firberblad Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Blir å vente til Black Friday-salget, spillet trenger flere patcher før det er verdt å bruke penger på. Ser at spillet ikke nødvendigvis er et "dag en kjøp" for alle. Jeg syns spillet har visse likehetstrekk med Dying light som er et av mine favorittspill innenfor sjangeren. Dying Light fikk også blandet mottakelse, men er veldig populært blant mange. https://opencritic.com/game/123/dying-light Har spilt et par timer nå og er så langt veldig fornøyd. Men, var aldri på hypetoget og hadde ingen forventninger. Endret 27. april 2019 av firberblad Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 vurderer også days gone men litt redd det er mye zombie/freak mas og lite annet. Noen som kan gi noen stikkord om hva man gjør i spillet uten for mange spoilere? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Ser at spillet ikke nødvendigvis er et "dag en kjøp" for alle. Jeg syns spillet har visse likehetstrekk med Dying light som er et av mine favorittspill innenfor sjangeren. Dying Light fikk også blandet mottakelse, men er veldig populært blant mange. https://opencritic.com/game/123/dying-light Har spilt et par timer nå og er så langt veldig fornøyd. Men, var aldri på hypetoget og hadde ingen forventninger. Minner mer om The last of us, enn dying light? Dying light var jo førsteperson mixet med parkour og veldig fast pace spill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Tenkte i den forstand at det ikke er endeløse horder med zombier hele tiden. Liker fokuset på utforsking og samling av ressurser. Men du har rett i det du skriver. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Utfra de anmeldelsene jeg har lest er det et godt gjennomført zombie apocalypse-spill som ikke tar noen sjanser. Det gjør ikke noe veldig feil, men overrasker heller ikke med noe vi ikke har sett mange ganger før. Med andre ord et typisk spill jeg vil teste når det er halv pris. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Vart skuffa over at PS4p ikkje fekk eit 1080p/60fps mode i Days Gone. Kjem kanskje med 60fps modus til PS5. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 PS5 blir mest sannsynlig bakoverkompatibel med det av info som er kommet ut til nå, så minst 60 FPS. Specs på PS5 slik det er presentert ser jo ganske vilt ut for en konsoll, men regn med at teknologien brukes på samme måte som i dag, med smart rendringskvalitet for å oppnå høy hastighet og høy oppløsning, selv om det selvfølgelig er høvelig bra hardware også. Alt som settes i en konsoll er veid opp og i mente for ytelse/kostnad. De legger seg muligens prismessig så dem går med tap i begynnelsen, men tar det inn med lisenser og annen inntektsstøm over tid. Sony kommer nok til å forsette slik de har gjort før, så de tar kanskje større risiko nå som arkitekturen er mer mainstream i forhold til PS3 og den gode erfaringen de har med PS4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Noen som har tips til ok gaming stereo headset til ca 500 som kobles i kontrolleren? Helst i butikk Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Elkjøp har Hyper cloud x sine headsett. Jeg er fornøyd med flere i den serien. Flere av de går rett i 3.5 Jack i kontrolleren. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Men 3.5 minijack skurrer og disconnecter ofte da. Er jo nesten ubrukelig til tider med begge mine kontrollere. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Aldri hatt det problemet og nå er det to-tre år siden jeg begynte å bruke headsett på den måte med kontrollere. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Ingen 3,5mm koblinger varer evig, men de holder lenge om de behandles fint. For strekkavlastning kan du folde ledningen rundt selve pluggen og sette på en ledningstrips (nye kabler pleier å komme med disse). Dette gjør at belastningen fordeles mer og sliter ikke på eksakt samme punktet i pluggen. Er pluggen først ødelagt kan man klippe den av kabelen og lodde på en ny plugg. Endret 2. mai 2019 av vidor Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Det har ingenting med pluggen å gjøre, har prøvd tre forskjellige headset og ledninger. Lyden faller hele tiden ut, som om man hører på en CD med hakk i så har bare gitt opp heile greia. Har hørt at andre Bluetooth-enheter i nærheten kan skape trøbbel, men har ingen som jeg vet om med unntak av pacemaker. Kjøpte også, idiot som jeg er, Sony Bluetooth headset som jeg trodde ville funke trådløst, men neida. Jævlig logisk. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Det har ingenting med pluggen å gjøre Hvis det ikke er slitasje i pluggen kan det være problem i selve koblingspunktet i klokkene, ellers høres det ut som en garantisak. Kanskje du gjør noe som de ikke tåler om du har 3 stk med samme feilen ? Endret 7. mai 2019 av vidor Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Veldig fornøgd med HyperX Cloud II, har dog ikkje putta den i kontrolleren. Kanskje teste det og. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Hvis det ikke er slitasje i pluggen kan det være problem i selve koblinspunktet i klokkene, ellers høres det ut som en garantisak. Kanskje du gjør noe som de ikke tåler om du har 3 stk med samme feilen ? Då ville jo ikke headsetene funket med andre enheter, men det gjør de. Den ene dualshocken min er knapt brukt, tror jeg har prøvd headset med den en gang men får samme problemet med den. Det er den trådløse forbindelsen mellom kontrollen og PS4 som ikke funker. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Ah, da har du mest sannsynlig et eller annet uoptimalt en plass med trådløs-kommunikasjonen. Jeg telte sist 145 trådløsnett i området PS4-maskinen står i, men den fungerer helt fint uansett, sliter mer med WiFi til tider. Det du kan prøve er å ha kontrolleren veldig nært PS4 og se om det samme skjer eller om ting fungerer da. I så fall kan du prøve denne modden og sette på en 2,4 GHz high gain-antenne i.o.m at PS4 kontrolleren går på bluetooth. Delene finner du på eBay. Endret 1. mai 2019 av vidor Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hvor får man best pris på ps plus for tiden? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Usikker, men PS store kjører hvertfall kampanjer relativt ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå