Mr. Pants Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Håper de kommer med noen bra spill som man også kan spille alene. Må ærlig talt si at online-utgaver av Fable og Crackdown ikke frister særlig. Microsoft gir seg ikke når det kommer til "The power of the cloud". Så nå venter jeg bare på Sony. Du kan spille Fable Legends alene. Og Crackdown 3 har vel ikke blitt annonsert ennå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du kan spille Fable Legends alene. Og Crackdown 3 har vel ikke blitt annonsert ennå? Ja, la merke til det, selv om man må være online. Crackdown 3 er ikke annonsert, men Phil Spencer har mer eller mindre røpet at det blir å komme et cloud-basert Crackdown. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Syns jeg hørte det var snakk om frem til 2200? Men det vel kanskje for noe annet og ikke bare Sony vel? sony har satt av 3 timer til pressekonferansen... så bare sony mellom 7og10 i kveld Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja, la merke til det, selv om man må være online. Crackdown 3 er ikke annonsert, men Phil Spencer har mer eller mindre røpet at det blir å komme et cloud-basert Crackdown. "Orbs in the cloud" eller hva det var han sa er ikke det samme som at hele spillet blir cloudbasert. Godt mulig at det er snakk om orbs som blir lagt til eller flyttet på fra dag til dag. ...men nok om det. Jeg har ikke lyst til å spore av tråden. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Hmmm, må en bruke flash for å kunne streame konferansen i kveld? Får det jo ikke på nettbrettet.... De har egen flash player til mobiler og nettbrett.... http://forums.adobe.com/thread/1061194 <<<< prøv den linken den funka for min galaxy s3 Endret 20. august 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Tre timer kan da umulig stemme? Høres sinnsykt mye ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skal ikke vare så lenge. Er vel snakk om 1 og en halv time bare. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 The livestream will kick off right here at 6.00pm BST/7.00pm CET, with around three hours of pure PlayStation entertainment lined up for the evening. Once the press conference has concluded, please stay on the stream for interviews and new trailers, before our live panel discussion begins at around 8.00pm BST/9.00pm GMT. 1 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skal ikke vare så lenge. Er vel snakk om 1 og en halv time bare. Nope, 3 timer er vel det som er sagt gjengs overalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 3 timer! Og jeg går glipp av alt, faen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 3 timer! Og jeg går glipp av alt, faen. Holde deg unna alt av nettsider og finne en video av pressekonferansen så blir det jo nesten som å se det direkte da Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Oi oi dette blir veldig bra. Ser ut som jeg ikke får startet helt kl 19 men forhåpentlighvis så kan man spole tilbake til starten selv om man kommer inn litt seinere Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) http://www.gamefaqs.com/boards/620272-playstation-vita/67021114 Husker ikke hvor jeg leste det tidligere men ser ikke ut som jeg er på bærtur etter å ha lest noe av det som står i linken ovenfor, så ett bilde og der det sto 3 timer, prøver å finne igjen sida Her og er en link: http://www.gamespot.com/playstation-vita/forum/sonys-gamescom-conference-is-3-hours-long-67021114/?page=0 Endret 20. august 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Oi oi dette blir veldig bra. Ser ut som jeg ikke får startet helt kl 19 men forhåpentlighvis så kan man spole tilbake til starten selv om man kommer inn litt seinere Spolte nettopp igjennon ea sin livestream her: http://www.digitalspy.com/gaming/levelup/a507150/gamescom-2013-watch-ea-sony-conference-live-streams-watch.html så regner med du kan gjøre det samme med sony sin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Holde deg unna alt av nettsider og finne en video av pressekonferansen så blir det jo nesten som å se det direkte da Blir nok å tilbrenge noen timer på hotel rommet i kveld/natt med Macbooken Så skal godt gjøres å holde seg unna altså, regner ikke med konferansen er tilgjengelig i sin helhet allerede i kveld? I så tilfelle, må dere gjerne poste link asap! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Nå braker det straks løs! Dæven, dette blir spennende Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Sonys Gamescom-konferanse. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noe å få med seg? Er det noe spennende som blir annonsert? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja, så absolutt. De siste årene har Sonys Gamescom-konferanse vært bedre enn E3-konferansen.Og hva som blir annonsert vet vi ikke, håper på noen nye spill. Og releaseplanen blir nok også avslørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå