Real-Madrid Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Byttet min launch PS4 og to eldgamle spill mot en PS4 Pro Fortnite bundle på Gamestop. Måtte betale mellomlegg på 1500, dog. Godt tips. Er dette en kampanje hos Gamestop eller er dette noe man kan benytte seg av hele tiden? Synes du oppgraderingen var merkbar? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 En demo av Valkyria Chronicles 4 er nå ute. Det er omtrent 6 uker til spillet kommer ut, så jeg ble litt overrasket over å se en demo allerede. Traileren på PS Store får det til å se nærmest identisk ut til det første spillet, og det var jo det folk ville ha, så satser på at dette blir bra. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Denne her kjøpte jeg på black friday ifjor da kostet den 899 kr, det var en no brainer, og jeg bestilte den. Anbefaler den, veldig lett å bruke. selv nå til den prisen du linket, så er det verdt det for en 4TB hardisk Ble til at jeg la in en ordre på den der Så de hadde en 2 tb versjon også til 899 men valgte selvfølgelig den 4 tb versjonen når jeg først skulle ha litt størrelse Trodde min 1TB skulle holde en god stund, eller den har jo egentlig det :S Men når det plutselig dukket opp en melding om at det ene spillet jeg kjøpte i går ikke kunne lastes ned grunnet plass mangel så Også har man flere kommende spill på vei inn dørene her så da måtte man ha en ekstra og større disk 4TB tror jeg skal holde i massevis. Ellers får jeg heller bare slette/av installere noen spill jeg ikke lengre spiller. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Det er problemet med nedlastningsmodellen til PS4, den laster ned en pakke som pakkes ut når den er ferdig nedlastet, så dermed trenger du gjerne mer enn dobbelt så mye plass som mengden du laster ned. Hadde de gjort dette smart kunne de spart tid og plass ved å fjerninstallere direkte i en stream ala rsync og bare kjørt et lite script for integritetssjekk og for å legge til et ikon for å starte appen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 De 5 første hadde jeg ikke orket å bruke tid på med mindre jeg fikk betalt for det To av mine favoritt spill til PS4 er blant dem 5 spillene. Until Dawn, skikkelig kult grøsser spill. Og The Order: 1881, steampunk med varulver og begge spillene ser helt fantastiske ut. 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Ble til at jeg la in en ordre på den der Så de hadde en 2 tb versjon også til 899 men valgte selvfølgelig den 4 tb versjonen når jeg først skulle ha litt størrelse Trodde min 1TB skulle holde en god stund, eller den har jo egentlig det :S Men når det plutselig dukket opp en melding om at det ene spillet jeg kjøpte i går ikke kunne lastes ned grunnet plass mangel så Også har man flere kommende spill på vei inn dørene her så da måtte man ha en ekstra og større disk 4TB tror jeg skal holde i massevis. Ellers får jeg heller bare slette/av installere noen spill jeg ikke lengre spiller. Herlig! Ja du vil merke forskjell, jeg har en del spill installert nå, og har for øyeblikk 2.8 TB ledig plass. Ja 1TB holder en stund, men du vil merke du trenger noe større, så er fornøyd Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Da var min ps4.pro+psvr pakket ned og jeg pakker det ikke opp før Resident evil 2 remake kan spilles. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Det er problemet med nedlastningsmodellen til PS4, den laster ned en pakke som pakkes ut når den er ferdig nedlastet, så dermed trenger du gjerne mer enn dobbelt så mye plass som mengden du laster ned. Hadde de gjort dette smart kunne de spart tid og plass ved å fjerninstallere direkte i en stream ala rsync og bare kjørt et lite script for integritetssjekk og for å legge til et ikon for å starte appen. Ah. Så det er derfor jeg av og til ikke kan laste ned spill, selv om jeg har plenty av plass. Har fundert på dette en stund. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Godt tips. Er dette en kampanje hos Gamestop eller er dette noe man kan benytte seg av hele tiden? Synes du oppgraderingen var merkbar? Dette lurer jeg også på, kan ikke se noe om kampanje på gamestop. Men står du kan bytte inn konsoller. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Hadde vært interessant om noen hadde kampanje for å bytte konkurentens konsoll mot en av deres egne med mellomleggpris. Eks. PS4 mot Xbox One X eller Xbox One mot PS4 Pro Endret 18. august 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Sniffer på 4K tv til spill og film om dagen. Hvilke anbefales nå rundt 10-20k? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Hvis du kjøper et år med psn på ps store, så får du 3 måneder med netflix (tilbudet varer til 24. aug). Endret 18. august 2018 av Dragen 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Da ble det en "SAMSUNG 65" 4K UHD QLED TV QE65Q9FNATXXC" med DNB MC 20% rabatt og gratis Samsung Galaxy S9 med på kjøpet (min snart 3 år gamle S7 er klar for bytte).Litt dyrere enn jeg først planla men gleder meg til å koble den opp til PS4 Pro.RDR2 Endret 18. august 2018 av Theo343 5 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Meget god deal det der, topp TV og tlf.! 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Takker, blir alltid litt skjelven når det går så mye penger på elektronikk men fikk mye for pengene nå Endret 18. august 2018 av Theo343 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Q9F er den beste gaming-tv-en per dags dato. Bra valg! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Phew! Var litt usikker på den biten! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Mangler spillet HDR kan du generere det ut fra et vanlig signal. Regner med du vet om Game Mode. Virker som denne TVen er rimelig smart med hensyn på å prossesere bildet i tillegg til å gi lav input lag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå