Kluvert Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nei, prisen er satt. Er det det ja, er det gamezone man bør bestille hos i såfall? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nå er det bare en dag igjen til vi mest sannsynlig får vite releasedato, la oss håpe det blir oktober! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det det ja, er det gamezone man bør bestille hos i såfall? Ikke om du vil ha gratis frakt. Da bestiller du via Coolshop.com. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Coolshop opererer i Danmark og moms og toll kommer i tilleg Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Nei, en butikk kan ha lager i utlandet uten at du må betale mva + evt gebyr. Toll er det forsåvidt heller ikke. Det er strengt tatt få ting her i landet det er toll på. Klær er vel stort sett den eneste for oss som kjøper ting på nett. Endret 19. august 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Coolshop opererer i Danmark og moms og toll kommer i tilleg Feil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Sorry Tenkte på en annen butikk Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Synes det greit å ha en fysisk butikk i nærheten hvis det skjer noe galt med kontroller for eks. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Enig derfor jeg alltid bestiller elektronikk i butikk eller feks Elkjøp.no Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg også. Konsoll fra Elkjøp og spill fra coolshop. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Var på nettside til elkjøp der må man betale for frakt også, jeg kan egentlig hente den selv i butikken men ser ikke muligheten til det på nettsiden der du er nødt til å velge leverignen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Var på nettside til elkjøp der må man betale for frakt også, jeg kan egentlig hente den selv i butikken men ser ikke muligheten til det på nettsiden der du er nødt til å velge leverignen. Nyere toppmodeller av tv, telefoner osv kan ikke hentes i butikken så regner med samme gjelder for konsoller ved lansering, vet ikke hvorfor de gjør dette.... Har kanskje noe med att ting er dyrere i selve butikken enn varene er på nettet somregel... Endret 19. august 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nyere toppmodeller av tv, telefoner osv kan ikke hentes i butikken så regner med samme gjelder for konsoller ved lansering, vet ikke hvorfor de gjør dette.... Har kanskje noe med att ting er dyrere i selve butikken enn varene er på nettet somregel... har heller noe med at det er veldig mange forhåndsbestilling er. La oss si butikken får 6 stk og 10 velger henting i butikk. Blir bare kaos 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvor burde jeg bestille PS4 om jeg vil få den på dag 1 nå? Eller burde jeg kanskje bare vente og kjøpe den selv i butikk? Har ikke lyst å vente 1-2mnd ekstra om de ikke har flere igjen når jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Mener Gamezone.no har en sånn policy. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 har heller noe med at det er veldig mange forhåndsbestilling er. La oss si butikken får 6 stk og 10 velger henting i butikk. Blir bare kaos tenkte faktisk ikke på det, du har sikkert rett der ja Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvor burde jeg bestille PS4 om jeg vil få den på dag 1 nå? Eller burde jeg kanskje bare vente og kjøpe den selv i butikk? Har ikke lyst å vente 1-2mnd ekstra om de ikke har flere igjen når jeg skal kjøpe da må du kjappe deg og sette deg på liste i butikken. flere butikker tar ikke imot bestilligner lengre Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Blir det PS4 for meg så går jeg bare direkte til det lokale elkjop og kjøper produktet, har funket fett de siste årene.(uansett produkt) Hvorfor forhåndsbestiller man egentlig? Sjansen for at posten bruker lenger tid er større enn at butikkene ikke har det på lager, 2k13. Husker noen kompiser av meg, det var et populært spill og de fleste forhåndsbestilte det (tror det var til ps3) men det endte med at de ikke fikk den i posten den dagen og ... ja, QQ. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ah. Så jeg burde kanskje bare vente til det kommer i butikken da?Har jo Elkjøp, Spaceworld, og Expert ganske i nærheten. En av de burde vel ha noen maskiner på dag 1 kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Blir det PS4 for meg så går jeg bare direkte til det lokale elkjop og kjøper produktet, har funket fett de siste årene.(uansett produkt) Hvorfor forhåndsbestiller man egentlig? Sjansen for at posten bruker lenger tid er større enn at butikkene ikke har det på lager, 2k13. Husker noen kompiser av meg, det var et populært spill og de fleste forhåndsbestilte det (tror det var til ps3) men det endte med at de ikke fikk den i posten den dagen og ... ja, QQ. Hvorfor skal Postens treghet ha noen innvirkning på min forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå