Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo også litt avhengig av titler du vil spille og om størrelse betyr noe.

Vil du ha Sony eksklusiver kjøper du Pro

Vil du ha MS eksklusiver kjøper du X.

Vil du ha multiplattformtitler kjøper du X ene og alene fordi den har nyere spec.

Vil du ha slim kjøper du minste varienten av ovenstående og dropper v1.5.

EDIT:

For egen del. Hvis det viser seg at RDR2 gir en bedre opplevelse på X så kjøper jeg X, men inntil da venter Pro i benken.

Med mindre Rockstar plutselig sier etter launch at "PC coming this week". Mest sannsynlig tar det minst 6mnd og trolig 12mnd.

Når de tjener så mye penger på å kjøre suksessivt 360 -> One X -> PC, why change it.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Selg ikke din ps4 på finn, men spare eller til ps4 pro så ta du vare på gamle ps4 som et minne. :)

Tja, vurderer det. Har jo tross alt PS1, PS2, PS3 og PS4 stående i hylla så. Det er det kjipe med slike halvgenerasjoner, ødelegger systemet. Men tror jeg ender opp med å selge PS4, siden en Pro spiller de samme spilla bare bedre. Kommer jo aldri til å bruke den ordinære igjen etter at Pro er i hus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig nok er Gamestop best denne gang ja.

Forhåndsbestilte der ganske tidlig, siden jeg har den prisjusteringen de gjorde på SNES friskt i minnet enda. Ble mye styr der, men vi som hadde forhåndsbestillt fikk jo våres til opprinnelig pris til slutt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...