Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på nettside til elkjøp der må man betale for frakt også, jeg kan egentlig hente den selv i butikken men ser ikke muligheten til det på nettsiden der du er nødt til å velge leverignen.

 

Nyere toppmodeller av tv, telefoner osv kan ikke hentes i butikken så regner med samme gjelder for konsoller ved lansering, vet ikke hvorfor de gjør dette....

 

Har kanskje noe med att ting er dyrere i selve butikken enn varene er på nettet somregel...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Nyere toppmodeller av tv, telefoner osv kan ikke hentes i butikken så regner med samme gjelder for konsoller ved lansering, vet ikke hvorfor de gjør dette....

 

Har kanskje noe med att ting er dyrere i selve butikken enn varene er på nettet somregel...

har heller noe med at det er veldig mange forhåndsbestilling er. La oss si butikken får 6 stk og 10 velger henting i butikk. Blir bare kaos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir det PS4 for meg så går jeg bare direkte til det lokale elkjop og kjøper produktet, har funket fett de siste årene.(uansett produkt) Hvorfor forhåndsbestiller man egentlig? Sjansen for at posten bruker lenger tid er større enn at butikkene ikke har det på lager, 2k13.

 

Husker noen kompiser av meg, det var et populært spill og de fleste forhåndsbestilte det (tror det var til ps3) men det endte med at de ikke fikk den i posten den dagen og ... ja, QQ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir det PS4 for meg så går jeg bare direkte til det lokale elkjop og kjøper produktet, har funket fett de siste årene.(uansett produkt) Hvorfor forhåndsbestiller man egentlig? Sjansen for at posten bruker lenger tid er større enn at butikkene ikke har det på lager, 2k13.

 

Husker noen kompiser av meg, det var et populært spill og de fleste forhåndsbestilte det (tror det var til ps3) men det endte med at de ikke fikk den i posten den dagen og ... ja, QQ.

Hvorfor skal Postens treghet ha noen innvirkning på min forhåndsbestilling?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...