Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avbestille nå på platekompaniet, å kjøpe spillet hos gamezone i stedet. :)

Er Gamezone pålitelige når det kommer til forhåndsbestilling altså? Ser de kjører en dyrere pris på special edition. Driter forsåvidt i det man får i spillet, men vil ha det kartet som følger med.

Lenke til kommentar

Jeppers. PCspillene jeg har bestilt der de siste årene bruker å ligge et par dager å tease meg mens jeg går å venter på at release dag skal komme, og jeg kan installere de....

Det siste jeg kjøpte derfra var PS4 Pro. Den brukte de én virkedag på å frakte til Nord-Norge. Vanligvis bruker jeg å vente 4-5 dager

Lenke til kommentar

Er Gamezone pålitelige når det kommer til forhåndsbestilling altså? Ser de kjører en dyrere pris på special edition. Driter forsåvidt i det man får i spillet, men vil ha det kartet som følger med.

Ja de er det, :)  men Gamezone er en spesial butikk på spill da. jeg har forhåndsbestilt mye der hos Gamezone så svaret er ja fikk mario kart 2 uker før andre + mange andre ps4 spill før andre psn venner oxo da :w00t:

Lenke til kommentar

Jo bestille fra Gamezone er den beste nettbutikken på spill. :green: hadde ikke gamezone vært litt dyrere en psn på exe et psvr spillet jeg sikler på :dribble:Astro Bot Rescue Mission 437.kr hos Gamezone men 349.kr på psn. nå er omvendt psn er billiere en gamezone.

Astro bot koster og 235,- frakt inkl. Fra base.com.

Sånn til info.

Legger med lenke. Anbefaler å endre valuta til pund (gjøres øverst i høyre hjørne). VAT-skatten trekkes fra summen når man velger Norge som mottakerland (siden vi er utenfor EU):

https://www.base.com/buy/product/astro-bot-rescue-mission-psvr-ps4/dgc-astrormps4.htm

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan altså heve kjøpet av en konsoll som ble kjøpt for snart 5 år siden? Og få samme sum som jeg betalte den gangen, evt si at jeg aksepterer en helt ny konsoll? Uproblematisk at jeg kjøpte fra Lefdal som nå er Elkjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...