Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Endelig kan en snart skifte navn på PSN. Men......det er selvfølgelig et men.... Herre Gud.

 

Vfweff7.png

 

Det var visst rimelig fucked up likevel ja... Skjer "alltid" når jeg en sjelden gang bestemmer meg for å gi et stort selskap som Sony "the benefit of doubt". Jeg ble litt misstenksom av "you can revert back to your original ID for free at any time". Som impliserer at de gir deg noe som de egentlig burde tatt betalt for. Nå ser jeg at det er akkurat det de tenker gjøre; $5 eller $10(!) per ID change, avhengig av PS+ abonnement.

 

https://itavisen.no/2018/10/11/snart-kan-du-endelig-bytte-psn-navn/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man ha sånt, må man bestille så fort det annonseres. Merkelig om komplett nylig ble utsolgt ettersom versjonen har vært fullbooket siden juli/august.

 

Ja denne er utsolgt over alt. Komplett fikk tak i noen få til og la dem ut igår. Fikk sikret meg heldigvis denne gangen! Så nå skal siste brikken på plass ved siden av Pip-boy i collectors edition samlingen min  :w00t:

Lenke til kommentar

Ja denne er utsolgt over alt. Komplett fikk tak i noen få til og la dem ut igår. Fikk sikret meg heldigvis denne gangen! Så nå skal siste brikken på plass ved siden av Pip-boy i collectors edition samlingen min  :w00t:

 

Har ikke du en Plasma gun eller noe lignende også? Mener å ha sett et bilde tidligere. 

 

Hva med å legge ut et bilde når du får hjelmen også - gjerne av alle 3 dingsene, eller har du flere?  :love:

 

Holdt på å kjøpe den du linket til i går, men i og med at jeg er interessert i spillet, ble det ikke noe.

 

Elsker Fallout! Ikke online da  :D

Lenke til kommentar

Har ikke du en Plasma gun eller noe lignende også? Mener å ha sett et bilde tidligere. 

 

Hva med å legge ut et bilde når du får hjelmen også - gjerne av alle 3 dingsene, eller har du flere?  :love:

 

Holdt på å kjøpe den du linket til i går, men i og med at jeg er interessert i spillet, ble det ikke noe.

 

Elsker Fallout! Ikke online da  :D

 

Bare en mini utgave. Men lurer på å kjøpe en som er i 1:1....  :xmas:  Bli nok å legge ut bilde når jeg får hjelmen ja. Nesten så jeg må få meg en drakt også..så kan jeg kle meg ut..hehe.

 

Har bare 3 ting foreløbig.

 

 

Ke8aoNC.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare en mini utgave. Men lurer på å kjøpe en som er i 1:1....  :xmas:  Bli nok å legge ut bilde når jeg får hjelmen ja. Nesten så jeg må få meg en drakt også..så kan jeg kle meg ut..hehe.

 

Har bare 3 ting foreløbig.

 

 

Ke8aoNC.jpg

 

 

Veldig, veldig kult!

 

Drakt hadde jo vært noe... :D , jeg har et par Fallout t-shirts, av denne typen:

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Official-FALLOUT-T-SHIRT-Vault-Thumbs-Up-Quality-Gaming-Gamer-Gift/123279738489?hash=item1cb40b8679:m:m73irLhhDh0Oq4jndlUQz2g:rk:21:pf:0

 

Får ofte positive kommentarer når brukes!

 

Ellers har jeg bare en slik Bobble Head, Energy Weapons.

 

Edit:

 

Legger ved bilde av min BH, sammen med spill på "feil" platform  :D

 

FnrSFze.jpg

Endret av Mr_Spock
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vurderer å nappe med meg Fallout: New Vegas

til 360 brukt fra Ganestop, er det spillbart i dag? :p

 

Ja! Spiller det faktisk nå, ca 70 timer inn. Sørg for å skaffe deg GotY versjonen da dlcene er veldig bra. Spiller det på Xbox X, selvfølgelig nedtur grafikkmessig, ikke en tittel som er enhanced som Fallout 3, men man venner seg fort. Veldig korte loading tider. Litt ustabilt hvis du har mer enn 2-3 saver.

 

Fantastisk spill.

Lenke til kommentar

Ja! Spiller det faktisk nå, ca 70 timer inn. Sørg for å skaffe deg GotY versjonen da dlcene er veldig bra. Spiller det på Xbox X, selvfølgelig nedtur grafikkmessig, ikke en tittel som er enhanced som Fallout 3, men man venner seg fort. Veldig korte loading tider. Litt ustabilt hvis du har mer enn 2-3 saver.

 

Fantastisk spill.

 

Har ikke One X, men bruker One S ironisk nok mer til 360 titler enn One spill :p Fallout 3 må kanskje kikkes på det også ja! 

Lenke til kommentar

Har ikke One X, men bruker One S ironisk nok mer til 360 titler enn One spill :p Fallout 3 må kanskje kikkes på det også ja! 

 

Spiller nok mer spill fra tidligere generasjoner - enn nye - selv. Både spill jeg gikk glipp av og gjensyn med gamle favoritter. Og særlig på Xbox da jeg skaffet alle multiplatform til den konsollen. Derfor er det ekstra greit at Xbox har bra bakoverkomp.

Lenke til kommentar

Vurderer å nappe med meg Fallout: New Vegas

til 360 brukt fra Ganestop, er det spillbart i dag? :p

Det er jo et 8 år gammelt spill, så det viser sin alder på konsoll.

 

Har du mulighet til å spille på PC har du Mod manager og mods som forbedrer masse i tillegg til å bedre grafikken vesentlig.

Jeg pimpet opp Fallout 3 med det og spillet gikk fra meh til nice i 2018.

 

Det kommer også en ny mod til New Vegas som basically er et nytt spill.

 

https://www.polygon.com/2018/6/2/17420428/fallout-new-vegas-mods-new-california-project-brazil-total-conversion

 

https://www.moddb.com/mods/falloutprojectbrazil

 

Dette er en gode guide. Går du på YouTube ligger det detaljer i beskrivelsen.

 

https://www.gamivo.com/product/fallout-new-vegas-ultimate-edition

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...