Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det PS4 her i gården også. Kansellerte forhåndsbestillingen som lå inne på XOne.

Jeg er mildt sagt overrasket. Da har 1 av de 3 av de personene jeg anser som største Xbox-tilhengere til nå valgt PS4.

Slapp av. Sony er ikke i nærheten av å ha avslørt de gjenværende eksklusive spillene sine. Mye bra blir å komme. Dessuten skader det ikke med kraftigere maskinvare og 500 kr til overs?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det jo faktisk en reell sjanse for at de ikke vil klare å dekke etterspørselen. Det er ikke utenkelig at det er en hel drøss med plattformagnostikere som kjøper den som kommer først, så de får spilt CoD og Battlefield, og om Xbox One lar vente på seg til godt inn i 2014 er det jo en mulighet for at det blir litt vrient å få tak i en PS4 på lanseringsdagen.

Husker forøvrig det var en del grinete folk da Sony utsatte PS3 her i landet.

Lenke til kommentar

Sony har jo allerede sagt at de ikke kan garantere konsoll til folk som pre-orderer i UK nå. Så det blir nok litt baluba rundt om da jeg ser det som lite sannsynlig at Sony vil greie å dekke etterspørselen. Spørsmålet blir jo, hvor lang tid vil det ta Sony å shippe ut tilstrekkelig med enheter.

Se hvor lenge 'i butikk' lageret til Elkjøp varer nå :p

Lenke til kommentar

Jeg er mildt sagt overrasket. Da har 1 av de 3 av de personene jeg anser som største Xbox-tilhengere til nå valgt PS4.

Slapp av. Sony er ikke i nærheten av å ha avslørt de gjenværende eksklusive spillene sine. Mye bra blir å komme. Dessuten skader det ikke med kraftigere maskinvare og 500 kr til overs?

Absolutt. Griner ikke av den grunn. Det Microsoft gjorde nå gjorde at jeg valgte XOne på prinsipper. Når de ikke ser på oss som et marked så er jeg ikke interessert i å støtte dem lenger heller. De fleste jeg kjenner går også over til PS4. Så jeg får iallefall samlet de jeg spiller med. Itillegg til at jeg sparer penger.

Tror ikke du har så mye å frykte. Hverken Naughty Dog (skaperne bak The Last of Us) eller Quantic Dream har vist frem sine eksklusive spill ennå.

Tror det blir bra uansett. Håper bare systemet er pent.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er svart på før, men etter litt søk så tar jeg meg friheten til å spørre her.

Skal til USA om en måneds tid, og blir der til slutten av november, derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være mulig å sikre seg en ps4 før jeg drar hjemmover igjen, MEN usikker på om det vil gå.

Derfor: Er det noen begrensninger som vil sørge for at jeg ikke kan bruke ps4 kjøpt i usa i norge (Som regionssperre på spill eller at maskinen ikke funker uttenfor usa på en eller annen måte)?

Til slutt, har det kommet noen dato på når ps4 kommer i de forskjellige landende?

Sjangsen for å få en maskin er vel også ganske liten vil jeg tenke meg, men hvis det er mulig, er det vert et forsøk

:)

D02

Lenke til kommentar

Kommer garantert release dato for PS4 på Gamescom, det er jeg sikker på! Spesielt etter det Nordisk Film sa til Gamer.no.

Pressekonferanse tirsdag den 20 august klokka 19:00 :)

http://gamescom.eu.playstation.com/?intcam=gamescom:joinusgamescom

Jeg er ganske sikker på at de venter minst 1-2 måneder etter release til PS3 og 360 før de eventuelt snakker noe om PC eller next gen av GTA V.

Lenke til kommentar

IHS estimates that Sony could see annual revenue of $1.2 billion from PS Plus subscriptions by 2017 which it calls a "major step towards a more profitable and competitive Playstation business."

I 2012 så ble det brukt $140 millioner på PS+ i motsetning til $1.25 milliarder på XBL. Så det at det er ganske store summer Playstation har gått glipp av vært år.

http://www.examiner.com/article/analyst-ps4-multiplayer-requiring-ps-plus-a-1-2-billion-bonanza-for-sony

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ok, One har blitt utsatt! Er jo selvfølgelig trist det, men nå kjenner jeg virkelig at jeg gleder meg til PS4. Og jeg kan bruke mnd. frem mot One lanseringen og virkelig bruke tiden på den nye herligheten :) I og for seg helt OK å dele opp introduksjonen av den nye generasjonen sånn sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...