Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp PSVR på Elkjøp og selvsagt tilbyr CDON nå en bedre pakke til samme pris hvor man får Astro Bot Rescue Mission i tillegg. Tror dere jeg får Astro Bot gratis på Elkjøp om jeg stikker dit i morgen og viser fram CDON sitt tilbud? :p

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ps vr er jo på et greit prisnivå om dagen. Er det noe tess eller er det artig i ei ukes tid for så å støve ned på hylla?

 

Nå er det såpass mange bra VR spill til den at til prisen idag så er den så absolutt verdt det. Spesielt om du går for CDON sin deal og får med Astro Bot Rescue Mission. Men viser du det tilbudet til fks Elkjøp så får du nok en deal via dem om du foretrekker Elkjøp. Komplett har vel annonse garanti nå også?

 

Anyways. Det er en perfekt tid å hoppe på VR bølgen nå til prisen og med utvalget av bra VR spill som finnes til PSVR.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har en kontroller å anbefale for en som blir jævlig klam i nevene av DS4?
Eventuelt om noen har noe greier jeg kan klistre på DS4 å anbefale. 

Lenke til kommentar

Har ikke det problemet, og har ikke prøvd dette produktet, men det finnes jo slike ting:

https://www.amazon.com/SquidGrip-Controllers-controller-included-playstation-4/dp/B00KVKDNY4?th=1

 

Hvis det var meg hadde jeg nok gått løs på DS4-en min med Dremel og laget mange små luftehull. Kanskje plukket den fra hverandre først så jeg kunne drille fra innsiden, det gir finere hull og eliminerer faren for å bore steder man ikke burde.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ser det er en del som bruker slike "trekke" på grippene, ser ganske komfortable ut. Noe lignende dette,  men det er ikke disse jeg ser går igjen:

 

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/gaming-data/gamingtilbehor/handkontroller-joysticks/playstation/kontrolfreek-performance-ps4?gclid=EAIaIQobChMI7t3kqJHR3wIVRqwYCh2AGgmxEAQYAiABEgICIfD_BwE#fo_c=2753&fo_k=f28b159e9e65a0c72b6122312b7c520d&fo_s=gplano

Skal se om jeg kommer på hva de heter...bare 2 timer søvn i natt så skallen er litt kjørt :p 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror jeg bare bestiller KontrolFreek sitt tilbehør til grep og stikkene, langt billigere enn å bytte ut til en bedre kontroll.

Holder på å klemme kontrollen utav nevene i Spider-man når den 7 bølgen med fiender dukker opp i basen jeg prøve å overta.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp PSVR på Elkjøp og selvsagt tilbyr CDON nå en bedre pakke til samme pris hvor man får Astro Bot Rescue Mission i tillegg. Tror dere jeg får Astro Bot gratis på Elkjøp om jeg stikker dit i morgen og viser fram CDON sitt tilbud? :p

Vær glad du ikke kjøpte din psvr hos cdon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Gjest Slettet+3165

Ja det ble de jeg linket til over her ja :) Det fungerer bra ja? Har tenkt litt på å teste det ut selv i grunn, men alltid bare blitt med tanken.

Kunne sikkert gjort en bedre jobb med påklistringen som var noe knotete, ellers så var det litt uvant i starten at de ikke dekket hele håndtakene, men det gikk fort over.

 

Men det viktigste var at jeg ikke ble klam i nevene lenger, og det hadde jeg null problemer med etter flere timer med spilling. 

Ikke helt solgt på knottene til stikkene, mulig jeg dropper dem nå som jeg ikke er så klam i nevene lenger. 

Lenke til kommentar

Slike knotter krever tilvenning. Jeg har brukt knotter av forskjellige typer helt siden jeg fikk PS4. Husker gummien på de første revisjonene av DS4 stikkene var svært lite robust, og gikk nærmest i oppløsning i fanget. Satte på slike hetter for å unngå det problemet, og siden har jeg egentlig aldri brukt en "naken" Dual Shock 4 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...