...... Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Får prøve Gamezone til Red Dead da. Hvilke postbud bruker de? Ikke PostNord vel? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 De bruker Posten Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Hvorfor ikke bestille på PSN? Slipper dra noe sted og ikke minst en cd. 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Cden slipper man jo uansett (gitt at man bestiller collectors edition). Ja, prøvde egentlig å være litt morsom, men innser at det er jo bare trist... Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Angående forhåndsbestilling av spill. Tenker på kanonene som release på PS4 utover høsten. Hadde en treig leveranse fra CDON. Bestilte på lørdag ble levert på dørmatte natt til torsdag (PostNord). Altså over 3 virkedager. Dog var dette ikke forhåndsbestilling, men var på lager. Hvilke er best av elkjop.no og gamezone.no på levering? Jeg ser at Gamezone stort sett ligger 50-lappen over i pris, men har noe lavere leveringskost. Jeg vil gjerne støtte Gamezone, men kun hvis levering sitter, og prisen ikke blir alt for over. Jeg liker egentlig PostNord som kan levere til nærmeste butikk for min del. Hvilke av Posten og PostNord bruker Elkjøp og Gamezone? edit: Jeg ser nå at Komplett ligger på samme pris som Elkjøp, men lavere porto. De har også et godt utvalg i leveringsalternativer og er gode på det. Så da er del vel Komplett som gjelder om dagen...(?) Jeg har kun forhåndsbestilt på gamezone og platekompaniet, jeg er veldig fornøyd med platekompaniet når det gjelder leveranse, jeg har ALLTID fått spillet mitt, 2-3 dager før lanseringsdatoen, noe som er fantastisk. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Burde ikke konsollen sendes på reparasjon? Evt reklameres på? Jo, muligens, men vil helst unngå det. Har hatt konsollen fra rett før release, fra Lefdal (som ikke er en egen butikk lenger). Kan jeg da reklamere? Må jeg ha en ekstern harddisk for backup av spillene, hvis jeg vil ta backup? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 Du kan reklamere hos Elkjøp på ting kjøpt hos Lefdal. De delte mye, blant annet datasystem, og hvis kjøpet ble lagret på navn, ligger kvitteringen der fremdeles. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2018 Rapporter Del Skrevet 2. september 2018 (endret) RDR2 Demo Showcased at GameStop Event https://wccftech.com/rdr2-demo-showcased-gamestop-event/ Endret 2. september 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Når det alt er snakk om backup. Hva bør jeg gjøre før overgangen fra release playstation, til Pro? Noe som bør lagres i skyen? Vil du gjøre migreringen raskt og enkelt kan du bruke en USB3-disk og overføre alt til den og legge det over på ny maskin. Sony burde gitt muligheten til å bare koble en nettverkskabel mellom ny og gammel maskin og trykke 'transfer'. Dette er allerede mulig, og veldig enkelt. Gjorde det selv med min PS4 Pro. https://blog.eu.playstation.com/2016/11/09/how-to-transfer-your-data-from-ps4-to-ps4-pro/ 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 3. september 2018 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Da er det bare den nye tven som mangler så er alt klart til RDR2 12 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Da er det bare den nye tven som mangler så er alt klart til RDR2 Grattis velkommen i klubben. Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Handlet på Gamezone! Syntes frakten gikk fort. To virkedager (fredag og mandag) så hadde jeg pakken her. Vanlig tid er 4-5 virkedager. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Dette er allerede mulig, og veldig enkelt. Gjorde det selv med min PS4 Pro. https://blog.eu.playstation.com/2016/11/09/how-to-transfer-your-data-from-ps4-to-ps4-pro/ Bra de har implementert det. Det gjør overføringen mye enklere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Selv min PS4 til Pro for snart 1 år siden kjørte jeg over via nettverket uten å gjøre noe mer enn "finn min PS4, overfør". Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Leverte inn konsollen i dag. Nå som jeg ikke har konsoll har jeg og en annen kar prøvd å få til remote play, så jeg kan spille på hans konsoll som står hjemme hos ham, selv om jeg er hjemme i min egen stue. Noen som har erfaring med dette? Så langt har vi trøblet med kompabilitet (app, fil). Endret 3. september 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. september 2018 Rapporter Del Skrevet 3. september 2018 Selv min PS4 til Pro for snart 1 år siden kjørte jeg over via nettverket uten å gjøre noe mer enn "finn min PS4, overfør". Aldri gått inn i menyen og sjekket da det står at maskinen blir initialisert og jeg ikke ønsker det, så det stammer fra tidligere guider. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Ser ut til at Spider Man er et spill man burde skaffe seg ja, mye gode reviews! 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Prøvde meg litt på Nier Automata, synes det er ganske fett når det er 3D, 2D delene er mindre bra. Men altså jeg spilte ca 1 times tid - tester ut litt combat typer og tenker ikke særlig på helse og slikt. Treffer etter en stund på et par store skovelhjul - så stryker jeg med. Prøvde ikke å forsvare meg særlig heller, testet ut lock-on og andre ting. Men så starter jo dritten fra begynnelsen igjen?? Har lett etter save opplegg hele tiden men ikke funnet noe? Edit: Ser at man må spille en stund for å komme til et sted å save. Spillet er ikke bra nok til å spille en time om igjen, så dette går rett tilbake til hylla. Føltes mer ut som om det passet til en håndholdt Gameboy eller noe, veldig begrenset opplegg. Kanskje litt vanskelig for meg å sette pris på en slik enkel shooter når jeg kom rett fra mesterverket Far Cry 5. Endret 4. september 2018 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Kan ikke save før du er ferdig med tutorial. Høres ut som du kom til siste boss før tutorial/prolog er over. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. september 2018 Rapporter Del Skrevet 4. september 2018 Hva er vanlig å legge med konsoll når man selger brukt, for utenom konsoll, strøm til konsollen, og kontroller. Er det normal etikette å sende med HDMI og micro usb til kontroller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå