HansiBanzi Skrevet 18. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2018 Dårlige nyheter for vanlig ps4 Hvilken oppløsning var dette i? 8:9-format er det vel ikke mange som bruker, så det må nesten være feil i sitatet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Er litt usikker på hva jeg skal gjøre på Red Dead Redemption 2 lanseringen altså. Alltid kjekt å gå spillet i hus på dagen, så får jeg i det minste spilt litt før jeg skal på nattskift. Blir neppe tid til å spille særlig mye på lørdag og søndagen etter som jeg jobber 12 timer disse dagene. Planen var jo å stikke innom Elkjøp her, men de driver og bygger om...så er litt usikker på om de i det hele tatt fokuserer på nylanseringer av spill om dagen. Jeg nekter å betale 699,- for spillet hos Gamestop altså, så orker ingen forhåndsbestilling der. Å bestille på nett er jo ren bingo..og på toppen av det hele så skal jeg ut på smellen på torsdagen for "én siste øl" for en kollega som skal slutte i jobben hos oss Så det er jo meget sannsynlig at jeg ikke kommer meg ut dørene igjen i hele tatt før jeg skal på nattskift Derfor hadde det vært fint og fått spillet én dag før fra f.eks Gameszone Endret 19. oktober 2018 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Slipper heldigvis å tenke på det siden jeg har oppgaveinnlevering. :/ Tror kanskje jeg sparer hele spillet til juleferien Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg antar at Platekompaniet har fått et brukbart antall kopier i butikken sin så de ihvertfall har forhåndsbestillingene klare. Får bare håpe jeg ikke har rotet bort den lille papirlappen som viser at jeg har forhåndsbestilt og betalt for spillet... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Selv tror jeg ikke spillet blir kjøpt før på ny året engang. Skal starte på det første nå for å spille igjennom det igjen. Og så kommer jo Fallout 76 om ikke så lenge. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Fallout med multiplayerdel frister ikke i det hele tatt, så har en følelse av at det bare kommer til å gli forbi i stillhet for min del. Spiderman skal jeg vurdere når RDR2 er ferdig, sikkert engang etter nyttår. Har ikke engang klart å fullføre Assassins Creed Origins... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Fallout med multiplayerdel frister ikke i det hele tatt, så har en følelse av at det bare kommer til å gli forbi i stillhet for min del. Spiderman skal jeg vurdere når RDR2 er ferdig, sikkert engang etter nyttår. Har ikke engang klart å fullføre Assassins Creed Origins... Samme her, men ASTRO BOT Rescue Mission VR til psvr Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Syns ikke Fallout ser verken bra eller interessant ut. Beta klippene som har kommer i det siste forsterket bare inntrykkene mine i grunn. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Samme motoren som Fallout 4, så grafikken og modellene er stort sett likt. Kunne vært gøy å spille Fallout sammen med andre, men verdenen ser så tom ut uten NPC-er. Fallout 4 fikk en del kritikk for å være mer ett skytespill enn rollespill, og det nye vil trolig ha enda mindre fokus på rollespill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Ble ordning på RDR2 bestilling hos lokale Elkjøpen, så da får jeg bare sjangle innom fyllesjuk og grusom på fredagen der 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har strengt tatt ikke likt noen av Fallout-spillene. Jeg ser ikke noe behov for å gi Fallout 76 en sjanse, spesielt når jeg ikke liker MMORPGer i utgangspunktet. Pass, rett og slett. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2018 Ser ikke hvorfor jeg skal prøve Fallout, ser ikke akuratt spennende ut. Så har jeg Conan som jeg vet er bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2018 Begynte på Fallout 4 igjen for å få spilt dlc-en jeg en gang betalte for. Som nevnt har spillet fått kritikk for å være mer skytespill enn rollespill, men det slo meg da jeg kom til Diamond City at rollespilldelen, og balansen mellom den og skytedelen rett og slett ikke er særlig bra. Hvis man peiser på og er litt underleveled er det et ganske artig kampspill, men bruker man for mye tid på historier blir man for sterk, og det går ut over underholdningsverdien. Når et spill har så mye å by på som Fallout 4 blir gjenspillsverdien sprikende, og mye av det jeg føler jeg burde drive med (basebygging) gidder jeg rett og slett ikke nå. Skal ikke utelukke 76, men det blir ikke noe dag 1-kjøp. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2018 Det har jeg også merket. Spiller det på Survival nå, og det var skikkelig nervepirrende i starten. Nå er jeg vel lvl 48, og fullstendig overpowered. Må sette begrensinger for meg selv for å gjøre det mer spennende, slik som å ikke bruke lyddempere, unngå enkelte perks, også vurderer jeg å skru av HUD-en også. Føles mer realistisk, men det er et helvete når man skal lete etter ting. Tar evigheter å finne noe som helst. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 20. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2018 Do you wanna build a snowman (metal deathcore cover) - Johnathan Young Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Fullførte nettopp Detroit. Fy for et spill. Det var alt jeg skulle ønske Telltale sine spill var! 9/10 Skal spille det igjen ila uken, så jeg får platinum Endret 21. oktober 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2018 Fullførte nettopp Detroit. Fy for et spill. Det var alt jeg skulle ønske Telltale sine spill var! 9/10 Skal spille det igjen ila uken, så jeg får platinum Har du psvr, jeg anbefaler ASTRO BOT Rescue Mission Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Har ikke psvr dessverre. Orker forresten ikke å skaffe platinum til Detroit. Fant ut at jeg må spille de to ganger til for å få det.. Endret 21. oktober 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2018 Platinum utgår vel ca. på alt jeg spiller. For mange spill til å henge seg opp i sånt surr Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Kr 249,- (uten porto) for Ni No Kuni II på Platekompaniet: https://www.platekompaniet.no/spill/playstation-4/ni-no-kuni-ii-revenant-kingdom Ble bestilt her, blir moro å fyre opp PS4 Pro igjen, en stund siden sist Endret 21. oktober 2018 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå