newman221 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Rullende irriterende reklame. Bruker Chrome. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Slike reklamer er grunnen til at jeg for alltid kommer til å bruke adblock, også på mobil. Om 2 timer sitter jeg og spiller RDR2 for harde livet. Kan nesten ikke vente! Helgen er selfølgelig satt av. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Heldig du er da. Jeg er stuck på jobb i mange timer til... Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Prøver meg her jeg Noen her inne som kan anbefale meg ett headset til PS4/Vita? Siden DNB kjører sånn 20 % event igjen frem til Lørdagen så tenkte jeg kunne vært greit og kjøpe inn ett headset. Tenker og holde meg rundt 1000 lappen, bør ikke være så veldig mye dyrere en det. Gamer for det meste med anlegget mitt med PS4 men, det kan være greit med ett headset inne i mellom. Også er det best å bruke på disse håndholdte maskinene Her kan dere jo se ett utvalg av det Power har å by på når det gjelder headset for gaming: https://www.power.no/gaming/hodetelefoner/pl-2232/ Kjør debatt Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Prøver meg her jeg Noen her inne som kan anbefale meg ett headset til PS4/Vita? Siden DNB kjører sånn 20 % event igjen frem til Lørdagen så tenkte jeg kunne vært greit og kjøpe inn ett headset. Tenker og holde meg rundt 1000 lappen, bør ikke være så veldig mye dyrere en det. Gamer for det meste med anlegget mitt med PS4 men, det kan være greit med ett headset inne i mellom. Også er det best å bruke på disse håndholdte maskinene Her kan dere jo se ett utvalg av det Power har å by på når det gjelder headset for gaming: https://www.power.no/gaming/hodetelefoner/pl-2232/ Kjør debatt Har gode erfaringer med Sony wireless gold headsettet, kan brukes til pc også Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Bruker Kingston HyperX Cloud II og syns det er er ganske ok i forhold til prisen. Kan brukast både via usb(heilt grei 7,1 opplevelse) eller 3,5 jack(stereo). Brukt både til konsoll og pc. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Kan ikke akkurat klage på grafikken 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Kan ikke akkurat klage på grafikken Spiller du bare på ps4, jeg merket grafikken var sorry der men var dårligere en pc grafikk, men nå merker jeg ikke noe til det Supert spill. glemte å si bruker psvr kan hende grafikken blir dårligere der en tv mitt har ikke 4k tv Endret 26. oktober 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei! Har lastet ned Black ops 4, men den synes ikke i biblioteet eller andre steder? Så får ikke spilt.. Under varslinger står den, men ingen andre steder ... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) borte Endret 26. oktober 2018 av Økonom2015 Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Får ikke lagt til bilde..så borte Endret 26. oktober 2018 av Økonom2015 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei! Har lastet ned Black ops 4, men den synes ikke i biblioteet eller andre steder? Så får ikke spilt.. Under varslinger står den, men ingen andre steder ... Hva gjør jeg? laster du ned fra ps4 eller pc. Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 laster du ned fra ps4 eller pc. Mtp hvilken del av fora vi er på så burde ikke det være nødvendig å presisere.. Men ja, ps4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Mtp hvilken del av fora vi er på så burde ikke det være nødvendig å presisere.. Men ja, ps4 For du kan laste ned til ps4 fra psn på pc. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Kan hende det ikke er nok plass i din ps4, se mye plass det er der. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Kan ikke akkurat klage på grafikken Er dette fra PS4 eller PS4 Pro? For teksturene var temmelig low-quality og blurry Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Kan hende det ikke er nok plass i din ps4, se mye plass det er der. Godet tips, men er nok plass Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2018 Prøver meg her jeg Noen her inne som kan anbefale meg ett headset til PS4/Vita? Siden DNB kjører sånn 20 % event igjen frem til Lørdagen så tenkte jeg kunne vært greit og kjøpe inn ett headset. Tenker og holde meg rundt 1000 lappen, bør ikke være så veldig mye dyrere en det. Gamer for det meste med anlegget mitt med PS4 men, det kan være greit med ett headset inne i mellom. Også er det best å bruke på disse håndholdte maskinene Her kan dere jo se ett utvalg av det Power har å by på når det gjelder headset for gaming: https://www.power.no/gaming/hodetelefoner/pl-2232/ Kjør debatt Jeg bruker disse. Veldig fornøyd https://www.komplett.no/product/975853/gaming/gaming-headset/traadloese-headset/hyperx-cloud-flight-traadloes-headset?noredirect=true?noredirect=true# Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Platekompaniet klart ikke levere spillet på release igjen. Både rdr2 og spiderman kommer 3 dager etter... Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Platekompaniet klart ikke levere spillet på release igjen. Både rdr2 og spiderman kommer 3 dager etter... Opplevde det med fifa 19. Jeg bestilte den versjonen hvor man kunne spille tidligere, men fikk spillet 1 dag seinere, også sa de ikke hadde tillatelse å sende det før datoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå