Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som spiller BO4? Har noen opplevd at det hakker av og til? Vet ikke om det er noen problemer med nette. Når jeg sjekker hastigheten så har jeg 100/100.

Garantert server relatert og finjustering på deres side. Om noen dager/uker så har det nok blitt fikset og justert optimal iforhold til antall spillere etc. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke konsollen tilbake denne uka heller. Jeg tror faktisk at de har surra det så grundig til at jeg bare ender opp med å beholde lånekonsollen. Altså at jeg ikke kommer til å høre noe mer fra dem. Kanskje verkstedet ikke klarer å reparere den, kanskje de har rota den bort...

Lenke til kommentar

Bruker du nettverkskabel eller er det wifi alså tråløst nett. :)

Bruker nettverkskabel. Er litt rart at det lagger.

Anbefaler du BO4?

Hvis du er glad i battleroyal. Så er BO4 sin battleroyal er knall bra. Er litt story mode også selv om de sier at er ikke noe story modus. Endret av Namseyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Er Street Fighter 5 det samme som Arcade Edition? SF5 er på salg i playstationstore og i beskrivelsen står det:

Denne versjonen av Street Fighter V viser «Arcade Edition»-tittelskjermen og inneholder Arcade Mode, Team Battle Mode og den nettbaserte Extra Battle Mode, der du kan sikre deg belønninger, XP og Fight Money. Med Fight Money kan du kjøpe ekstra figurer, brett og mye mer.

Men Street Fighter - Arcade Edition selges også i nettbutikken og koster en del mer. Er det samme spillet?

Lenke til kommentar

Ser fortsatt ikke helt sammenhengen med RDR2, men ok :p PS5 er jo ett sikkert dag én kjøp for min del uansett med mindre Sony tryner like mye som MS gjorde ved inngangen av denne generasjonen da.

Tenkte litt da å la det ut her, :) tanken var er dritt lei ps4 nå det samme var det med ps3 da på slutten, men ps5 er jeg ikke lei da skal spare peng til ps5. det med spillet ha ha. :rofl: jo spillet fikk meg til å om stemme meg kjøpe svært lite spill i det siste til ps4 bare 2 copy fra deg,  :p RDR2+ :thumbs: Resident :green: Evil 2 :green: Remake :thumbs:  da koffein piller weak up er kjøpt inn å klar til bruk da ha ha. :evil: blir fullstendig idiot igjen den 25 januar  2019 kan ikke sove  :omg: nei spille mere mere :D

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Haha xxD :p 

Tipper vi først kommer til å se PS5 på markedet om rundt 2 år, i 2020 :)

Men nok om det ;)

Noen andre her inne som spiller Monster Hunter World til PS4? :D Så det var på salg på PSN så plukket det opp og har spilt det en god del denne uken. Artig spill selv om jeg for det aller meste bare har spilt det som ett single player spill :p Prøvde meg for første gang med flere party members idag for jeg trengte hjelp til å drepe ett stort dyr(spillets versjon av T-Rex'n, Anjanath) Men det gikk heller dårlig, så får prøve igjen i morgen :D Begynner ellers å få dreisen på det våpenet jeg bruker og dreper forskjellige monstre og farmer planet å andre ting sånn at jeg kan få oppgradert tingene mine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...