Selvin Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Det følger med i pakken originalt, så jeg mener ja. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Kan ikke save før du er ferdig med tutorial. Høres ut som du kom til siste boss før tutorial/prolog er over. Ja, det var jo en smart vri Får se om jeg kanskje prøver meg mer på spillet en annen gang. Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Ser ut som at Spider-Man er ganske så ok. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Prøvde meg litt på Killzone: Shadow Fall i stedet. Samme karakter som for Zelda: Breath of the Wild, hos gamer.no - så hadde regnet med at det er bra Fikk bare spilt et par kapitler og det var ganske så engasjerende saker, ser veldig bra ut selv i dag. Kult spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Husker jeg ble ganske skuffet i grunn av Shadow Fall. Såg bra ut og det der, men spillet virket veldig «Call of Duty» dvs. grusom feeling på våpen. Er liksom ingen tyngde bak de slik det var i de gamle spillene. Men helt grei underholdning altså Endret 4. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Vel, forventningene mine var veldig lave, har ikke hørt noe bra om spillet. Dermed skal det ikke så mye til Plundrer litt med å få brukt dronen fornuftig, er ikke så responsiv at det gjør noe, å sveipe med midtplaten på DS4. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Har funnet ut at jeg aldri får spilt DLC i spill jeg ikke har spilt på en stund, så fra nå av blir det bare GOTYs på meg. Prøvde å komme i gang med Horizon-utvidelsen, men jeg er liksom ikke der lenger. Witcher 3-DLC-en forhåndskjøpte jeg faktisk, men har enda ikke rørt det. Samme med Dark Souls 3. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Witcher 3-DLC-en forhåndskjøpte jeg faktisk, men har enda ikke rørt det. Din heldige jævel, de 2 expansionenne til witcher 3, spesielt den siste er av de beste spillopplevelsene jeg noensinne har hatt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Jeg har enda til gode å fullføre B&W. Originalt satte jeg det til siden, for å spille det når jeg hadde skaffet meg ny pc. Men vi er nå i 2018 og det har enda ikke skjedd Blood & Wine spoiler under Det siste jeg husker at jeg måtte gjøre var å kjempe i den gladiatorringen Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Jeg har enda til gode å fullføre B&W. Originalt satte jeg det til siden, for å spille det når jeg hadde skaffet meg ny pc. Men vi er nå i 2018 og det har enda ikke skjedd Blood & Wine spoiler under Det siste jeg husker at jeg måtte gjøre var å kjempe i den gladiatorringen Aiai, det er etter det at plottet virkelig tar seg opp. B&W var alene bedre enn alt annet som kom det året. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Var egentlig mett på Witcher ved å runde det, fantastisk spill. Men selve gameplayet var ikke noe særlig, combat var "kjedelig". Hadde de bare gjort armbrøstet brukandes hadde det vært noe helt annet. Så har aldri kjent suget etter noe dlc på det spillet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Jeg har fortsatt ikke spilt gjennom The Witcher 3-DLCen, men har nå bestemt meg for at jeg sparer det til julefri fremfor å prøve å presse det inn mellom alt annet jeg holder på med. Da har jeg også noe å se frem til å spille mens jeg har ferie som jeg mer eller mindre vet kommer til å være bra. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Tror jeg ble utbrent etter jeg fullførte spillet på New Game+ Deathmarch. Og vegrer meg for å starte nytt spill på Playstation, da jeg "må" spille gjennom alt for tredje gang. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 *snip* Ser ut som at Spider-Man er ganske så ok. Ser litt frem til dette. Heiv meg på kampanjen til Gamestop og leverte to spill som lå og samlet støv. Fikk jeg Spiderman + 3mnd PS+ for minus 40,- :-p Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 Ser litt frem til dette. Heiv meg på kampanjen til Gamestop og leverte to spill som lå og samlet støv. Fikk jeg Spiderman + 3mnd PS+ for minus 40,- :-p Hvilken spill byttet du inn? jeg finner ikke listen for spill de vil ha inn for den kampanjen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Hvilken spill byttet du inn? jeg finner ikke listen for spill de vil ha inn for den kampanjen https://www.gamestop.no/10KR-Trade-Offer her er lista. Bytta inn Super Bomberman R og Rick And Morty VR (som jeg betalte svært lite for i England). Har spilt meg gjennom begge og de ble bare liggende. Syns forøvrig Nick fra LevelUp sin anmeldelse også var god: Endret 5. september 2018 av CaZpeR 2 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. september 2018 Rapporter Del Skrevet 5. september 2018 26 timer til launch ? Hnnnnggg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Rapporter Del Skrevet 7. september 2018 Fått spilt litt Spiderman idag. Veldig positiv opplevelse så langt. Og så utrolig pent! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2018 Rapporter Del Skrevet 7. september 2018 499,- på Elkjøp. Ble spontankjøpt edderkoppspill selv om jeg hadde tenkt å vente litt med nye spill da Destiny 2 tar mye av min tid om dagen.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. september 2018 Rapporter Del Skrevet 7. september 2018 Spiderman, Tomb Raider, RDR2, AC: Odessey (Siikkert glemt noen??) på høsten. Hvordan skal jeg prioritere detta?! Driver fortsatt rundt og roter i Wolfenstein 2 nå og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå