Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

47+GB oppdatering til Fallout 76. Får spille noe annet i dag, da.

Digital distribusjon er nok kommet for å bli. Normalt kan en jo spare mye på å sende ut bare differansen som patch, men her er det vel så mye nytt og ting som har endret seg at det ikke hjelper på å få ned størrelsen.

Lenke til kommentar

Er det verdt å plukke opp fallout 76? Jeg har jo spilt fallout 4 og alle dlcene, jeg ble jo lei til slutt, men det frister litt å spille fallout igjen på en ny map. men er usikker.

Vil heller ventet å se på hvordan de evt forbedrer spillet over litt tid. Fallout 3 og New Vegas var gode spill RPGer. Fallout 4 ble mer FPS orientert og Fallout 76 er en alt for tidlig lansert multiplayer-variant. Jeg hadde heller begveget meg mot New California modden til New Vegas om du ikke har spilt den. De eldste Fallout-spillene som er nevnt ser bra ut med mods og ENB. 

SzaXjmA.png

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja er klar over at det er online, jeg liker tanken på at det er online, er ikke så negativ som alle andre hehe, men såklart jeg kan jo fort mislike at det er online, men utifra gameplays på youtube så ser jo spillet heller ut som en mod enn et nytt spill. 

Ja jeg spiller på ps4 så kan ikke spille new vegas modden. Men jeg betaler nok ikke 600 kr for dette her, og vet ikke om det er verdt å bytte inn 2 spill og få det for 10 kr. Er usikker, så kanskje jeg venter til etter januar

Lenke til kommentar

Ja er klar over at det er online, jeg liker tanken på at det er online, er ikke så negativ som alle andre hehe, men såklart jeg kan jo fort mislike at det er online, men utifra gameplays på youtube så ser jo spillet heller ut som en mod enn et nytt spill. 

Ja jeg spiller på ps4 så kan ikke spille new vegas modden. Men jeg betaler nok ikke 600 kr for dette her, og vet ikke om det er verdt å bytte inn 2 spill og få det for 10 kr. Er usikker, så kanskje jeg venter til etter januar

https://no.coolshop.com/produkt/fallout-76/AB4MT8/?utm_medium=affiliate&utm_campaign=Prisjakt%E2%80%8B&utm_source=prisjakt

Lenke til kommentar

Er det verdt å plukke opp fallout 76? Jeg har jo spilt fallout 4 og alle dlcene, jeg ble jo lei til slutt, men det frister litt å spille fallout igjen på en ny map. men er usikker.

Verdenen føles jo rimelig tom ut. Du møter av og til ikke-menneskelige npc-er du kan prate med, eller rettere sagt; som prater til deg. Du har ingen dialogtre, du blir bare fortalt hva du skal gjøre. Jeg opplever også at andre spillere driter langt og lenge i meg. Nesten ingen hilser, eller erkjenner min eksistens. Hvis jeg hilser først blir jeg oftest ignorert. Dette forsterker bare ensomhetsfølelsen.

Du kan se på dette som Fallout 4 i survivalmodus, hvor du i praksis er mutters alene, med mindre du velger å spille sammen med noen, hvor det er stort fokus på overlevelse, hamstring, og skyting. Det minner litt om Borderlands og lignende shoot-and-loot games.

På ett tidspunkt spilte jeg dette som om det var Fallout 4, og da ble jeg så frustrert at jeg trodde jeg kom til å slutte å spille det fullstendig. Jeg gikk tom for healing, og tom for resurser. Våpnene blir slitt ned og må repareres svært ofte om du ikke har riktige perks. Skytevåpen er delt opp i flere kategorier. "Machined weapons," slik som hunting rifle, 10mm pistol og pump action shotgun ble nesten helt ubrukelige for meg, fordi jeg klarte aldri å finne nok aluminium og lim for å vedlikeholde dem. Heldigvis hadde jeg flere perks som gjorde "pipe weapons" mer holdbare, så nå har jeg gått over til dem.

Jeg driver å sniker meg rundt, men nå er jeg level 22, og har fremdeles ikke fått et eneste perk card som øker sneak attack damage. Jeg har bare fått et kort som øker evnen til å snike, og det fikk jeg nettopp.

Så ja, det er ikke helt det samme som Fallout 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...