vidor Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Anbefaler dere Rayman Legends? Rayman Legends inneholder mange av de beste brettene fra Origins i oppussede versjoner som bonus i progresjonssystemet. Skal du ha begge så start med Origins. Det å gå fra Legends til Origins er en skuffelse grafisk. Endret 24. september 2018 av vidor Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Anbefaler dere Rayman Legends? Gå for legends, fantastisk spill og du får mange av banene fra origins. Mye spill for pengene! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Origins ser ikke ut til å finnes til ps4. Synd, men som sagt får du noen av brettene på legends. Origins synes jeg er noe vanskeligere, men begge er gode plattformspill. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Etter mye frem og tilbake tenkte jeg det var lurt å vente på at Spiderman gikk ned i pris. Men i dag sitter jeg her på sofaen og venter på at nedlastinger er ferdig. Jaja. Håper det stiller til forventningene. Dobbelpostet ? Endret 24. september 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 24. september 2018 Rapporter Del Skrevet 24. september 2018 Det er fantastisk! Gled deg! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Spiderman var veldig bra ja. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Avventer Spiderman til neste år. Nå kommer jo RDR2 om en liten måned, og har ikke tid til å fullføre et helt spill på den korte tiden. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Jeg må også avvente. Pga to år med pendling og lite overskudd til gaming så har jeg litt av en backlog som jeg skal gjennom først. Akkurat fått runda Horizon med expansion (mangler bare NG+ på ultra hard, så har jeg alle trophies) og har nå starta på Tomb raider. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Har en datter som har invadert PRo'en med sims 4 og den drøss av pakker. og jeg sitter der med wticher og alle pakkene. er det muli å få dette delt på 2 maskiner eller må noe sims kjøpes på nytt hvis jeg får en ekstra maskin? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Går fint å bruke en annen maskin, MEN det må brukes samme konto som spillet er på. Endret 25. september 2018 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Har en datter som har invadert PRo'en med sims 4 og den drøss av pakker. og jeg sitter der med wticher og alle pakkene. er det muli å få dette delt på 2 maskiner eller må noe sims kjøpes på nytt hvis jeg får en ekstra maskin? Hvis jeg ikke tar feil så fungerer det slik som dette: Du kan ha kontoen din på 2 konsoller. Du må også velge én konsoll hvor kontoen din er hovedbruker av konsollen. På denne konsollen kan alle spille samtlige spill. Men på den andre konsollen må du være innlogget for å spille dine spill. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Har en datter som har invadert PRo'en med sims 4 og den drøss av pakker. og jeg sitter der med wticher og alle pakkene. er det muli å få dette delt på 2 maskiner eller må noe sims kjøpes på nytt hvis jeg får en ekstra maskin? Jepp, kjøp fysisk. Neida, skal funke om du spiller med to ulike profiler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Pre ordrer Playstation 1 mini i dag, betalte en 50 lapp å resten når den kommer ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Gamestop der også ja? Endret 25. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Gamestop der også ja? Ja riktig Mala. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Ser ut som at protestene har gitt frukter. Sony går inn for å teste ut kryssplattform-spilling i fortnite. Dette er en start. Får håpe andre spill og kan dra nytte av dette med tiden. Kilde: https://blog.us.playstation.com/2018/09/26/extended-fortnite-cross-play-beta-launches-on-ps4-starting-today/ 2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Kommer til å ta én dag før alle klager over unfair advantages. Mouse and keyboard for the win. Endret 27. september 2018 av Kverulantus 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Origins ser ikke ut til å finnes til ps4. Synd, men som sagt får du noen av brettene på legends. Origins synes jeg er noe vanskeligere, men begge er gode plattformspill. Har dem på 360 og egentlig overkill å ha så enkle spill til PS4 i forhold til hvor lite dem krever, men det er jo uansett gode spill. Ubi har vel bare prioritert å gå videre med Legends på nextgen. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Ikke fått konsollen. Maser på kundeservice, men ikke stort de får gjort. Han som ringte meg for 6 dager siden sa at konsollen har blitt sendt. Kanskje konsollen har vært på en eksotisk tur til Sony i Japan da, og så sendes den tilbake med et lasteskip med avgang 1 gang i uka. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Sjø-frakttiden alene for moderne 21-knops fraktskip er i snitt 30 dager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå