Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Eneste belelige med Playstation butikken er at du slipper å bytte mellom blu ray plater og de vil neppe hjelpe deg å ikke bruke penger derfor får vi abonnenter som har "løpende" som default, i tillegg synes jeg det er masete å navigere til det i kontoen. Instillinger som angår abonnement, wallet burde hatt quick meny på forsiden, enkel å administrere, klar og tydelig. Endret 4. april 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Jeg kjøper bare titler jeg er 100% sikker på at jeg vil ha fra PSN. Som eks. TLOU2. Titler jeg er mindre sikker på lar jeg vær å kjøpe eller kjøper de fra "portaler" med refund policy som fungerer. Fikk senest forrige uke refund på et spill fra Steam som jeg hadde prøvd i 4 timer med årsaken "for mange bugs ved launch". Endret 4. april 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Kjøper bare fysiske spill til konsoll som eg er 110% sikker på at eg vil ha. Har dog nokre som er nedlasta grunna ps+ og di blir spillt og så vurderer eg om spillet skal få støtte ved kjøp hjå gog eller fysisk til konsoll. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Fin måte å ivareta kundene på. De har et og annet å lære av Steam og Google Play på dette. I realiteten gjør dem bare folk mer skeptiske til å teste noe de er usikker på, noe som igjen vil bremse salget. De hadde i praksis tjent mye mer på å en policy på å la folk levere tilbake ting da de ville kjøpt mer fordi risikoen for å sitte igjen med en katta i sekken er lav. Man gjør alle spillene om til en "try after you buy" med dette konseptet. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg har to PS4 Pro som jeg bruker på samme konto og spille de samme spillene. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte PS4 nummer to og nå ser jeg at fremdriften i spillene ikke overføres til den andre PS4 og da er jo litt av vitsen borte. Har søkt på nettet, men finner ikke svar på hvordan man kan forsette hvor man slapp på den ene PS4 og fortsette på den andre PS4. Noen? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Månedens gratisspill på psplus er Conan exiles og The Surge, noen som anbefaler noe av dette? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Prøvde The Surge for en tid tilbake, men klarte aldri helt å komme inn i det. Minner en del om Dark Souls, men føles tregere og mer klønete på et vis. Hadde samme problem med Lords of the Fallen. Kan være verdt en kikk om du er ferdig med Dark Souls 1-3, Bloodborne, Sekiro, Daemon's Souls og Nioh, og føler du må ha noe mer i den stilen. Deck 13-spillene er ikke håpløse, men det er klasseforskjell. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Jeg har to PS4 Pro som jeg bruker på samme konto og spille de samme spillene. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte PS4 nummer to og nå ser jeg at fremdriften i spillene ikke overføres til den andre PS4 og da er jo litt av vitsen borte. Har søkt på nettet, men finner ikke svar på hvordan man kan forsette hvor man slapp på den ene PS4 og fortsette på den andre PS4. Noen? Har du PS+? I så fall kan du laste opp lagringsfilen din, for så å laste den ned igjen på din andre PS4. Om du ikke har PS+ kan du også overføre lagringsfiler med en USB-pinne. Endret 5. april 2019 av Rider of Reason Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Månedens gratisspill på psplus er Conan exiles og The Surge, noen som anbefaler noe av dette? Synes Conan er et av det bedre spillene i den typen spill. Men liker du ikke spill i survival sjangeren er det sikkert ikke noe for deg. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Har du PS+? I så fall kan du laste opp lagringsfilen din, for så å laste den ned igjen på din andre PS4. Om du ikke har PS+ kan du også overføre lagringsfiler med en USB-pinne. Ja, har PS+, men trodde dette gikk automatisk og ikke måtte gjøres manuelt for hver gang. Takk uansett! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Synes Conan er et av det bedre spillene i den typen spill. Men liker du ikke spill i survival sjangeren er det sikkert ikke noe for deg. Hvis du sku sammenligne conan med ett annet spill, hva ville det vært? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hvis du sku sammenligne conan med ett annet spill, hva ville det vært? Rust, Ark, The forest for eksempel. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Noen som har trådløst headset kompatibelt med PS4 å anbefale? Er ikke kravstor, så lavt budsjett. Kanskje maks 500 kr, hvis det finnes noe ålreit og billig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Norske butikker ligger på ca 1000-lappen og oppover. https://www.dustinhome.no/product/5011076035/playstation-gold-wireless-headset?ssel=false https://www.komplett.no/product/1111555/gaming/gaming-headset/traadloese-headset/hyperx-cloud-stinger-traadloes-gaming-headset# Du kan jo sjekke her og se om det finner noen omtaler. http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=ps4+wireless+headphones Endret 6. april 2019 av vidor 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Takk. 1000+, da er det egentlig ikke verdt det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Er kommet ordentlig i gang med Metro Exodus nå. Virkelig imponert over den post-apokalyptiske verdenen de har fått til, det må være den mest gjennomførte jeg har sett til dags dato, med mulig unntak av TLoU. Mindre fornøyd med kontrollene i dette spillet; de er ikke dårlige, jeg synes jeg bare alt går for tregt. Artyom går veldig sakte, såvidt jeg kan se er det ikke noe fast travel-system og du kan kun løpe korte avstander før Artyom blir andpusten og får skallebank. Jeg synes egentlig løpehastigheten hans burde vært standard gåhastighet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Var i utganspunktet skeptisk til serien og har før frarådet den i denne tråden faktisk, inntil jeg plukket de to svært godt opp-pussede Redux-versjonene opp i en bundle. Meget godt studio som står bak som er veldig flinke på polish på et nivå hvor veldig få matcher eller overgår dem. Blir nok Exodus også etterhvert når jeg har rundet det to første. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Takk. 1000+, da er det egentlig ikke verdt det. La ved en link til eBay hvor det er andre kompatible headset. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ja, har PS+, men trodde dette gikk automatisk og ikke måtte gjøres manuelt for hver gang. Takk uansett! Opplastingen går som regel automatisk, men nedlastingen må gjøres manuelt. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå