Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir selvfølgelig å dra en hvit løgn om jeg melder avbud. Mister jo VÆRTFALL et døgn med potensiell spilling om jeg drar på fest  :confused:

Skal se om gamezone klarer å levere spillet til torsdag, da blir jeg hjemme på fredagen for å spille. Så blir det kalas på kveldingen

Hvis jeg får spillet før deg, så skal jeg ta et bilde av coveret til deg da. :tease:

Lenke til kommentar

Ser frem til litt mer kvalitetsunderholdning neste månedene. Har nettopp fullført Assassins Creed Origins, og herregud for et spill. Kan ikke kalle det makkverk, men skjønner ikke helt hvorfor de skal gjøre det så stort når de ikke har noe særlig å fylle spillet med. Og hva skjer med dårlig stemmeskuespill? Det har historisk sett stått ganske dårlig til med det i Assassins-serien, men dette må være et historisk lavpunkt. 

Lenke til kommentar

Jupp, men man kan ikke råke utfor denne meldingen som kræsjer den før oppdateringer er inne?

Det skal være ordnet nå. Men om du skulle ha en slik melding på konsollen din så er det forholdsvis enkel løsning på å ordne det. Så ville ikke vært så bekymret over det. 

Lenke til kommentar

Ser jeg har 143 gb ledig til Red Dead Redemption 2, er jo 105 gb spillet trenger i ps4 da. :green:

Er vel sagt at man må ha 150gb ledig for å kunne installere. Trenger en del installeringsplass. Ender på 104gb når den er ferdig installert.

Rettelse. Gjaldt digital utgave:

«Om du vil ha spillet i digitalt format i stedet må PlayStation 4-eiere måtte forbedre seg på en del sletting på konsollen. Denne installasjonen vil kreve 99 GB for spillet, men i tillegg trenger man ytterligere 50 GB for selve installasjonsprosessen.»

Endret av CaZpeR
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...