Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller ta kontakt med TV2 Hjelper der, så skal du nok se at blir fart på sakene ja ;) 

Da dette etter min mening har tatt latterlig lang tid allerede... De burde jo egentlig bare ha gitt deg en ny console for mange uker siden, når de selv "ikke" klarer og finne feilen men, isteden for sende den rundt til forskjellige folk for diverse tester... 

Det må da være billigere for dem å bare gi deg en helt ny console ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for det, og for hjelpen/støtten generelt i tråden angående dette. Låner en slim-versjon som ser ny ut, men esken er litt mishandlet, så vet ikke om den faktisk er ny. Håper litt på at jeg får beholde den. Jeg har egentlig den første versjonen.

 

Edit: den er nok ikke helt ny, for Fortnite-koden er brukt.

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Er det muligt å fikse nedlastinga på PSN, er jo heilt tragiske hastigheter, skulle prøve Spiderman idag. Tar 6 timer, ca 3 mb i sekundet ser det ut som.. Har 100/100.

 

EDIT: nvm, trudde den gikk automatisk over til ethernet når eg satt kable i, men måtte fikse det selv, ser ut som eg har rundt 11-12 per sek no. 65 minutter  :w00t:

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Eller ta kontakt med TV2 Hjelper der, så skal du nok se at blir fart på sakene ja ;)

Da dette etter min mening har tatt latterlig lang tid allerede... De burde jo egentlig bare ha gitt deg en ny console for mange uker siden, når de selv "ikke" klarer og finne feilen men, isteden for sende den rundt til forskjellige folk for diverse tester... 

Det må da være billigere for dem å bare gi deg en helt ny console ;)

Tenkte på det selv, oxo forumet her det er nordens største php forum.

Lenke til kommentar

Reparasjonsprosessen har tatt ekstremt lang tid nå. Leverte inn konsollen 3. sep. Nå blir vel rettigheter snart et tema. Noen som vet noe om hva jeg kan kreve?

Neste gang du kjøper deg en konsoll exe ps5, da kjøper du den hos Gamezone da. der er det null problem for sånne ting, sist gang jeg måtte sende noe til bake der fikk jeg beskjed om fra gamezone send til bake til oss sa sjefen til meg i tlf.

Lenke til kommentar

Neste gang du kjøper deg en konsoll exe ps5, da kjøper du den hos Gamezone da. der er det null problem for sånne ting, sist gang jeg måtte sende noe til bake der fikk jeg beskjed om fra gamezone send til bake til oss sa sjefen til meg i tlf.

Får se, handler blant annet om pris. Takk for tipset.

 

Ikke hørt noe mer angående konsollen jeg leverte inn btw. Helt vanvittig.

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Om du virkelig har lyst på RDR2 så tidlig som mulig gjør som jeg har gjort. Jeg bestiller det på 11 forskjellige butikker og betaler alle med faktura eller mastercard. Når det første spillet kommer åpner jeg og bruker det, men jeg leverer tilbake alle bortsett fra det billigste. Selv om de ikke var de første som leverte det. Krever at du har litt styring og tunga rett i munn, men av erfaring får jeg spill 2-3 dager før release og noen ganger enda tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...