Isbilen Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Tror ikke jeg har PC til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Mente at Origin fungerer med PS4 også.Edit: NVM, det heter EA Access og er kun tilgjengelig på Xbox One. Endret 23. april 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Men uansett: Er det verdt å spille, eller er det drit uansett pris? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Sånn jeg har forstått det uten å ha engasjert meg veldig mye i dette er det planlagt DLC for single player til BF2. BF1 hadde vel en integrert ved release, mens BF2 virka mye mer multiplayer-orientert, selv om jeg ser single player referanser nå. Husker jeg tenkte det var mer verdt å satse på BF1 enn BF2 når jeg sjekket for en god stund siden, men det var da. https://www.rockpapershotgun.com/2017/11/16/star-wars-battlefront-2-single-player-campaign-review/ Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Noen andre spill som har gjørt denne typen av dynamic weather før? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ser bra ut grafisk det spillet. Fortsatt litt usikker på spillopplevelsen. Og litt usikker på om det blir kjøp for min del. Men jeg gleder meg til PS5 kommer. Er det neste år ryktet sier? Tidlig eller seint på året? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ser bra ut grafisk det spillet. Fortsatt litt usikker på spillopplevelsen. Og litt usikker på om det blir kjøp for min del. Men jeg gleder meg til PS5 kommer. Er det neste år ryktet sier? Tidlig eller seint på året? Du finner et rykte for hver årstid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Så Days Gone er skuffende? Ikke så lovende med anmeldelsene, men tror det kommer til å være noe underholdende allikevel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Hadde helt klart håpet at det hadde scoret høyere. Men gleder meg fortsatt veldig til å spille. Et spill må ikke være 8-10 for at en kan ha det gøy med et spill heldigvis... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ser ut som det er en bugs og framedrops på pro i 1080p virker merkelig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Blir å vente til Black Friday-salget, spillet trenger flere patcher før det er verdt å bruke penger på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Noen som spiller Sekiro på ps4(ikke pro). Kjører det greit? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Aldri helt kjent hypen rundt Days Gone, så det går helt greit om det ikk er en dag 1 opplevelse i grunn Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Kunne noen anbefale meg et bra Bluetooth headset for ps4? Er ikke så veldig dyr heller og er veldig behagelig å bruke i mange timers gaming. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Kunne noen anbefale meg et bra Bluetooth headset for ps4? Er ikke så veldig dyr heller og er veldig behagelig å bruke i mange timers gaming. Du får bedre kvalitet om du bare henter lyden direkte ut av hodetelefonutgangen på kontrolleren. Volumet kan justeres på PS4 via PS-knappen. Hvis problemet er at du vil holde på lengre enn en lading av batteriet varer så har du jo mulighet til å bare koble ledningen i kontrolleren enten fra selve konsollen eller fra en vanlig USB-lader nært der du sitter. Du kan jo søke på disse og se hva som er bra. https://prisjakt.no/#rparams=ss=ps4%20headset 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Du får bedre kvalitet om du bare henter lyden direkte ut av hodetelefonutgangen på kontrolleren. Volumet kan justeres på PS4 via PS-knappen. Hvis problemet er at du vil holde på lengre enn en lading av batteriet varer så har du jo mulighet til å bare koble ledningen i kontrolleren enten fra selve konsollen eller fra en vanlig USB-lader nært der du sitter. Du kan jo søke på disse og se hva som er bra. https://prisjakt.no/#rparams=ss=ps4%20headset Ville du anbefalt Razer Kraken? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Har ikke hørt det selv, men virker som et godt kjøp basert på tilbakemeldingene det får. God lyd, komfort og mic i tillegg til at du kan bruke det til mye forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Jeg avventer litt med Days Gone. Det er som regel alltid en del hype og overdrevent positive tilbakemeldinger når spill kommer ut, men om spillet fortsatt er like vel ansett om 6-12 måneder og det har gått litt ned i pris skal jeg vurdere det. Det blir ikke i år uansett - fullbooket. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Jeg har tidligere hatt bilde fra ps4 via en 1080p receiver til qled (q8) tv. Det så bra ut. Nå har jeg i stedet koblet ps4 direkte til koblingsboksen til qled og ting ser veldig mye mer kunsting og tegneserieaktig/kaldt ut i motsetning til fotorealistisk. Det minner meg om endringen Bioware gjorde fra da1 til da2. Jeg har prøvd å endre til varmere 1 og 2 uten at det hjelper. Er det noen som har opplevd lignende med ps4 og led/gled? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Har du sjekket hva sharpness står til ? Det du sier kan minne litt om at det er justert for høyt. Ellers har du vel en reset-opsjon for å nullstille justeringer gjort på inngangen/bilde. Ellers kan du jo sjekke om fargedybden står til Full eller Limited og eksperiementere med innstillinger i skjermen som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå