Mr_Spock Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Det så jo ganske rått ut Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Det var mest frekvente frame drops i begynnelsen av zombie-jakten. I det partiet de brukte mye slow motion. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Vet dere om Days Gone kan minne litt om Last of us? Der det er en story og du må finne og loote ting for å overleve? eller er det bare drepe drepe drepe zombier og kun det? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Det minner mer om et arcade, zombie, slaktespill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Tipper Days Gone prøver å legge seg midt mellom The Last of Us og Dead Rising. Kan bli gøy, men fallhøyden er stor. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg ble litt sjokkert når jeg så at min lokale Elkjøp butikk solgte FPS strikepack til PS4.. Er det plutselig blitt mainstream (og OK) med moddet kontroller altså? (For de som ikke vet, er FPS strike pack en dings du fester på PS4 kontrolleren slik at den ikke bare får to pedaler bak - som en scuf kontroller - men i tillegg kan tilby ulike mods i skytespill som rapid fire, anti recoil osv.) Uetisk spør du meg.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Mitt hode og muskelminne er ikke i stand til å bruke slike mikk-makk kontrollere i hvert fall. Originalt er best Endret 21. januar 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Syns Days Gone virker som et meget stressende spill. Håper det kommer en spillbar demo så jeg får prøvd det først, ellers tviler jeg på at det blir kjøp Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Det virker som konseptet med det spillet er at det skal være hektisk med konstante strømmer av zombier som må plaffes ned. Blir neppe noe sippe kaffe-spill. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Det virker som konseptet med det spillet er at det skal være hektisk med konstante strømmer av zombier som må plaffes ned. Blir neppe noe sippe kaffe-spill. Har ikke noe imot det, bare håper det blir en slags story og man følger. Forventer ikke noe Red Dead/God of war story liksom. Men at det er ikke bare sånn " drep 500 zombier " reis hit og drep 100 zombier " Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Har ikke noe imot det, bare håper det blir en slags story og man følger. Forventer ikke noe Red Dead/God of war story liksom. Men at det er ikke bare sånn " drep 500 zombier " reis hit og drep 100 zombier " Det ødela noe av RDR2 for meg, ble utslitt av å skyte skyte skyte. Lite kreative mission. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Mye skyting i RDR2, men feelingen var skikkelig western for meg. Var, og er fortsatt, fett å sitte i cover mens kulene fløy rundt meg og splintrer og glass føyk rundt øra på meg. Synes det var litt vel mye drama til tider, og cutscenes samt story om tidvis gikk omveier bare for å forlenge spillets varighet fremfor å bygge videre på historien, men alt i alt en god oppfølger til RDR. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Da er PlayStation Now på vei til Norge! Endelig... En kan søke om å bli med i beta testingen her slik: https://beta.software.eu.playstation.com/en-gb/ps-now-19-beta Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Er spent på kvaliteten på dette. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Får visst ikke lov til å diskutere erfaringer fra beta-testen her... Ganske strenge retningslinjer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Ja skal bli spennende å se. "A PS Now subscription lets you stream your next PS2, PS3 or PS4 adventure on PS4 or Windows PC or, if you prefer, download PS4 and PS2 games to your console for offline play in full native resolution" Kjekt at dem har åpnet for at en kan laste ned PS4 spill ihvertfall. Resten går nok greit å streame da bildekvaliteten vil ikke bli spesielt bra uansett på et 4K TV idag. Men det spørs på latency da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 https://www.techradar.com/reviews/gaming/playstation-now-1213666/review Streaming til PC er jo et pluss, men så lenge det ikke er mulig å laste ned alle spill + de nyeste ekslusive titlene ikke er tilgjengelig, så ser jeg ikke for meg at dette er produktet jeg kommer til å benytte meg av. Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Mye skyting i RDR2, men feelingen var skikkelig western for meg. Var, og er fortsatt, fett å sitte i cover mens kulene fløy rundt meg og splintrer og glass føyk rundt øra på meg. Synes det var litt vel mye drama til tider, og cutscenes samt story om tidvis gikk omveier bare for å forlenge spillets varighet fremfor å bygge videre på historien, men alt i alt en god oppfølger til RDR. Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Mortal Kombat, er det for voldelig? MK 11 har foreløpig vist noen ekstreme fatalities. Skjønner at MK ikke tar seg selv for seriøs, men jeg synes likevel det går an å spørre om det er for voldelig og brutalt. Spillere virker å stille seg ufrostående til kritikken, men folk som ikke har prøvd Mortal Kombat før reagerer sterkt når de ser fatalities. Tror dere at daglig eksponering for slik vold kan være farlig for sinnet? At man blir likegyldig til andres lidelse ute i den virkelige verden? Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Mulig komplett er for tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå