Styrmann Smisk Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 dag fra eller til... Hvem bryr seg- Rdr2 dropper på en fredag. Så det blir "3 dager fra eller til..." Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Rdr2 dropper på en fredag. Så det blir "3 dager fra eller til..." Sikret meg denne fra fysisk butikk. Planen var digitalt, men syns ikke 300,- ekstra var verdt det. Kr. 399,- for fysisk var en for fin pris.... Men uansett (med mindre butikken ikke får inn i tide, noe som for meg aldri har skjedd enda. *knock on wood*) så får jeg det på lanseringsdagen :-) Endret 2. oktober 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Gamezone leverer garantert på releasedag. Takk, bestiller derfra. I tilfelle jeg ikke får det så er det jo bare å handle det fysisk i butikk og bruke angreretten. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Takk, bestiller derfra. I tilfelle jeg ikke får det så er det jo bare å handle det fysisk i butikk og bruke angreretten. Bare at angrerett ikke gjelder ved fysisk handel over disk :-p Gjelder kun netthandel og telefonsalg. Men ser for meg at Gamestop ikke er vanskelige å kansellere kjøpet dersom de ikke klarer å levere til release. Skjønte nå at du mente å benytte angreretten der man bestilte fra nett for så å handle i fysisk butikk. For min del tåler jeg å vente dersom PK ikke får inn til release (noe jeg tviler på blir et tema da de alltid har levert spill til release for min del) mtp. jeg gir "lite" for spillet. Endret 2. oktober 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Stort sett en god del feil, mangler og andre bugs i spill nå for tiden at jeg tror jeg klarer å vente en dag eller 4 med å starte opp spillet egentlig. Er jo faktisk fordelaktig å vente litt for å få en optimal opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Mistenker at de har lært fra GTA:V. Nå er vel ikke online-delen der ved launch og det var den delen de slet mest med. Singleplayer fungerte jo utmerket. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Kjøper som regel digitalt selv, men er enkelte titler som jeg spiller igjennom 1 gang, som jeg heller burde hatt en fysisk kopi av som jeg faktisk kunne solgt etter jeg var ferdig. Jeg kjøper kun digitalt hvis det er noe ekslusiv bra bonus med, eller at det er et spill som varer lenge, f.eks rpg spill som fallout, final fantasy, the witcher 3, disse spillene kjøper jeg lett digitalt, men spill som kommer ut hvert år som sportspill og bilspill osv de kjøper jeg fysisk kopi av. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg hadde kjøpt Red Dead Redemption 2 hos Gamezone da, koster der 598.kr hos men på Psn koster Red Dead Redemption 2 699.kr det er all for dyrt da hos psn sorry Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Når du bruker PSN betaler du for enkelhet, samtidig som Sony begrenser annenhåndsmarked med å binde lisensen til brukeren din. Du finansierer delvis også PSN og og digital distribusjon (CDN). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Som også liksågodt kan gjelde fysisk media. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Jeg ombestemte meg nå å kjøpte nå Red Dead Redemption 2 Endret 2. oktober 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Som også liksågodt kan gjelde fysisk media. Hva tenker du på ? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg hadde kjøpt Red Dead Redemption 2 hos Gamezone da, koster der 598.kr hos men på Psn koster Red Dead Redemption 2 699.kr det er all for dyrt da hos psn sorry Read Dead Redemption koster 699 på PSN Det er da egentlig ikke så alt for ille da de fleste store AAA titlene gjerne koster alt fra 599-699 kr, enten det er i vanlig butikk eller via PSN. https://store.playstation.com/no-no/product/EP1004-CUSA08519_00-RDR2PREORDBUND02?emcid=pa-st-111284 Dette er da standard utgaven selvfølgelig, de andre utgavene koster noe mere Special Edition koster 849 mens Ultimate Edition koster 999, gikk selv for sistnevnte her, forhånds bestilt hos komplett. Så langt i år så har jeg kjøpt meg to dyre(helt nye) PS4 spill, FIFA Champions utgaven til 699 og RDR2 Ultimate Edition til 899 Fikk Spider Man for "bare" 499 med en 100 kroners rabatt kode hos Platekompaniet så sparte vel rundt 100 kr der Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg pleier å gå for Standard Price Edition. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Venter til release og omtaler. Er ikke helt sikker på om jeg ønsker å støtte prispolicyen deres denne gangen. Hvis ekstrainnholdet bare er fjas, slik ekstrainnhold bør være, kjøper jeg. Hvis ikke, stemmer jeg med lommeboka. Spill har jeg nok av. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Read Dead Redemption koster 699 på PSN Det er da egentlig ikke så alt for ille da de fleste store AAA titlene gjerne koster alt fra 599-699 kr, enten det er i vanlig butikk eller via PSN. https://store.playstation.com/no-no/product/EP1004-CUSA08519_00-RDR2PREORDBUND02?emcid=pa-st-111284 Dette er da standard utgaven selvfølgelig, de andre utgavene koster noe mere Special Edition koster 849 mens Ultimate Edition koster 999, gikk selv for sistnevnte her, forhånds bestilt hos komplett. Så langt i år så har jeg kjøpt meg to dyre(helt nye) PS4 spill, FIFA Champions utgaven til 699 og RDR2 Ultimate Edition til 899 Fikk Spider Man for "bare" 499 med en 100 kroners rabatt kode hos Platekompaniet så sparte vel rundt 100 kr der Trykket nå, fikk nesten puste problemer når jeg trykket på den linken. Endret 3. oktober 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hadde tenkt å kjøpe den dyreste utgaven av RDR2. Men det er jo bare noe fjas en får. Ser det er endel slike utgaver om dagen og det som følger med er stort sett bare fjas. Å betale for å kunne spille noen dager før andre er totalt uinteressant for min del. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Dyreste RDR2 pakken kommer ikke en gang med en kopi av spillet Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg bestillte desverre på platekompaniet. Spiderman fikk jeg tre dager etter release Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg bestillte desverre på platekompaniet. Spiderman fikk jeg tre dager etter release Avbestille nå på platekompaniet, å kjøpe spillet hos gamezone i stedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå