Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Tenkt litt slik jeg også nå, etter den største skuffelsen roet seg ned. Dyrt blir det også, to konsoller så tett på hverandre...er 7500kr det bare på hardware. Et par spill og du er poff oppe i litt over 8500kr...

Og om dem kommer i slutten av november så er det jo rett før jule rushet og penge sluket som det innebærer...

Om vi skal vinkle det til noe positivt her liksom

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony har jo allerede sagt at de ikke kan garantere konsoll til folk som pre-orderer i UK nå. Så det blir nok litt baluba rundt om da jeg ser det som lite sannsynlig at Sony vil greie å dekke etterspørselen. Spørsmålet blir jo, hvor lang tid vil det ta Sony å shippe ut tilstrekkelig med enheter.

Se hvor lenge 'i butikk' lageret til Elkjøp varer nå :p

tror de som var tidlig med å forhåndsbestille får den raskt. men de som forhåndsbestiller nå sliter litt mer

Lenke til kommentar

Tenkt litt slik jeg også nå, etter den største skuffelsen roet seg ned. Dyrt blir det også, to konsoller så tett på hverandre...er 7500kr det bare på hardware. Et par spill og du er poff oppe i litt over 8500kr...

7500 for de 2 nye konsollene og pluss 2500 for Nintendo Wii U så e vi oppe i 10.000 blank. Legg til f.eks Watch Dogs til PS4, Dead Rising 3 til Xbox One og New Super Mario Bros U til Wii U så e lett oppi 11.500

Skal lett også ha Super Mario 3d World, Infamous Second Son( gjerne også Killzone Shadowfall, men det er ubestemt ) assassins creed 4: Black Flag. Så selv når buzzen over de nye spillan har roet seg så blir det å gå endel penger i dem. Er iallefall greit for min del at Xbox One ikke kommer før til neste år. Nu med Wii U som kommer snart i posten hadde jeg ikke hadd råd i år til Xbox One så det passer perfekt :D

Lenke til kommentar

Tenker jeg starter fint og rolig under denne lanseringen jeg og bare kjøper Killzone, og får spilt det ferdig og ikke bli frista av en liten bunke spill i hylla... :p

Jeg hører hva du sier :p

Nei, men jeg må prøve å etterleve den der jeg også. Er så lei av å ikke gidde å gjennomføre spill pga. For mange valgmuligheter. For min del skal ett spill være veldig, veldig bra om jeg skal orke meg igjennom. Og har man da 3-4 alternativer, kan raskt 1 eller 2 spill bli filtrert bort og "glemt".

Wii U kunne jeg faktisk ha solgt om dagen, er svært lite og se frem til på den platformen de neste årene likevel. Tar bare unødig plass også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er deilig å være "retro"-gamer og bare spille spill 1+ år gamle. Bare billige spill og ingen hype som får deg til å spille dårlige og forglemmelige spill. Dere burde prøve det. Jeg garanterer det er titalls spill alle sammen her har gått glipp av fra denne og forrige generasjon som er 10 ganger bedre enn det greiene som kommer ved lansering av psxbone.

Lenke til kommentar

Hvilke spill forhåndsbestiller dere? jeg har bf3, killzone og cod. men skal avbestille cod og heller forhåndsbestille destiny:)

Foreløpig har jeg bare lagt inn Watch Dogs sammen med ps4, vil vente med evt andre spill til gamescon er ferdig. Men det kan godt være det blir AC4 også, ser jo ganske brukbart ut så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...