Theo343 Skrevet 13. september 2018 Rapporter Del Skrevet 13. september 2018 https://kotaku.com/assassins-creed-iii-is-getting-remastered-1829031268 Hm og jeg som håpet på IV Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2018 Rapporter Del Skrevet 13. september 2018 Har enda ikke startet på det spillet der. Fikk det vel gratis på PS+ for en årrekke siden Mange var jo så lite nøgd med det spillet, så da ble det vel satt langt bak i rekka. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Litt sånn off-topic, sikkert ikke mange av dere som spiller NBA spill, men jeg har alltid vært fan av nba 2k, men tenkte jeg skulle prøve nba LIVE 19 sin versjon av basketspillet men jeg ser ikke spillet som fysisk kopi på noen nettsider. Har sjekket; elkjøp, komplett, gamezone, platekompaniet, cdon, ingen har nba live 19. Man kan kjøpe det digitalt, det er jeg klar over men vil ha fysisk kopi så jeg kan bytte det inn seinere i framtiden, til og med gamestop har ikke det. Noen som vet hvorfor? det er ikke sånn at spillet er så populær at det er utsolgt overalt sykt merkelig syns jeg Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 De vil vel at du skal kjøpe den dyrere varianten? Er ikke NBA spillene pay to win? Digget NBA spillene i gamle dager men 2k har jo tatt helt av når det kommer til mikrotransaksjoner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Det blei ingen seier på meg denne gangen heller Men nok en gang, hjertelig takk til alle som bidrog med stemmer og hyggelige innlegg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Teit. Men vi prøvde. Endret 14. september 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Ikke si at knuse-noldusen vant? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Nei det ble familiefaren som fikk gleden av ny konsoll Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Det blei ingen seier på meg denne gangen heller Men nok en gang, hjertelig takk til alle som bidrog med stemmer og hyggelige innlegg Den idioten fikk den er faen meg feil att han vinner, jeg håpet av hele mitt hjerte att du vant å du fikk den. men nei så ikke mala der da jeg tittet inn på itavisa Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Jeg tror mange sympatiserer med familiefedre fordi de selv er i samme situasjon og vet at fyren har ødelagt livet sitt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Jeg tror mange sympatiserer med familiefedre fordi de selv er i samme situasjon og vet at fyren har ødelagt livet sitt. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Jeg tror mange sympatiserer med familiefedre fordi de selv er i samme situasjon og vet at fyren har ødelagt livet sitt. Vi sikrer oss oppvartning og påpass under langdryge gaming sessions i 80- og 90-åra. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Det blei ingen seier på meg denne gangen heller Men nok en gang, hjertelig takk til alle som bidrog med stemmer og hyggelige innlegg Faen. Og jeg som håpet på oppfølgningsvideoen "Mala knuser en 500 million PS4 Limited Edition" 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Det....hadde blitt livlig rundt om Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2018 Rapporter Del Skrevet 14. september 2018 Vi sikrer oss oppvartning og påpass under langdryge gaming sessions i 80- og 90-åra. Eventuelt blir man stuet bort på et eller annet nitrist gamlehjem der man kun får bløtkake hver femte bursdag. Barna skal jo tross alt leve sitt eget liv og realisere sine egne drømmer. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2018 Rapporter Del Skrevet 15. september 2018 Jeg skal hvertfall ha med meg en 8K tv og nyeste konsoll på gamlehjemmet, så kan unga gjørra som dem vil 3 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Kan man kreve å få låne en PS4 når min egen er sendt til reparasjon? Noen som har fått låne en PS4 av butikken? I morgen er det 2 uker siden jeg leverte den inn. Den er reparert, men sendes fram og tilbake for kontroll, og det tar kanskje noen dager ekstra for hver gang den sendes. "For å kvalitetssikre at reparasjonen er blitt utført tilfredsstillende, og av en fagmann, er ditt produkt videresendt til en ekstern reparatør for analyse. Når arbeidet er blitt godkjent, vil verkstedet motta produktet tilbake" Endret 16. september 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Retten til låneprodukt er knyttet opp mot begrepet "behov", og selv om det kan diskuteres hva man har behov for, tror jeg du har en utfordring med å rettferdiggjøre en lånekonsoll. Men det kan jo hende butikken har en liggende, det er ikke forbudt å spørre. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. september 2018 Rapporter Del Skrevet 16. september 2018 Nok en god grunn til å spille på flere plattformer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå