New77Era Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 https://nordic.ign.com/assassins-creed-next-ps4/19306/review/assassins-creed-odyssey-reviewIGN gir 9.2 til AC Odyssey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Bør man støte ut spillet(bluray disken) når man er ferdig? Endret 1. oktober 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Det virker som Red Dead Redemption 2 har microtransactions, men det er litt uklart hvor det dukker opp i spillet. Blir det i singleplayer, multiplayer mode eller begge? Endret 1. oktober 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Har Red Dead Redemption 2 microtransactions? Usikkert. Tipper det på onlinedelen iallefall. Håper det ikke er en del av singleplayer men frykter at det er det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Har ikke noe i mot tullete microtrasactions som ikke påvirker gameplay, men når det blir pay to win så er det ikke lengre snakk om talent. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Vet denne er longshot og jeg fremstår som gjerrig - men la gå:Noen som tilfeldigvis har gratiskoder til PSplus ( om de finnes) og kunne tenke seg å gi bort en så jeg forsøkt et spill over Shareplay ikveld? Holder lenge med 24 timer. Tenkte å ta noen fifamatcher, men jeg spiller så lite at jeg ikke vil betale for plus, og håpet noen hadde slike prøvekoder som de kunne tenke seg å donere : ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Du får en måned for 65 kroner. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 65kr jeg gjerne bruker på annet:) vet at jeg satt på en haug med xboxlive koder som jeg ga bort og håpet på litt god karma tilbake. Meeen, fant en måte å få 2 dager på og da er jeg mer enn dekket til mitt behov. Til de som vil vite hvordan: Settings - data management - online data management, velg 2 dager trial og kjør på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Har ikke noe i mot tullete microtrasactions som ikke påvirker gameplay, men når det blir pay to win så er det ikke lengre snakk om talent. Om GTA:V er en målestokk så ser det dystert ut for multiplayeren iallefall . Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Vet denne er longshot og jeg fremstår som gjerrig - men la gå: Noen som tilfeldigvis har gratiskoder til PSplus ( om de finnes) og kunne tenke seg å gi bort en så jeg forsøkt et spill over Shareplay ikveld? Holder lenge med 24 timer. Tenkte å ta noen fifamatcher, men jeg spiller så lite at jeg ikke vil betale for plus, og håpet noen hadde slike prøvekoder som de kunne tenke seg å donere : ) Prøve det her trykk her. How to get UNLIMITED PSN CODES FOR FREE! PS4 GLITCH (EASY) (WORKING) 2018 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Skjoldet blir dlc. Folk liker skjold så godt at man kan tjene litt ekstra på det? Eller gitt etter for presset? Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2018 Usikker på om jeg tørr å forhåndsbestille RDR2. Hva om det ikke kommer i postkassen til release? Fader altså. Bestiller dere det på nett? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Usikker på om jeg tørr å forhåndsbestille RDR2. Hva om det ikke kommer i postkassen til release? Fader altså. Bestiller dere det på nett? 1 dag fra eller til... Hvem bryr seg- 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Usikker på om jeg tørr å forhåndsbestille RDR2. Hva om det ikke kommer i postkassen til release? Fader altså. Bestiller dere det på nett? https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/action/red-dead-redemption-2-m-bonus-ps4-pre-order-og-f%C3%A5-in-game-bonus-130191-p0000059125 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Ønsker ikke å ha en plate jeg må la snurre i et optisk drev for å starte spillet uansett. Så blir digitalt. Eneste fordelen med å bestille fysisk er at hvis spillet ikke har nettaktivering så kan du være heldig å få deg en tidlig opplevelse eller at man har muligheten til å selge den fysiske kopien senere. For min del er det bare bortkastet tid og plass. Endret 2. oktober 2018 av Theo343 2 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Støtter Theo der! Blir digitalt på meg også. Utrolig deilig å kunne spille på PlayStation i stuen, og hvis jeg vil spille litt på soverommet senere, kan jeg bare starte det der! Utrolig deilig å slippe plater og styr. Tidligere var jeg en innbitt fyr som måtte ha coveret i hyllen osv, etter at jeg vendte meg til å laste ned alt digitalt, ser jeg meg ikke tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Kjøper som regel digitalt selv, men er enkelte titler som jeg spiller igjennom 1 gang, som jeg heller burde hatt en fysisk kopi av som jeg faktisk kunne solgt etter jeg var ferdig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 1 dag fra eller til... Hvem bryr seg- Jeg tror ikke jeg er alene om å bry meg når det gjelder dette spillet for å være ærlig. Kjøper kun fysisk selv, så kan jeg selge spill videre når de skuffer. Som God of War f.eks. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Usikker på om jeg tørr å forhåndsbestille RDR2. Hva om det ikke kommer i postkassen til release? Fader altså. Bestiller dere det på nett? Gamezone leverer garantert på releasedag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå