Styrmann Smisk Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Bare et generelt tips til dere som ikke vil bli få noe spoilet for dere. Last ned "Spoiler Protection 2.0" til nettleseren og legg inn noen nøkkelord så er du litt tryggere. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Avbestille nå på platekompaniet, å kjøpe spillet hos gamezone i stedet. Er Gamezone pålitelige når det kommer til forhåndsbestilling altså? Ser de kjører en dyrere pris på special edition. Driter forsåvidt i det man får i spillet, men vil ha det kartet som følger med. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeppers. PCspillene jeg har bestilt der de siste årene bruker å ligge et par dager å tease meg mens jeg går å venter på at release dag skal komme, og jeg kan installere de.... Det siste jeg kjøpte derfra var PS4 Pro. Den brukte de én virkedag på å frakte til Nord-Norge. Vanligvis bruker jeg å vente 4-5 dager Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Er Gamezone pålitelige når det kommer til forhåndsbestilling altså? Ser de kjører en dyrere pris på special edition. Driter forsåvidt i det man får i spillet, men vil ha det kartet som følger med. Ja de er det, men Gamezone er en spesial butikk på spill da. jeg har forhåndsbestilt mye der hos Gamezone så svaret er ja fikk mario kart 2 uker før andre + mange andre ps4 spill før andre psn venner oxo da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Gamezone er latterlig bra, synes jeg. Alltid tidlig ute og god og rask service, imo. Kanskje noe dyrere, men prisen står der så man vet hva man må ut med. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Fikk med 3 mnd ps+ så gjør ikke det. Men blir surt å vente igjen.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Jo bestille fra Gamezone er den beste nettbutikken på spill. hadde ikke gamezone vært litt dyrere en psn på exe et psvr spillet jeg sikler på Astro Bot Rescue Mission 437.kr hos Gamezone men 349.kr på psn. nå er omvendt psn er billiere en gamezone. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Jo bestille fra Gamezone er den beste nettbutikken på spill. hadde ikke gamezone vært litt dyrere en psn på exe et psvr spillet jeg sikler på Astro Bot Rescue Mission 437.kr hos Gamezone men 349.kr på psn. nå er omvendt psn er billiere en gamezone.Astro bot koster og 235,- frakt inkl. Fra base.com. Sånn til info. Legger med lenke. Anbefaler å endre valuta til pund (gjøres øverst i høyre hjørne). VAT-skatten trekkes fra summen når man velger Norge som mottakerland (siden vi er utenfor EU): https://www.base.com/buy/product/astro-bot-rescue-mission-psvr-ps4/dgc-astrormps4.htm Endret 4. oktober 2018 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Reparasjonsprosessen har tatt ekstremt lang tid nå. Leverte inn konsollen 3. sep. Nå blir vel rettigheter snart et tema. Noen som vet noe om hva jeg kan kreve? Endret 5. oktober 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Etter seks uker kan du kreve pengene tilbake. edit: ser at dette gjelder datamaskiner. For mobiltelefoner er det fire uker som er fristen. Endret 5. oktober 2018 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Nå ville jeg forlangt ny konsoll. Eller, da det var gått tre uker ville jeg sagt at nå har dere en uke på dere, det hadde vært enda bedre. Men det er ikke urimelig å kreve ny nå. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg ville dratt innom butikken i morgen å sagt at enten få du ny konsoll nå, og hevet kjøpet av den gamle. Ellers tar du kontakt med forbrukerrådet på mandag. 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg kan altså heve kjøpet av en konsoll som ble kjøpt for snart 5 år siden? Og få samme sum som jeg betalte den gangen, evt si at jeg aksepterer en helt ny konsoll? Uproblematisk at jeg kjøpte fra Lefdal som nå er Elkjøp? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Eksempelet jeg fant på dinside.no gjaldt en reklamasjonssak. https://www.dinside.no/okonomi/hvor-lang-tid-kan-reparasjonen-ta/61260277 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Ja, det er fem års reklamasjonstid på sånt. Og her har de jo allerede godkjent reklamasjonen og tatt den inn - det ville vært det samme om konsollen var ett år gammel. Så du får bare slå i bordet og si du skal spille Fifa i helga. 2 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Ok, takk for hjelpen. Tar en tur til butikken i morgen. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 Kommet hjem fra butikken nå. Hadde faktisk ingen der som kunne hjelpe meg, så fikk beskjed om å komme tilbake om noen timer. Må gå an å ringe til noen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 For noe tull. Alle der kan hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 Kundeservice i Norge er ekstremt varierende. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 Når de ikke tør ta avgjørelser selv sender de kunden videre til noen høyere på strå.. Sånn er det bare 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå