Spartapus Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 På en skala fra 1 til 7, hvor weeaboo må man være for å sette pris på Persona 5? Jeg mener, jeg liker noen animer, en og annen manga, studio ghibli, phoenix wright og jrpgs til og med ffix, men det er grenser. Jeg vet ikke om det er hva det egentlig står på. Jeg har vært en stor fan av alt japansk siden tidlige tenårene, men problemet mitt med Persona-titlene er at de prøver så altfor hardt å være sære og alternative. Du merker det på alt fra karakterene til musikken til monsterdesignet. Nei, gi meg da heller Dragon Quest XI, Tales of Berseria eller Xenoblade Chronicles 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Hadde satt pris på en stemme eller to om noen i hele tatt henger inne på itavisen Video #3 altså https://itavisen.no/2018/09/11/hvem-av-disse-bor-vinne-en-eksklusiv-playstation-4-pro/ HA HA så jeg skal steme på nr 3 da, er deg stemte nå på deg mr mala 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Da har jeg også stemt på video 3. Herregud for et sutrete kommentarfelt. Folk tar dette altfor alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Misky Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Hadde satt pris på en stemme eller to om noen i hele tatt henger inne på itavisen Video #3 altså https://itavisen.no/2018/09/11/hvem-av-disse-bor-vinne-en-eksklusiv-playstation-4-pro/ Du har fått min stemme! Hatten av for en slik fin og presentabel samling! 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Fikk min stemme også! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 HA HA så jeg skal steme på nr 3 da, er deg stemte nå på deg mr mala Da har jeg også stemt på video 3. Herregud for et sutrete kommentarfelt. Folk tar dette altfor alvorlig. Du har fått min stemme! Hatten av for en slik fin og presentabel samling! Fikk min stemme også! Aah, tusen takk alle sammen Er veldig fornøyd med å havne blandt de nominerte uansett, men setter virkelig pris på stemmene deres Kommentarfeltet koser jeg meg med, bra underholdning! 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Stemme til Mala. Det var en imponerende fin samling med aldrende konsoller. Litt spesielt å ta vare på en gammel CRT-tv fra samme epoke, men det må man vel kanskje for å få akspetabel kvalitet på bildet.. 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Hadde satt pris på en stemme eller to om noen i hele tatt henger inne på itavisen Video #3 altså https://itavisen.no/2018/09/11/hvem-av-disse-bor-vinne-en-eksklusiv-playstation-4-pro/ Du fikk min stemme, ikke fordi du spurte, men fordi det var den beste videoen! Flott samling 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Stemte på Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Selvfølgelig stemt på deg Mala. Som jeg skriver som kommentar der så grøsser jeg av tanken av en slik utgave av konsollen skal havne oss andre en genuine samlere. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Da har jeg også stemt på video 3. Herregud for et sutrete kommentarfelt. Folk tar dette altfor alvorlig. Itavisa blir ikke kvitt trollene da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Stemme til Mala. Det var en imponerende fin samling med aldrende konsoller. Litt spesielt å ta vare på en gammel CRT-tv fra samme epoke, men det må man vel kanskje for å få akspetabel kvalitet på bildet..Det er bare det ene oppsettet..har foreldrens større Sony Trinitron stående bak meg når jeg filmet den lille snutten der Flere maskiner der altså! Bruker selvsagt kvalitets RGB-kabler til alle de gamle konsollene hehe. Ser helt konge ut på CRT! Og tak for rosen! Det motiverer veldig. Det er over snittet sært..men madammen lar det skli så Og til dere andre også...jeg setter virkelig stor pris på innleggene deres, det varmer veldig altså. Tusen takk Endret 12. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Trym må ihvertfall ikke vinne! Hva slags PS fanboy er det som i det hele tatt berører en XBOX uten hansker?! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Stemte på deg! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Hjertelig Jokerjævel Ser godeste Trym har vært inne i kommentarfeltet og godsnakket seg også gitt, ble vel litt mye hate på han stakkars Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Det er jo helt bak mål at folk sitter og slenger dritt til en kanskje 12-13 år gammel gutt som bare prøver å lage en morsom video. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Jeg syns det er forkastelig. Kommentarfeltet på ITavisen har jo vært ett minefelt i alle år. EDIT: Ser kanskje at ordlyden min i forrige innlegg kanskje kan tolkes litt feil. Det var på ingen måte meningen, dårlig måte å uttrykke seg på fra min side. Endret 12. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 ??? (Leverte inn konsollen mandag i forrige uke) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Fikk en stemme av meg også Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2018 Rapporter Del Skrevet 12. september 2018 Fikk en stemme av meg også Mala Tusen, tusen takk XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå