Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Denne uken kommer RDR2. Bye bye sosialliv.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Denne uken kommer RDR2. Bye bye sosialliv.. Har informert både dame og venner om at jeg ikke kan fås kontakt med i helgen. Årets høydepunkt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 For bare håpe Komplett klarer å sende PS4 Pro bundelen med RDR2 tidlig nok slik jeg får det til helgen, vist ikke blir det en utrolig kjip helg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hørt rykter om pro-tørke i europa... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hu jeg pratet med på komplett tidligere i dag bekreftet vertfall at de ville motta PS4 Pro Budnler med RDR2 iløpet av morgendagendagen og ville sende de ut på Onsdag til de som hadde bestilt. Så da for en bare håpe det holder seg opp Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Mange verden er det i ps4 spillet Astro Bot Rescue Mission til psvr, er på verden 4 nå. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hørt rykter om pro-tørke i europa... Da jeg kjøpte proen min, fikk jeg bekrefta at det var midlertidig produksjonsstopp på den hvite utgaven i alle fall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) En kompis bestilte til rdr2, han får ikke. Han har vanlig, så kjempesynd på ham er det kanskje ikke... Endret 22. oktober 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Har blitt invitert på partaya nå på fredagen.. To timer unna.. Dumt å melde avbud på grunn av et spill? Endret 22. oktober 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Er nok best å juge litt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Blir selvfølgelig å dra en hvit løgn om jeg melder avbud. Mister jo VÆRTFALL et døgn med potensiell spilling om jeg drar på fest Skal se om gamezone klarer å levere spillet til torsdag, da blir jeg hjemme på fredagen for å spille. Så blir det kalas på kveldingen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Blir selvfølgelig å dra en hvit løgn om jeg melder avbud. Mister jo VÆRTFALL et døgn med potensiell spilling om jeg drar på fest Skal se om gamezone klarer å levere spillet til torsdag, da blir jeg hjemme på fredagen for å spille. Så blir det kalas på kveldingen Hvis jeg får spillet før deg, så skal jeg ta et bilde av coveret til deg da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Blir å hente spillet på platekompaniet kl. 23:59 på torsdag. *joining the hypetrain* Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ser frem til litt mer kvalitetsunderholdning neste månedene. Har nettopp fullført Assassins Creed Origins, og herregud for et spill. Kan ikke kalle det makkverk, men skjønner ikke helt hvorfor de skal gjøre det så stort når de ikke har noe særlig å fylle spillet med. Og hva skjer med dårlig stemmeskuespill? Det har historisk sett stått ganske dårlig til med det i Assassins-serien, men dette må være et historisk lavpunkt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noe å tenke på når man booter PS4 Pro for første gang siden januar/februar ish? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noe å tenke på når man booter PS4 Pro for første gang siden januar/februar ish? Å ha god tid, sikkert litt oppdateringer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jupp, men man kan ikke råke utfor denne meldingen som kræsjer den før oppdateringer er inne? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jupp, men man kan ikke råke utfor denne meldingen som kræsjer den før oppdateringer er inne? Det skal være ordnet nå. Men om du skulle ha en slik melding på konsollen din så er det forholdsvis enkel løsning på å ordne det. Så ville ikke vært så bekymret over det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ser jeg har 143 gb ledig til Red Dead Redemption 2, er jo 105 gb spillet trenger i ps4 da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Ser jeg har 143 gb ledig til Red Dead Redemption 2, er jo 105 gb spillet trenger i ps4 da. Er vel sagt at man må ha 150gb ledig for å kunne installere. Trenger en del installeringsplass. Ender på 104gb når den er ferdig installert. Rettelse. Gjaldt digital utgave: «Om du vil ha spillet i digitalt format i stedet må PlayStation 4-eiere måtte forbedre seg på en del sletting på konsollen. Denne installasjonen vil kreve 99 GB for spillet, men i tillegg trenger man ytterligere 50 GB for selve installasjonsprosessen.» Endret 23. oktober 2018 av CaZpeR 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå