lenge om de behandles fint. For strekkavlastning kan du folde ledningen rundt selve pluggen og sette på en ledningstrips (nye kabler pleier å komme med disse). Dette gjør at belastningen fordeles mer og sliter ikke på eksakt samme punktet i pluggen. 

Er pluggen først ødelagt kan man klippe den av kabelen og lodde på en ny plugg.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Det har ingenting med pluggen å gjøre, har prøvd tre forskjellige headset og ledninger. Lyden faller hele tiden ut, som om man hører på en CD med hakk i så har bare gitt opp heile greia. Har hørt at andre Bluetooth-enheter i nærheten kan skape trøbbel, men har ingen som jeg vet om med unntak av pacemaker.

Kjøpte også, idiot som jeg er, Sony Bluetooth headset som jeg trodde ville funke trådløst, men neida. Jævlig logisk.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med pluggen å gjøre

Hvis det ikke er slitasje i pluggen kan det være problem i selve koblingspunktet i klokkene, ellers høres det ut som en garantisak.

Kanskje du gjør noe som de ikke tåler om du har 3 stk med samme feilen ?

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er slitasje i pluggen kan det være problem i selve koblinspunktet i klokkene, ellers høres det ut som en garantisak.

Kanskje du gjør noe som de ikke tåler om du har 3 stk med samme feilen ?

Då ville jo ikke headsetene funket med andre enheter, men det gjør de.

Den ene dualshocken min er knapt brukt, tror jeg har prøvd headset med den en gang men får samme problemet med den. Det er den trådløse forbindelsen mellom kontrollen og PS4 som ikke funker.

Lenke til kommentar

Ah, da har du mest sannsynlig et eller annet uoptimalt en plass med trådløs-kommunikasjonen.

Jeg telte sist 145 trådløsnett i området PS4-maskinen står i, men den fungerer helt fint uansett, sliter mer med WiFi til tider.

Det du kan prøve er å ha kontrolleren veldig nært PS4 og se om det samme skjer eller om ting fungerer da.

I så fall kan du prøve denne modden og sette på en 2,4 GHz high gain-antenne i.o.m at PS4 kontrolleren går på bluetooth.

Delene finner du på eBay.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...