Evil-Duck Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 https://thehardtimes.net/harddrive/why-spend-99-on-a-playstation-classic-when-you-can-hack-a-psp-and-never-shut-the-fuck-up-about-it/ Ja, jeg vet, de skrev akkurat det samme da SNES mini kom. Men vi fortjener fortsatt å høre det. Takk for denne morgenens latter fantastisk godt skrevet. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Vel, da ser det ut til at det snart blir slutt på Vita. Produksjonen stopper i Japan i 2019 i hvert fall. "In fact, Oda confirmed 2019 will be the last year Sony ships the Vita." https://www.eurogamer.net/articles/2018-09-20-no-plans-for-a-vita-successor-sony-says Endret 20. september 2018 av Kadaju Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Spesielt at det er først nå produksjonen stopper. Her i Norge har det vel vært flere år siden en kunne kjøpe en Vita? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Vita har vel hatt en ganske lojal brukermasse i hjemlandet sitt, er nok derfor Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Lenge siden eg tittet innom Store'n på PS4. Men, er det ingen kategori for klassikerene? PS1/2? Finner enkelte spill eg søker etter men... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Er vel bare PS3, PSP og Vita som har PS one Classic spill i storen. Endret 20. september 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Er selv overrasket over at produksjonen ble opprettholdt så lenge. Trist historie rundt hele Vita i grunn. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Synes det er rart at Vita ble så nedprioritert/borte, jeg.. Var da egentlig en nokså bra håndholdt?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Er vel bare PS3, PSP og Vita som har PS one Classic spill i storen. For en gjeng. Husker da det var en drøss med PS1 spill der. Jaja, Sony er Sony. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Nå begynner det å koke. Minst 8 dager siden konsollen min ble reparert, og 8 dager siden siste oppdatering på saken. Kontaktet Elkjøp både i går og på tirsdag, og det må være ganske tydelig at jeg begynner å bli temmelig misfornøyd med hele opplegget. Prøver å være hyggelig med Elkjøp da, men gitt klar beskjed om at dette er uholdbart. Hun jeg chat'et med i går skal ha sendt en melding til verkstedet. De hadde flere timer på seg til å oppdatere meg i går og har heller ikke oppdatert meg i dag. Det er snakk om halvannen arbeidsdag. Ingenting om hva som foregår, ingenting om at dette er komplisert, ingen beklagelser. Det at kundene er svært misfornøyde spiller nok tilnærmet null rolle. Det er ikke slik at jeg boikotter Elkjøp fordi verkstedene surrer, for jeg antar jo at dette ikke er Elkjøps egne verksteder. Skal vel også mye til for å bytte verksteder, hvis det i det hele tatt lar seg gjøre. Nå er det faktisk ikke sikkert at jeg får konsollen iløpet av neste uke. I beste fall sendes den i morgen, så er den hos det første verkstedet som jobbet med den på tirsdag/onsdag eller noe og så skal den sendes videre til butikken. Da snakker vi totalt tre og en halv uke eller noe, kanskje til og med fire uker. Noe av det som virkelig får det til å koke er at konsollen kan ha vært ferdig reparert siden 12. sep. Endret 20. september 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Det kan jo godt være at de ikke klarte å finne feilen og at konsollen ble videresendt til annet verksted for å prøve å utbedre der, og så har også dem opplevd samme symptomene. I tillegg kan det oppstå bemanningsproblemer p.g.a sykdom og andre hendelser. Noe av det verste er brudd i multilags PCB. Spesielt om det påvirkes av ørsmå temperaturforskjeller. Alt annet en enkelt å fikse om man tror det er komponentbasert feil. Hvis du ender opp med ny konsoll er det nok noe som var vanskelig å diagnostisere/reparere. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 20. september 2018 Rapporter Del Skrevet 20. september 2018 Jeg skjønner at dette kan være komplisert, men noe jeg reagerer på er at det har vært null oppdateringer siden det første verkstedet mente at konsollen er reparert 12. sep. Enten er de kraftig underbemannet eller så surrer de fælt. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 21. september 2018 Rapporter Del Skrevet 21. september 2018 Yes ass. Kontaktet Elkjøp igjen ettersom verkstedet ikke har klart å oppdatere saken iløpet av to døgn etter at kundeservice tok kontakt med dem, så nå har butikken blitt kontaktet og så må de kontakte verkstedet... Skal prøve å begrense spammingen om dette, men frustrasjonsnivået er skyhøyt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2018 Rapporter Del Skrevet 21. september 2018 Forstår virkelig frustrasjonen, kjipe greier! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. september 2018 Rapporter Del Skrevet 21. september 2018 Det der er faen meg utrolig. Hadde sendt saken din til disse, der du fremmer krav om en eller annen form for erstatning. http://www.forbrukertvistutvalget.no 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 21. september 2018 Rapporter Del Skrevet 21. september 2018 Ble oppringt nå, så virker som at de har forstått "alvoret". Har visst vært hos Sony i utlandet et sted og er nå på vei til butikken. Krysser fingrene for at jeg har den til FIFA-release på tirsdag. Det handler ikke bare om at jeg har lyst til å spille fra release, men at jeg vil unngå å havne på etterskudd, som gjør det vanskelig å finne noen å spille med, siden de da bare må tro meg på at jeg holder et bra nivå, med null statistikk å vise til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 22. september 2018 Rapporter Del Skrevet 22. september 2018 Hvilke konsoller har folk her, pro, slim? Hvis dere skulle kjøpt nå hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. september 2018 Rapporter Del Skrevet 22. september 2018 Bruker selv vanlig PS4 som kom først før de lanserte Slim og Pro. PS4 Pro er verdt det ytelsesmessig hvis du skal kjøpe nytt. Som andrevalg er Slim greit, og deretter vanlig PS4. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. september 2018 Rapporter Del Skrevet 22. september 2018 Jeg solgte nettopp en standard PS4 og kjøpte PS4 Pro 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2018 Rapporter Del Skrevet 22. september 2018 Hvilke konsoller har folk her, pro, slim? Hvis dere skulle kjøpt nå hva ville dere valgt? Pro. å vanlig ps4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå