Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Grattis med ny TV!  :)

1690,- på Elkjøp nå også plutselig. Foretrekker Elkjøp foran Power, så hadde tenkt til å bare stikke til de å be de prismatche Power sitt tilbud, men prisroboten deres jobber aktivt ser jeg så da slipper jeg det :D

EDIT: Det ble en PSVR på meg i dag tidlig gitt. Stakk bare rett hjem å la meg så har ikke fått prøvd det før nå, og etter å ha pakket det ut og irritert meg noe jævlig over den totale clusterfucken med kabler som plutselig lå foran meg her så fyrte jeg opp mitt første spill på PSVR..*drumroll* ..Pokémon Let's Go på Switch! Høhø... :p

Artig sak selv selv med feil utstyr koblet til. Elendig oppløsning derimot og det er anstrengende å lese tekst i menyer og slik selv etter total kalibrering. Har fått koblet på PS4 nå også og oppdatert alt som skal oppdateres etter at den har ligget pakket ned i over ett år, og selvsagt når jeg skal redeeme VR Worlds koden min blir jeg møtt av 5 minutters loadetider bare for å komme inn på den bedritne PS storen, så blir jeg møtt av "service is undergoing maintenance" feilmelding og etter enda mer venting og en restart av konsollen så får jeg redeemet koden og selvsagt så henger storen seg igjen i loading helvete i 5+ minutter før jeg blir dritt lei å tar en ny restart. Kommer inn igjen å har ikke noe VR Worlds i spillbiblioteket mitt, prøver redeeme koden på nytt og får beskjed om at koden allerede er brukt. Ny restart, enda mer venting og så endelig dukker spillet opp i biblioteket så jeg kan laste det ned.

Fy faen for ett makkverk av en konsoll og plattform.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSVR er billig nok nå til at folk er mer villige til å kjøpe nå. Mitt problem er primært lav oppløsning. FullHD må deles på to øyne som er lite så nært. Spillene må unngå kontrast og ha bra antialias for at det skal se någenlunde bra ut, og det at de ikke har spandert en gyro gjør at en får drifting. Personlig sitter jeg på gjerdet til neste generasjon. PSVR har veldig god optikk som trekker opp.

Lenke til kommentar

Grattis med ny TV!  :)

1690,- på Elkjøp nå også plutselig. Foretrekker Elkjøp foran Power, så hadde tenkt til å bare stikke til de å be de prismatche Power sitt tilbud, men prisroboten deres jobber aktivt ser jeg så da slipper jeg det :D

EDIT: Det ble en PSVR på meg i dag tidlig gitt. Stakk bare rett hjem å la meg så har ikke fått prøvd det før nå, og etter å ha pakket det ut og irritert meg noe jævlig over den totale clusterfucken med kabler som plutselig lå foran meg her så fyrte jeg opp mitt første spill på PSVR..*drumroll* ..Pokémon Let's Go på Switch! Høhø... :p

Artig sak selv selv med feil utstyr koblet til. Elendig oppløsning derimot og det er anstrengende å lese tekst i menyer og slik selv etter total kalibrering. Har fått koblet på PS4 nå også og oppdatert alt som skal oppdateres etter at den har ligget pakket ned i over ett år, og selvsagt når jeg skal redeeme VR Worlds koden min blir jeg møtt av 5 minutters loadetider bare for å komme inn på den bedritne PS storen, så blir jeg møtt av "service is undergoing maintenance" feilmelding og etter enda mer venting og en restart av konsollen så får jeg redeemet koden og selvsagt så henger storen seg igjen i loading helvete i 5+ minutter før jeg blir dritt lei å tar en ny restart. Kommer inn igjen å har ikke noe VR Worlds i spillbiblioteket mitt, prøver redeeme koden på nytt og får beskjed om at koden allerede er brukt. Ny restart, enda mer venting og så endelig dukker spillet opp i biblioteket så jeg kan laste det ned.

Fy faen for ett makkverk av en konsoll og plattform.

H a ha kabel rot lykke til du må teste Resident evil 7 i vr. ingen unnskylling nå da

Lenke til kommentar

Sony må ta sin del av skylden, men uansett kritikkverdig kundebehandling av Elkjøp i denne saken.

Ja. Ved etablerte merker med egne distributører i Norge så bruker jeg å kutte ut mellomleddet og ta support direkte til deres kundeservice. Gjort dette med både apple, Sony og Microsoft. Går mye fortere enn å forholde seg til Elkjøp e.l. Som bare blir via via når man trenger service.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det fordel med PsPro til Read Dead Redemption 2, på en vanlig hdtv? Sammenlignet med en Slim og mht framerate og grafikk.

Ja, fordi spillet slipper å rendre 4K kan det heller bruke de resursene på å lage litt bedre 1080p.

Rockstar har dog pushet eyecandy så høyt at ytelsen ligger på rundt 25 FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...