newman221 Skrevet 9. september 2018 Rapporter Del Skrevet 9. september 2018 ... Men etter en alder av 30-35 har det aldri vært aktuelt å ha spillkonsoll i stua lenger.. Det var da veldig tidlig da... er jo ikke halvveis til pensjonist engang Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. september 2018 Rapporter Del Skrevet 9. september 2018 Mancave? Uaktuelt å ha konsoll i stua etter alder 30-35? Hørtes veldig trist ut. Virker som om det er tilbake til man var liten og hadde eget gutterom? Selvfølgelig står konsollene i stua. 3 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. september 2018 Rapporter Del Skrevet 9. september 2018 Sånn sett så er jeg glad jeg bor alene Her står consolene i stua og jeg bruker anlegget til lyden isteden for headset når jeg spiller på ps4'n min Men bruker headset når jeg gamer på pc'n da for pc høyttalerne mine er ikke så gode til spilling 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. september 2018 Rapporter Del Skrevet 9. september 2018 Bor ikke alene, men alle her er veldig interessert i gaming, filmtitting og å høre på musikk. Så skikkelig anlegg, projektor, konsoller osv er høyt prioritert - i stua 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. september 2018 Rapporter Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Selv tror jeg vi vil helt klart se sterkere CPU i PS5 men jeg tror ikke hovedfokuset vil bli 60fps men å nå 4K i flere spill og med mer ressurser til mer avansert fysikk,Ai etc. Hovedfokuset blir nok "penere pixler". Jeg tror vi vil se mye av sub-4K, dynamic resolution scaling og checkerboard rendering også med neste generasjons konsoller. Noe jeg mener er riktig da det gjerne gir bra nok resultat med mindre man har en veldig stor TV og/eller sitter veldig nærme TV'en. Når det gjelder framerate tror jeg vi vil se en god del flere 60FPS spill. Det har også vært en forbedring her denne generasjonen med bl.a spill serier som Battlefield, Halo, Resident Evil og snart Forza Horizon 4 på XBO X (som vil ha 60FPS som en valg mulighet) som var 30FPS på forrige generasjon. Men vi vil nok også se mange 30FPS spill. Ellers blir det spennende å se hvordan utviklerne kommer til å nyttegjøre en mye kraftigere CPU. Endret 9. september 2018 av MistaPi 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Mancave? Uaktuelt å ha konsoll i stua etter alder 30-35? Hørtes veldig trist ut. Virker som om det er tilbake til man var liten og hadde eget gutterom? Selvfølgelig står konsollene i stua. Trist å ha slikt i stua slik at man ikke får spilt i fred. Jeg hadde ett eneste krav da vi skulle kjøpe hus og det var eget rom for hjemmekino/gaming samt romslig budsjett for å få det ordentlig. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 For meg som skal kjøpe en ny pc så er vel ikke digital foundry noe eller? Linus tech tips sier folk er useriøse? Uansett så lenge en har det gøy 60 fps i ArmA 3 Apex DLC så er jeg fornøyd. Kan si at min pc generelt knuste alle til og med predator jævelen til 800000. Sikkert derfor dragen (Satan) er strekt presentert. Spørsmålet er vil en Ps 4 pro eller Ps5 knuse en laptop til 50000? Om det er PC og teknisk informasjon i spill du er interisert i så har DigitalFoundry noen fantastiske videoer. Spesielt nå etter at @Dachsjaeger har begynt å jobbe for dem. DigitalFoundry er en av dem mest troverdige og seriøse aktørene på hva dem spesialiserer seg for med analyse av spill. Så hva Linus måtte mene der vet ikke jeg.. Om du kjøper en ny laptop til 50.000kr (grøss) idag så vil nok ikke PS5 knuse den. Selv om PS5 ikke kommer før om 2+ år. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Trist å ha slikt i stua slik at man ikke får spilt i fred. Jeg hadde ett eneste krav da vi skulle kjøpe hus og det var eget rom for hjemmekino/gaming samt romslig budsjett for å få det ordentlig. Godt du har ordnet så du får være i fred Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Om det er PC og teknisk informasjon i spill du er interisert i så har DigitalFoundry noen fantastiske videoer. Spesielt nå etter at @Dachsjaeger har begynt å jobbe for dem. DigitalFoundry er en av dem mest troverdige og seriøse aktørene på hva dem spesialiserer seg for med analyse av spill. Så hva Linus måtte mene der vet ikke jeg.. Om du kjøper en ny laptop til 50.000kr (grøss) idag så vil nok ikke PS5 knuse den. Selv om PS5 ikke kommer før om 2+ år. Takker så mye. Ja digital har mange analyser, men jeg fant ikke noe om dyre laptoper. Å kjøpe dyr laptop er gjerne dumt hvis en ikke har spill som unytter kraften. Endret 10. september 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Takker så mye. Ja digital har mange analyser, men jeg fant ikke noe om dyre laptoper. Å kjøpe dyr laptop er gjerne dumt hvis en ikke har spill som unytter kraften. Nei dem har ikke noen tester av laptop som jeg vet om. Å kjøpe dyr laptop er ikke spesielt anbefalt om du ikke må ha en flyttbar PC. Du får mye mer for penge om du kjøper en stasjonær PC. For 50.000kr så kan du få et monster av en stasjonær med en heftig monitor som passer til maskinen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Om mye om og men er jeg ferdig med God of War. Et bedre skoleeksempel i bortkastet potensiale skal man lete lenge etter. Håper Red Dead leverer. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Godt du har ordnet så du får være i fred Jepp. Scene fra stua: 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 Om mye om og men er jeg ferdig med God of War. Et bedre skoleeksempel i bortkastet potensiale skal man lete lenge etter. Håper Red Dead leverer. Det skal man ikke lete så lenge etter. No Man's Sky, Might no. 9, Sea of Thieves, Secret of Mana-remaken, Agony, Mass Effect: Andromeda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 10. september 2018 Rapporter Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Nei dem har ikke noen tester av laptop som jeg vet om. Å kjøpe dyr laptop er ikke spesielt anbefalt om du ikke må ha en flyttbar PC. Du får mye mer for penge om du kjøper en stasjonær PC. For 50.000kr så kan du få et monster av en stasjonær med en heftig monitor som passer til maskinen. Er enig. Du får mer for pengene. En mye mer kraftig cpu ville ha vært gunstig for meg. Endret 10. september 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 Trist å ha slikt i stua slik at man ikke får spilt i fred. Jeg hadde ett eneste krav da vi skulle kjøpe hus og det var eget rom for hjemmekino/gaming samt romslig budsjett for å få det ordentlig. Flere som har skjønt det. Kall det også "Oasen" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 (endret) På en skala fra 1 til 7, hvor weeaboo må man være for å sette pris på Persona 5? Jeg mener, jeg liker noen animer, en og annen manga, studio ghibli, phoenix wright og jrpgs til og med ffix, men det er grenser. Endret 11. september 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 Yoku itta Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 Ser den posten kan misforstås dithen at jeg har kjøpt spillet. Det har jeg ikke, men jeg vurderer det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 Vurderer det samme, tror Persona 5 er et bra sted å starte egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2018 Rapporter Del Skrevet 11. september 2018 Hadde satt pris på en stemme eller to om noen i hele tatt henger inne på itavisen Video #3 altså https://itavisen.no/2018/09/11/hvem-av-disse-bor-vinne-en-eksklusiv-playstation-4-pro/ 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå